Van een Super Uitmuntend Zeer Uitgebalanseerd Kwalieteits Itemquote:
Pimpyquote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef Gawaine het volgende:
Heb maar weer eens iets leuks gekocht![]()
[afbeelding]
Ligt er aan hoe je er uit ziet als je net uit bed staptquote:Op maandag 13 maart 2006 20:16 schreef R2-D2 het volgende:
Loopt er mischien een FOK! MC monster rond?
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Misschien zijn ze depri geworden na dit gelezen te hebben
Tja...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Misschien zijn ze depri geworden na dit gelezen te hebben
Nou.... Dat is meestal niet het ergste... Hoe mensen 's morgens uit d'r mond ruikenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je er uit ziet als je net uit bed stapt
Na een dag lang vasten dan ...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou.... Dat is meestal niet het ergste... Hoe mensen 's morgens uit d'r mond ruikenDat kan pas echt erg zijn
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:19 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis
ff 2 pagina`s bijlezen met eent![]()
valt mee100 posts in 10 uurdat is wel eens anders geweest
![]()
Loopt een vent bij mij op het werk die dat de hele dag doetquote:Op maandag 13 maart 2006 20:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tja... [afbeelding]
[..]
Nou.... Dat is meestal niet het ergste... Hoe mensen 's morgens uit d'r mond ruikenDat kan pas echt erg zijn
![]()
![]()
Vind je huidige eigenlijk wel mooier, zon kuipje staat zo goedkoop.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Na een dag lang vasten dan ...![]()
Mooi kuipje met geintegreerde knippers?
In plaats van dit:
[afbeelding]
Wie belt trouwens Pepijn even wakker, z'n dutje loopt uit de hand
Als je 's morgens kan ruiken wat ze 'savonds gegeten hebben en welk merk shag ze rokenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Loopt een vent bij mij op het werk die dat de hele dag doet![]()
![]()
![]()
Als hij er aan komt lopen hap ik eerst ff 10 ltr frisse lucht naar binnen![]()
Heb ooit zo iemand gekend, hij vond zichzelf mannelijk ruiken........quote:Op maandag 13 maart 2006 20:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je 's morgens kan ruiken wat ze 'savonds gegeten hebben en welk merk shag ze roken![]()
Ohw, als ze niet weten dat deodorant bestaat![]()
Volgens mij ziet het er voor outsiders wel redelijk goed uit ja, maar ik erger me aan die kabelzooi achter mijn lampen die ik niet netjes weg kan frommelen en mijn koplamphouders zijn ook nog steeds niet helemaal recht waardoor de lampen van elkaar weg schijnenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind je huidige eigenlijk wel mooier, zon kuipje staat zo goedkoop.![]()
Zie net dat het nog 150 euro is nog ook, dat is meer dan die hele Bandit waard isquote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij ziet het er voor outsiders wel redelijk goed uit ja, maar ik erger me aan die kabelzooi achter mijn lampen die ik niet netjes weg kan frommelen en mijn koplamphouders zijn ook nog steeds niet helemaal recht waardoor de lampen van elkaar weg schijnenJullie: heH, welke kabelzooi?
Was ook maar een gekke ingeving hoor
ik vind dat ding een beetje .......wazig, heeft nét geen aggresieve uitstraling.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
In plaats van dit:
[afbeelding]
Ik vind het kuipje niet lelijkquote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij ziet het er voor outsiders wel redelijk goed uit ja, maar ik erger me aan die kabelzooi achter mijn lampen die ik niet netjes weg kan frommelen en mijn koplamphouders zijn ook nog steeds niet helemaal recht waardoor de lampen van elkaar weg schijnenJullie: heH, welke kabelzooi?
Was ook maar een gekke ingeving hoor
Dat is ook toevalligquote:Op maandag 13 maart 2006 18:04 schreef hicham het volgende:
[..]
8 people can't be wrong
[..]
Waarvan toch minstens 4 man die al een lang leven achter de rug hebben en dus weten wat ze wel en niet moeten kopen. Zelfs een salesman ertussen die zo door een zeepbel van verkooppraat heen prikt en werkelijk naar het product kijkt ipv de mooie praatjes eromheen
Valt me nu trouwens op dat Romius uit de lijst is gepleurd, wanneer pleuren we deze er eens uit![]()
[..]
Blijft niks over van dat Kawacluppie, zie ze niet niet meer![]()
Wie was trouwens diegene die laatst een CB750 had gekochtDacht dat dat Eddow was?
Hmm... meeste kuipjes vind ik lelijk, maar deze valt mee. Doet me denken aan de GSR 600quote:Op maandag 13 maart 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
In plaats van dit:
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ooit zo iemand gekend, hij vond zichzelf mannelijk ruiken........![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is ook toevalligik heb gisteren met Raus naar dat lijstje zitten kijken en het aantal mensen bekeken die in de OP staan en nooit meer hier posten
![]()
misschien toch beter om de regel "eerst een keer meeten voordat je in de OP mag " toe te passen ?
Trouwen R.G heeft officieel afscheid genomen van FOK dus het lijkt mij dat die er ook uit zou kunnen ?![]()
Ew.. dat heb ik ook gemist blijkbaarquote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Trouwen R.G heeft officieel afscheid genomen van FOK dus het lijkt mij dat die er ook uit zou kunnen ?![]()
En als je ze kaugum aan blijft bieden snappen ze dat ook niet eensquote:Op maandag 13 maart 2006 20:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je 's morgens kan ruiken wat ze 'savonds gegeten hebben en welk merk shag ze roken![]()
Ohw, als ze niet weten dat deodorant bestaat![]()
Meer pics (zo ben ik er op terecht gekomenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik vind dat ding een beetje .......wazig, heeft nét geen aggresieve uitstraling.
Gezellig, samen met Raus, just the 2 of you, op de bank, naar het OP lijstje kijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is ook toevalligik heb gisteren met Raus naar dat lijstje zitten kijken en het aantal mensen bekeken die in de OP staan en nooit meer hier posten
![]()
Was heel erg emotioneel:quote:Op maandag 13 maart 2006 20:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ew.. dat heb ik ook gemist blijkbaar![]()
Ziet er uit als een blok duplo dat er op is geplaktquote:Op maandag 13 maart 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Meer pics (zo ben ik er op terecht gekomen)
http://www.motor-forum.nl(...)6/singlepost/4605055
http://www.motor-forum.nl(...)6/singlepost/4598298
Die pics zijn trouwens ook niet mooi![]()
![]()
Je hoeft niet subtiel te zijn hoor, mag ook gewoon zeggen dat het lelijk is. Alhoewel... denk dat pimber hier straks nog wel binnen komt vallen met niet zo subtiele bewoordingMaar ik denk er serieus over om het tenminste een kans te geven. Als het niet mooi staat verkoop ik het gewoon of geef ik het aan de eendjes
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
En als je ze kaugum aan blijft bieden snappen ze dat ook niet eens![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Gezellig, samen met Raus, just the 2 of you, op de bank, naar het OP lijstje kijken![]()
Inderdaad, maar ook het zij aanzicht geeft je meteen de indruk dat er iets mist, of dat hij hoger moet en/of naar beneden is gezakt.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ziet er uit als een blok duplo dat er op is geplaktVind je huidige toch meer bij het geheel horen.
Ik ga dit even uitprinten...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ziet er uit als een blok duplo dat er op is geplaktVind je huidige toch meer bij het geheel horen.
Is wel Erg lelijk geplaatstquote:Op maandag 13 maart 2006 20:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook het zij aanzicht geeft je meteen de indruk dat er iets mist, of dat hij hoger moet en/of naar beneden is gezakt.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:47 schreef hicham het volgende:
Ik ga zo pitten, mzzl(ja lekker vroeg, 4.30 weer op
)
Hee gaafquote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef Gawaine het volgende:
Heb maar weer eens iets leuks gekocht![]()
[afbeelding]
Maar als je hem hoger plaatst kijk je er onderdoor tegen het balhoofd gedeelte aan.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is wel Erg lelijk geplaatst![]()
Hij moet hoger, maarja, je ziet het pas als je het kan monteren![]()
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |