Ik had die video al es gezien. Allemaal onzin als je het mij vraagt. Voor de mensen die het niet gezien hebben, het komt er op neer dat de Bush alles in scene heeft gezet om een oorlog te kunnen beginnen tegen Irak/Afghanistan etc. en om een lading goud te kunnen verduisteren dat onder het WTC opgeslagen was..... De torens zouden oa. zijn opgeblazen omdat er ontplogginen zouden zijn te zien (is gewoon lucht wat ontsnapt tijdens het instorten) en dat ze te recht naar beneden vallen, als in een gecontroleerde ontploffing (is al bewezen dat dit gewoon kan, vanwege het enorme gewicht). Ook zou in het pentagon geen vliegtuig zijn gevlogen, amar een raket. Dit omdat er niet genoeg van het vliegtuig was terug te vinden (vind je het gek als zo'n ding met 800km/u crasht
![]()
). En alle telefoongesprekken van mensen in de vliegtuigen met hun familie zouden in scene gezet zijn met geavanceerde voice morphing spraakcomputers
![]()
. Dit omdat je volgens hen niet kunt bellen in een vliegtuig....
Bekijk het anders zelf maar voor het hele verhaal
![]()
Ik geloof er iig weinig van. Verder geloof ik wel dat er vast het eea. verzwegen en verduisterd is door de US government, om hun eigen falen een beetje te verhullen. Maar een hele complottheorie gaat me iets te ver