Stepanek met Di Mauro dus... derde set inmiddels.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef XL het volgende:
Volgens mij is Coria met doping gestopt en Stepanek heeft ook wat moeite met Mathieu.

Bekijk vooral ook even de lachwekkende eerste set-statistieken van Coria.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:13 schreef Juan Zueco het volgende:
Het grote Chokers-boek heeft weer een extra hoofdstuk.
J.

Tis natuurlijk wel zo dat daar de toppers nog in R1 stonden bij de deadline, en dat maakt nogal wat uitquote:Op woensdag 19 april 2006 11:49 schreef XL het volgende:Ik zal mijn Federer-Nadal finale even toelichten. In Key Biscane zat 3 man boven de 200-punten grens. Fed-Nadal is 170 punten en mijn drie qualifiers zijn er nu al 10 per stuk. Simon is er al zeven. Kortom, ik zal al ruim door de 200 punten

Niet aangedacht, maar goed. Ik stijg zelf natuurlijk ook nog. Mijn koopjes staan nu lekker op de baan. Dat gaat helemaal goedkomen. De livescores ga ik toch maar niet kijken, op Federer na draaide al wedstrijden vanmiddag ongeveer 6 x 180 graden van spelbeeld. Dat zou ik niet aankunnen.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef Elikian het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel zo dat daar de toppers nog in R1 stonden bij de deadline, en dat maakt nogal wat uit
En Mathieu ... inderdaad hey. Dat is een choke waar Novotna trots op zal zijn!![]()

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |