Je hebt toch gewoon een -2 moderatie niveau gekregen?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:31 schreef Okkie_ het volgende:
Sargasso en Bieslog in de prijzen
Kinderachtig hoor.![]()
Reageer ik hier op door te zeggen dat het terecht is dat Frontpage niets gewonnen heeft omdat het nieuws vaak niet echt heel professioneel gebracht wordt en omdat als je negatieve kritiek hebt op het mod gebeuren dat je post dan 80% van de tijd verwijderd wordt.
krijg ik een ban![]()
Censuur![]()
overigens vind ik frontpage gewoon wel leuk om te lezen hoor![]()
(of moet dit in Feedback?)
Lol, compleet gefundeerde kritiek heeft mij ook al een keer een ban opgeleverd. Moet je ook niet doen bij FokSS.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:31 schreef Okkie_ het volgende:
Sargasso en Bieslog in de prijzen
Kinderachtig hoor.![]()
Reageer ik hier op door te zeggen dat het terecht is dat Frontpage niets gewonnen heeft omdat het nieuws vaak niet echt heel professioneel gebracht wordt en omdat als je negatieve kritiek hebt op het mod gebeuren dat je post dan 80% van de tijd verwijderd wordt.
krijg ik een ban![]()
Censuur![]()
overigens vind ik frontpage gewoon wel leuk om te lezen hoor![]()
Hahaha, leg eens uit!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:39 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Fok! is wel genomineerd voor meest rechtse nieuwslog.
Whahahahaha, rrrrright. Nu.nl is er eerder bijquote:Op zondag 12 maart 2006 17:39 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Alle reacties die ook maar een beetje rechts zijn worden weg gemod. Beter gezegd, als je rechts bent kom je niet eens in de crew of lig je er zo uit....quote:Op zondag 12 maart 2006 17:39 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Als je meer over jouw negatieve moderaties zou willen weten kun je het eens proberen in dit topicquote:Op zondag 12 maart 2006 17:31 schreef Okkie_ het volgende:
Gelukkig bagger je KLB wel lekker volquote:Op zondag 12 maart 2006 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
Ik reageer nooit op de FP, alleen het nieuws lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |