* R2-D2 heeft nadorst, maar ze drinkt geen alcoholquote:Op maandag 13 maart 2006 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor deze functie die u van veel plezier zal voorzien is het voor een enthousiaste en gemotiveerde dame mogelijk om in aanmerking te komen voor een volledig verplichtingvrije orale sollicitatie.
Bij aanstelling bieden wij u flexibele werktijden, kost en inwoning mogelijk.
Enige naïviteit is een pré.
Bij deze functie behoort een back seat op een snelle motor, met uitzicht op eigen vervoer bij het verkrijgen van een vaste aanstelling.
Wij stellen het zeer op prijs als u bij gebleken geschiktheid na uw sollicitatie per direct beschikbaar bent.
[..]
Beter ben ik op vrijdagen niet op kantoor in het vervolg. Gaat helemaal mis.![]()
Praat net alsof ik er al werk.![]()
Deze hele posting is onder invloed van koffie tot stand gekomen.
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef dribbel79 het volgende:
Net de CBR weer even gestart na een maand stilstaan, wat een heerlijk geluid is dat toch...starten en lopen, ideaal!!
Maar bij ons is het gras groener.quote:
Ik had vrijdagavond al hevige nadorst van die 3 wijntjes bij dat bedrijf.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 heeft nadorst, maar ze drinkt geen alcohol
Komt mischien door de shoarma van gisteren![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef dribbel79 het volgende:
Net de CBR weer even gestart na een maand stilstaan, wat een heerlijk geluid is dat toch...starten en lopen, ideaal!!
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer van de temperatuur en de pekel hier. (zie pics van gisteren)
Laatste rit is alweer 2 weken geleden geweest, wel de eerste officiele Fok! meet van 2006.![]()
Met zijn allen Pimber uitlachen.![]()
En nu ga ik eens 3 dagen afwas doen.![]()
![]()
![]()
Jij toch ook, toen je me op kwam halen in je pas getunede Rode Bolidequote:Op maandag 13 maart 2006 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
Zie edit in de post daarvoor. [afbeelding] [afbeelding]![]()
Mijn laatste rit was 13 novemberquote:Op maandag 13 maart 2006 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer van de temperatuur en de pekel hier. (zie pics van gisteren)
Laatste rit is alweer 2 weken geleden geweest, wel de eerste officiele Fok! meet van 2006.![]()
Met zijn allen Pimber uitlachen.![]()
En nu ga ik eens 3 dagen afwas doen.![]()
![]()
![]()
Ahhhhhhhhhquote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn laatste rit was 13 november![]()
Die datum staat in mijn geheugen gegrift![]()
Dat is precies 4 maanden geleden [afbeelding]
En toen stond ik onderweg zogenaamd met een lege benzinetank.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef R2-D2 het volgende:
Jij toch ook, toen je me op kwam halen in je pas getunede Rode Bolide![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen vrijdag zei er nog wel iemand dat ze graag een ritje met mij wilde maken.
Ze had mij een uur geleden zien parkeren.![]()
Afwas klaar, Fok! bijgelezenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:21 schreef bwt het volgende:
wow meer dan 1 uur geen post geweesten MF, ik ga even een tukkie doen. Zwaar leven.
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En toen stond ik onderweg zogenaamd met een lege benzinetank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen vrijdag zei er nog wel iemand dat ze graag een ritje met mij wilde maken.
Ze had mij een uur geleden zien parkeren.![]()
[..]
Afwas klaar, Fok! bijgelezenen MF, ik ga even een tukkie doen. Zwaar leven.
![]()
![]()
en wij zijn gek
stiekemerd
![]()
HeeeH, ben je weer wakker?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:en jij was een keertje zo stoer aan het vertellen dat jij niet aan winterstop deed
Rausje heeft met winterstop meer gereden als jij![]()
Ik zal de schijn niet mee hebben nee. Dat zeg ik nou altijd, vertel de waarheid[quote:
Valt wel mee toch, hij rijdt sowieso niet erg hard en het asfalt ziet er wel stroef uitquote:
Duhquote:Op maandag 13 maart 2006 12:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Met de motor is me dit al een paar keer gebeurd als ik een 90 graden slip wil maken () Het is gewoon teveel verkeerd ingedeeld gewicht met te sterke grip, zeker als je gaat remmen.
Heb al een paar keer tegen Hicham gezegd dat ie het niet meer moet doen, ik zit echt te wachten tot hij van zijn motor wordt geworpen....
Is ook te zien op het 'speedrun' filmpje dat mijn voorband wegglijdt aan het eindquote:Op maandag 13 maart 2006 13:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij luistert wel vaker niet. Zeg iets van 100 keer tegen hem dat een weg bijvoorbeeld te glad is om stoppies te oefenen (ZOAB met nog resten van vochtig weer zoals op dat filmpje met die flyby), gaat ie het per se door oefenen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herrinnerenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en jij was een keertje zo stoer aan het vertellen dat jij niet aan winterstop deed
Rausje heeft met winterstop meer gereden als jij![]()
Wat een lay-out technisch lelijke post is dat zeg, maar dat doe je wel vakerquote:Op maandag 13 maart 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, hij rijdt sowieso niet erg hard en het asfalt ziet er wel stroef uit
[..]
DuhIk heb iemand ook zo keihard onderuit zien gaan op een filmpje omdat z'n achterband weer grip kreeg
Maar ja, dat gebeurd mij natuurlijk nooit
![]()
[..]
Is ook te zien op het 'speedrun' filmpje dat mijn voorband wegglijdt aan het eind
[..]![]()
Pauperrrrr
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat een lay-out technisch lelijke post is dat zeg, maar dat doe je wel vaker![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegahquote:Op maandag 13 maart 2006 17:19 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis
ff 2 pagina`s bijlezen met eent![]()
valt mee100 posts in 10 uurdat is wel eens anders geweest
![]()
quote:
En toen al die kutnoobs hier nog niet warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
En toen al die kutnoobs hier nog niet waren [afbeelding]Uitzonderingen daargelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding][afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:42 schreef RB het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelatenDie weten tenslotte wat een motor isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
8 people can't be wrongquote:
Waarvan toch minstens 4 man die al een lang leven achter de rug hebben en dus weten wat ze wel en niet moeten kopen. Zelfs een salesman ertussen die zo door een zeepbel van verkooppraat heen prikt en werkelijk naar het product kijkt ipv de mooie praatjes eromheenquote:
Blijft niks over van dat Kawacluppie, zie ze niet niet meerquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:04 schreef hicham het volgende:
[..]
8 people can't be wrong
[..]
Waarvan toch minstens 4 man die al een lang leven achter de rug hebben en dus weten wat ze wel en niet moeten kopen. Zelfs een salesman ertussen die zo door een zeepbel van verkooppraat heen prikt en werkelijk naar het product kijkt ipv de mooie praatjes eromheen
Valt me nu trouwens op dat Romius uit de lijst is gepleurd, wanneer pleuren we deze er eens uit![]()
[..]
Blijft niks over van dat Kawacluppie, zie ze niet niet meer![]()
Wie was trouwens diegene die laatst een CB750 had gekochtDacht dat dat Eddow was?
Ach ja, verstaand komt met de jarenquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
selectief kawa's suzuki's quoten uit de lijst pleuren?
![]()
![]()
Ok moet wel eerlijk zeggen dat Romius een verkooptopic op MF had voor z'n Suzukiquote:Op maandag 13 maart 2006 18:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, er zijn ook positieve punten aan het geheel
quote:
Waar zijn de smilies?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:11 schreef BazzieK het volgende:
Dat heeft ie.
Ah, daar is er al 1quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:42 schreef RB het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |