Ja kijk, wat jij dus zegt is: ik ga geen discussie meer aan (op een Internetforum zowaar, waar de bedoeling het voeren van een discussie is).quote:Op zondag 12 maart 2006 23:32 schreef BaajGuardian het volgende:
ikm waag nog een poging maar wel op de radicale toer, ik ga geen discussie meer aan.
Met andere woorden, je plempt hier gewoon tekst neer en je negeert alle kritische blikken. Of het met je eens zijn, of gewoon niet posten, want je reageert er toch niet op want je gaat geen discussie meer aan? En dat op een forum.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:32 schreef BaajGuardian het volgende:
ikm waag nog een poging maar wel op de radicale toer, ik ga geen discussie meer aan.
Na ettelijke jaren posten op een forum ivm 911 ... word je zo hoor ...quote:Op maandag 13 maart 2006 09:06 schreef CoolGuy het volgende:
Met andere woorden, je plempt hier gewoon tekst neer en je negeert alle kritische blikken. Of het met je eens zijn, of gewoon niet posten, want je reageert er toch niet op want je gaat geen discussie meer aan? En dat op een forum.![]()
Onzin. Niet iedereen wordt zo. Het valt me op dat de mensen die geloven in conspiracies het eerste vervallen in steken onder water geven, denegrerend gedrag richting de mensen die kritische vragen stellen, en uiteindelijk schelden.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Na ettelijke jaren posten op een forum ivm 911 ... word je zo hoor ...
Als je komt aandraven met argumenten word je steeds naar bronnen gevraagd die dan achterfa weer als conspiracy worden afgedaan ... het enige wat telt is het officiele 911-rapport ... zoals het brave wereldburgers beaamt. En anders citeer je gewoon National Geographic ... die bezorgen blijkbaar de absolute waarheid tegenwoordig ...
Al wat daarbuiten aangehaald wordt is sowieso bullshit ... leuk forum idd ...
De meesten willen gewoonweg niet verderkijken dan hun neus lang is ... (zolang hun leventje maar niet gestoord wordt) ... en dan maar lachen met de andere ...
dit geldt evengoed voor jouw critici hoor ... mensen die gewoon de officiele versie nablaffen en al de rest afdoen als conspiracy-bullshit ... kwestie van eenvoudig aan een discussie deelnemen.quote:Als je er niet tegen kunt dat mensen een andere mening hebben en daar voor uitkomen, net als jullie uitkomen voor jullie mening dan moet je je helemaal niet op een forum begeven "
Ooit es nagedacht waarom zij zo reageren ?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef CoolGuy het volgende:
Onzin. Niet iedereen wordt zo. Het valt me op dat de mensen die geloven in conspiracies het eerste vervallen in steken onder water geven, denegrerend gedrag richting de mensen die kritische vragen stellen, en uiteindelijk schelden.
Alweer?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
anders zal ik truth eens verneuken
en dat is een dreigement ja
Laten we eerlijk zijn, we kunnen gerust aannemen dat in beide "kampen" evenveel mensen zitten die zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ze of "vervallen in steken onder water geven, denegrerend gedrag richting de mensen die kritische vragen stellen, en uiteindelijk schelden", of "komen lachen met diegenen die er een andere visie op nahouden terwijl ze met die belachelijke officiele uitleg staan zwaaien."quote:Op maandag 13 maart 2006 15:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ooit es nagedacht waarom zij zo reageren ?
Meestal zijn het jouw lieve "critici"' die komen lachen met diegenen die er een andere visie op nahouden terwijl ze met die belachelijke officiele uitleg staan zwaaien.
Nogal kinderachtig. Je zou internet eens wat minder serieus moeten nemen ;')quote:Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
het gaat dus niet om schelden maar om de ernst
ban mij nu ook maar trouwens
anders zal ik truth eens verneuken
en dat is een dreigement ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |