Waar maak jij uit op dat het eth1 betreft?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heeft windows wel je goede ip?
dan doe je gewoon sudo ifconfig eth1 "insert ip hier"
zonder haakjes ofcourse
en klaar ben je
Vaag. Als je 'date' intypt en dat na een uur wachten weer doet, is er dus 90 tot 120 minuten om volgens je PC?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:22 schreef -Pepe- het volgende:
Trouwens ik heb nog een ander leuk probleem; de tijd gaat binnen linux te snel! Bij opstarten staat het klokje gelijk met windows, vervolgens gaat ie ongeveer 1.5-2 keer zo snel.
De titel van de pagina is misleidend. Een groot aantal commando’s betreft programma’s die in /bin/ staan en dus helemaal niet bash-afhankelijk zijn, maar het ook bijvoorbeeld onder csh, ksh, tcsh, zsh. Een deel ervan echter is niet-POSIX en zul je bijvoorbeeld onder de BSD's of OS X niet vinden, zoals dir. Dan is er nog een deel dat wel shell-commando’s zijn (b.v. cd, dat kan überhaupt niet als extern programma geïmplementeerd worden, maar is wel redelijk universeel). En een aantal lijkt expliciet voor een zeer bepaalde set-up, zoals ‘v’.quote:Op zondag 9 april 2006 02:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Handige site
http://www.ss64.com/bash/
sorry,zo heet ie bij mijzelfquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:45 schreef Nekto het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat het eth1 betreft?
ok ff kijken of ik die nieuwe geinstald krijg, thnx iig...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, de FP. Daar kom ik nooit. Dus ik heb geen idee of het bij mij werkte.
Op http://www.ubuntuforums.org/ kun je wel vinden hoe je de nieuwste kunt installeren. Misschien gaat het daarmee beter. Ik vind Firefox vanaf 1.5 sowieso fijner werken, dus heb voornamelijk die gebruikt.
kheb ff gespeeld en goed gelezen en hij staat erop, geeft overigens geen verandering.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lees wel even het hele topic, voor je begint. Er komen nog wel eens fouten naar voren gedurende een topic. En het is handig om te weten hoe je het weer ongedaan kunt maken, als het niet bevalt/werkt, ook dat staat er vaak wel ergens bij.
Succes.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach ja, je hebt in ieder geval nu de versie die links vanuit andere programma's netjes in een nieuwe tab opent. Niet in een nieuw venster of in de actieve tab.
Fok zegt: 9px fonts o.i.d. Het is niet anders. Dat is een ontwerpbeslissing. En als je een hoge resolutie hebt, dan worden die fonts heel klein. Gmail zal waarschijnlijk zeggen: normaal lettertype. En dat is op een hoge resolutie vaak meer pixels dan op een lage.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:52 schreef KeessieX het volgende:
[..]
kheb ff gespeeld en goed gelezen en hij staat erop, geeft overigens geen verandering.
@ Nekto
ziet er opzich wel goed uit maar de letters worden zooo klein dat ik pijn in mijn ogen krijg, heb ik op het forum ook last van, maar als ik dan bv naar Gmail ga ziet alles er weer gelikt uit...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |