Berlijn, tot vrijdag. Dat wordt zuipen.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef Misstique het volgende:
Je gaat weg?
Wel opletten hè. Die twee tieten met eenquote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef Misstique het volgende:
Je gaat weg?
Ja, nu kun je dat "verwennen" waar ik het net over had natuurlijk wel vergeten, dat weet je hè?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wel opletten hè. Die twee tieten met eenmening
gaan naar Berlijn.
Ach, twee biertjes en je zit onder de tafel (quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nu kun je dat "verwennen" waar ik het net over had natuurlijk wel vergeten, dat weet je hè?
Whehehe. Grapjas.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, twee biertjes en je zit onder de tafel ()
Weet ik veel, ik lees nooit terug.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wel opletten hè. Die twee tieten met eenmening
gaan naar Berlijn.
Ja, niemand weet toch wie "Soie." is.quote:
VM niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef Stofje het volgende:
Je hebt iedereen die hier post in je MSN, "schat".
*ontkent!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef Stofje het volgende:
Je hebt iedereen die hier post in je MSN, "schat".
Including having sex with Dago.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef Misstique het volgende:
Anyway, have fun Chowi and don't do anything I wouldn't do!
which means you can do basically anything
Euhm.. there are exceptions..quote:
Ah, er is een plekje vrij gekomen?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nu kun je dat "verwennen" waar ik het net over had natuurlijk wel vergeten, dat weet je hè?
Unfortunately.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, er is een plekje vrij gekomen?
*overenthousiast zwaait [afbeelding]
Don't touch him, he's miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnneeeeeeequote:
zullen we het over zweefvliegen en atari's hebben?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef xrrwr het volgende:
Tjonge, het zal er ook weer eens niet over gaan.
Hoi. Vertel, jung, waar wil jij het dan zo graag over hebben?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef xrrwr het volgende:
quote:
Mits McD neerstort.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zullen we het over zweefvliegen en atari's hebben?
Je komt gefrustreerd over. Wat is er knul?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef xrrwr het volgende:
YA RLY!!!!quote:
De Berlijnse muur bezichtigen met een pul bier in mijn rechterhand.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:12 schreef Dagonet het volgende:
Maar effe serieus, wat ga je doen in Berlijn Chow?
Boos.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je komt gefrustreerd over. Wat is er knul?![]()
Ik zie liever iets anders in je rechterhand.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
De Berlijnse muur bezichtigen met een pul bier in mijn rechterhand.
Just checkingquote:
SRSLY?quote:
Point clear I take it?quote:
Als je een paar uur over hebt, ga dan even naar het Pergamon museum op het Museum Insl, daar hebben ze de muren van Babylon staan, dichterbij de hangende tuinen kan je niet komen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
De Berlijnse muur bezichtigen met een pul bier in mijn rechterhand.
*Noteert.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je een paar uur over hebt, ga dan even naar het Pergamon museum op het Museum Insl, daar hebben ze de muren van Babylon staan, dichterbij de hangende tuinen kan je niet komen.
Het is een gavequote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
. O hoi, je komt wel binnen op de goede momenten hè.
http://www.csua.berkeley.edu/~kahogan/Germany/pergamon-altar.jpgquote:
Ziet er tof uit, vooral die laatste foto!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.csua.berkeley.edu/~kahogan/Germany/pergamon-altar.jpg
http://www.csua.berkeley.edu/~kahogan/Germany/ishtar-gate.jpg
Namens Janet zal ik je dan maar alvast een zak hooi noemenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef xrrwr het volgende:
Oh ja, 10 uur komt Janet ff online maar ik ben pissed en wil de computer uit gooien.
Maar dan begint ze weer te mekkeren natuurlijk.
Dus als ze zich afvraagt waar ik blijf; link maar naar deze post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |