abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35974850
Eigelijk wilde ik mijn post hiervoor verwijderen. het is wel wat persoonlijk en het was eruit voordat ik eens ging nadenken.
Net toen ik wilde verwijderen kwam ik Fok niet meer op, het is net of ik het niet weg mócht halen. ik heb nu net weer verbinding kunnen krijgen en heb jouw reactie gelezen (en die van dromenvanger) nou ja, ik laat die reactie dan maar staan anders is het (weer) zo verwarrend.
even wat bijstellen, Ik bedoel, zo serieus ben ik ook niet altijd hoor,mocht iemand dit denken.. dan heb ik helemaal geen leven meer..nee spelletje meespelen dan maar en 'humor' humor is belangrijk en je wordt er oud van..ik zit vol humor,dat is het vershil, ach en wat is dan leuk? of gek? of of...ik doe voor me zelf "normaal". iemand anders noemt het gek een ander iemand vindt het leuk en weer iemand anders weet niet wat ie er mee aan moet...leuk he..
maareeeh,
Toen ze Milosovic opgepakt hadden wist ik al dat hij het niet zou overleven, hij zou vermoord worden onder het mom van natuurlijke dood of een ongeluk..Milosovic zelf beweerde altijd dat hij vergiftigd zou worden. Nu hoorde ik gisteren dat hij dood is, ik dacht meteen: die is vermoord en ze gooien het op een hartaanval of whatever ongelukje.
dus ben ik verbaast dat ik dit nu lees. heeft er 'iemand' niet goed opgelet die de leiding heeft?

kutplaatje doet het denk niet he?
http://teletekst.nos.nl/ pagina 123 gauw lezen voor ze het weghalen

edit:en nu net wordt het ontkracht lees ik hier, ik bedoel maar.
lees pagina 122

wat heeft dit alles met gescheld en 9-11 te maken? eh niets, maar vond het wel even leuk zo.
en ik hoop wel dat jij hier nog vaak post BaajGuardian, vindt het altijd leuk en leerzaam te lezen, ik moet ook wel lachen hoor hoe users reageren, (algemeen) vooral wanneer er iets is waar ik om moet lachen, sommige hebben humor waar ik van houd. (andere topics) anderen zijn weer irritant, en zo blijf ik toch wel weer terugkomen hier...jij toch ook?
groeten
  zondag 12 maart 2006 @ 23:32:05 #27
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35977850
ikm waag nog een poging maar wel op de radicale toer, ik ga geen discussie meer aan.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 13 maart 2006 @ 03:49:14 #28
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_35981322
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:32 schreef BaajGuardian het volgende:
ikm waag nog een poging maar wel op de radicale toer, ik ga geen discussie meer aan.
Ja kijk, wat jij dus zegt is: ik ga geen discussie meer aan (op een Internetforum zowaar, waar de bedoeling het voeren van een discussie is).

Dan maskeer je die onwil om iets anders te horen te krijgen dan je eigen waarheid door topics te openen met in de OP de link naar Loose Change en zeg je "eerst kijken, dan discussie".

Je gaat er dan aan voorbij dat ik enkele topics geleden (ik zoek de link nog wel eens op, er zijn zoveel 9/11 topics op dit moment dat ik er ook niet meer wijs uit raak) enkele volgens mij redelijk kritische vragen over die Loose Change 2de editie heb gesteld (ik heb hem dus wel degelijk bekeken).

Wil je dan nog op die tegenwerpingen ingaan, of ben je net zo goed een "propaganda"-verspreider die zich met allerlei trucjes probeert te onttrekken aan objectieve analyse?
---verdwijnt---
  maandag 13 maart 2006 @ 04:21:15 #29
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_35981387
Schelden is KUT!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_35981445
Over onderwerpen als 911 kun je niet discussiėren. Waterdicht zijn de bewijzen nooit dus geeft ieder zijn overtuiging het voordeel van de twijfel en beide kanten houden aan hun idee vast. Weinigen hebben de kennis om alle gegevens te kunnen interpreteren en beoordelen, haast niemand informeert zich echt grondig, voor de meeste waardeoordelen gaat men af op het woord van een authoriteit (in hun ogen dan).
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 09:06:34 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_35982599
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Met andere woorden, je plempt hier gewoon tekst neer en je negeert alle kritische blikken. Of het met je eens zijn, of gewoon niet posten, want je reageert er toch niet op want je gaat geen discussie meer aan? En dat op een forum.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_35983876
Schelden is geen oplossing en degenen die zich daartoe zetten zullen na een redelijke waarschuwing gewoon geband worden als een moderator het daarna nogmaals ziet.

Iedereen is welkom zolang die zich naar de regels geldend binnen truth gedraagd.

frustratie kan ik best begrijpen, zeker gezien de manier waarop steeds meer mensen zijn gaan posten. maar juist/ ook die mensen worden vanaf nu weer strak aangepakt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35989899
quote:
Op maandag 13 maart 2006 09:06 schreef CoolGuy het volgende:
Met andere woorden, je plempt hier gewoon tekst neer en je negeert alle kritische blikken. Of het met je eens zijn, of gewoon niet posten, want je reageert er toch niet op want je gaat geen discussie meer aan? En dat op een forum.
Na ettelijke jaren posten op een forum ivm 911 ... word je zo hoor ...
Als je komt aandraven met argumenten word je steeds naar bronnen gevraagd die dan achterfa weer als conspiracy worden afgedaan ... het enige wat telt is het officiele 911-rapport ... zoals het brave wereldburgers beaamt. En anders citeer je gewoon National Geographic ... die bezorgen blijkbaar de absolute waarheid tegenwoordig ...
Al wat daarbuiten aangehaald wordt is sowieso bullshit ... leuk forum idd ...
De meesten willen gewoonweg niet verderkijken dan hun neus lang is ... (zolang hun leventje maar niet gestoord wordt) ... en dan maar lachen met de andere ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 14:59:22 #34
16180 crew  CoolGuy
pi_35991579
quote:
Op maandag 13 maart 2006 14:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Na ettelijke jaren posten op een forum ivm 911 ... word je zo hoor ...
Als je komt aandraven met argumenten word je steeds naar bronnen gevraagd die dan achterfa weer als conspiracy worden afgedaan ... het enige wat telt is het officiele 911-rapport ... zoals het brave wereldburgers beaamt. En anders citeer je gewoon National Geographic ... die bezorgen blijkbaar de absolute waarheid tegenwoordig ...
Al wat daarbuiten aangehaald wordt is sowieso bullshit ... leuk forum idd ...
De meesten willen gewoonweg niet verderkijken dan hun neus lang is ... (zolang hun leventje maar niet gestoord wordt) ... en dan maar lachen met de andere ...
Onzin. Niet iedereen wordt zo. Het valt me op dat de mensen die geloven in conspiracies het eerste vervallen in steken onder water geven, denegrerend gedrag richting de mensen die kritische vragen stellen, en uiteindelijk schelden.

Als je er niet tegen kunt dat mensen een andere mening hebben en daar voor uitkomen, net als jullie uitkomen voor jullie mening dan moet je je helemaal niet op een forum begeven. Jij wil dus dat iedereen maar voor zoete koek slikt waar jullie mee komen. Vooral niet naar bronnen vragen. Dat kun je vergeten, tenzij je op een forum komt waar alleen maar believers vertoeven, zodat jullie met zn allen verder kunnen fantaseren zonder dat er ook maar 1 iemand tegengas geeft.

Maar ga hier nou niet de schuld leggen bij de critici, dat zij de oorzaak zijn dat 'jullie' schelden. Kom op zeg, al scheld iemand jou helemaal verrot, dan nog is hij NIET verantwoordelijk als jij terugscheld. Dat is een keuze, die je geheel zelf maakt. Belachelijk dat je dat zo stelt.
pi_35992905
jaja ammel goe hoor ... ik heb in al die jaren hier mijn portie bullshit en gescheld hier wel gehad hoor, en vooral de 911 topics lenen zich makkelijk voor een goede scheldpartij.
quote:
Als je er niet tegen kunt dat mensen een andere mening hebben en daar voor uitkomen, net als jullie uitkomen voor jullie mening dan moet je je helemaal niet op een forum begeven "
dit geldt evengoed voor jouw critici hoor ... mensen die gewoon de officiele versie nablaffen en al de rest afdoen als conspiracy-bullshit ... kwestie van eenvoudig aan een discussie deelnemen.
Daarom dat de 911-topics het zo goeddoen ... niemand kan iets bewijzen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_35992993
quote:
Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef CoolGuy het volgende:
Onzin. Niet iedereen wordt zo. Het valt me op dat de mensen die geloven in conspiracies het eerste vervallen in steken onder water geven, denegrerend gedrag richting de mensen die kritische vragen stellen, en uiteindelijk schelden.
Ooit es nagedacht waarom zij zo reageren ?
Meestal zijn het jouw lieve "critici"' die komen lachen met diegenen die er een andere visie op nahouden terwijl ze met die belachelijke officiele uitleg staan zwaaien.
  maandag 13 maart 2006 @ 17:06:07 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35995588
het gaat dus niet om schelden maar om de ernst
ban mij nu ook maar trouwens
anders zal ik truth eens verneuken
en dat is een dreigement ja
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_35995634
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Alweer?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_35995751
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ooit es nagedacht waarom zij zo reageren ?
Meestal zijn het jouw lieve "critici"' die komen lachen met diegenen die er een andere visie op nahouden terwijl ze met die belachelijke officiele uitleg staan zwaaien.
Laten we eerlijk zijn, we kunnen gerust aannemen dat in beide "kampen" evenveel mensen zitten die zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ze of "vervallen in steken onder water geven, denegrerend gedrag richting de mensen die kritische vragen stellen, en uiteindelijk schelden", of "komen lachen met diegenen die er een andere visie op nahouden terwijl ze met die belachelijke officiele uitleg staan zwaaien."

Zeker in een topic zo onduidelijk en onbewijsbaar als 9/11 zullen beide vormen vaak naar voren komen, maar daar maken beide "kampen" zich in even grote mate schuldig aan.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 17:14:46 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_35995849
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
het gaat dus niet om schelden maar om de ernst
ban mij nu ook maar trouwens
Nogal kinderachtig. Je zou internet eens wat minder serieus moeten nemen ;')
pi_35996073
opgelost
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')