waarom schelden mensen, omdat men kwaad is.quote:En voila, na mijn post zijn er direct een aantal mensen die dat laten zien. Ga dus nou niet zeggen dat ik geen gelijk had daarin.
En dan laat je, naar mijn mening, je zwakte zien.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:
en daarom ga je op een gegeven moment schelden uit het gevoel van onmacht .
Misschien moeten mensen die zo slim zijn als jij en alles heel goed op weten te lossen op een rustige manier dan maar eens een oplossing zoeken voor dit probleem.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Schelden gebeurt altijd uit onmacht, tevens gebeurt schelden als mensen de controle verliezen over zichzelf.
Schelden is een teken van zwakte.
Schelden is zinloos geweld. Je kunt alles oplossen op een rustige manier. Alleen verliezen mensen vaak hun beheersing.
En dat is tevens een groot probleem in deze maatschappij maar dan ga ik misschien offtopic maar je ziet het overal gebeuren. Zinloos schelden. Een grote stress-maatschappij en overal spanningen.
Als je scheldt heb je een probleem met je beheersing, er zijn tal van andere manieren om je frustratie te uitten. Van mijn part ga je een uur rennen in de wind.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:38 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen die zo slim zijn als jij en alles heel goed op weten te lossen op een rustige manier dan maar eens een oplossing zoeken voor dit probleem.
Mensen schelden omdat ze een frustratie kwijt moeten. Daarna zijn ze het kwijt, die energie. Anders blijft het zitten. Alles moet tegenwoordig maar rustig en netjes, dan vind ik het niet meer dan logisch dat mensen steeds gefrustreerder zijn. En gaan schelden. Ze moeten de frustratie kwijt van al die infantiele en onlogische aanpassingen die ze moeten doen aan mensen die alles rustig en netjes willen doen. Ik ben vooral voor schelden.
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:38 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen die zo slim zijn als jij en alles heel goed op weten te lossen op een rustige manier dan maar eens een oplossing zoeken voor dit probleem.
Mensen schelden omdat ze een frustratie kwijt moeten. Daarna zijn ze het kwijt, die energie. Anders blijft het zitten. Alles moet tegenwoordig maar rustig en netjes, dan vind ik het niet meer dan logisch dat mensen steeds gefrustreerder zijn. En gaan schelden. Ze moeten de frustratie kwijt van al die infantiele en onlogische aanpassingen die ze moeten doen aan mensen die alles rustig en netjes willen doen. Ik ben vooral voor schelden.
jij begrijpt de ernst van de zaak dus niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:36 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En dan laat je, naar mijn mening, je zwakte zien.
Ook al zie jij veel topics met bewijzen, het zijn nog altijd discussie topics. Als je gefrustreerd wordt door een discussie, dan moet je ermee ophouden, of het frustrerende element negeren.
Ook al snap ik dat je bevlogen bent met dat soort topics, en je het blijkbaar als een missie ziet om de mensheid te bekeren, schelden is altijd een teken van zwakte.
Een probleem? Lijkt me nogal kort door de bocht. Dus alle mensen die schelden hebben een probleem?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als je scheldt heb je een probleem met je beheersing, er zijn tal van andere manieren om je frustratie te uitten. Van mijn part ga je een uur rennen in de wind.
En dat is wat mensen als jij graag willen. Niet kijken waar de frustratie van mensen die schelden vandaan komt maar vooral geen last hebben van anderen. "Schelden vind ik stom dus is het een probleem van anderen"quote:Als schelden jou manier is om stress kwijt te raken, dan doe je duidelijk iets fout. Vooral als je het op anderen uitlaat. Dan maak je van jou probleem tevens een probleem van anderen. Dan scheep je anderen op met jou problemen.
Ik denk nog steeds dat als iemand een ander eens flink uitscheld en zegt wat hij ervan vind hij minder snel gefrustreerd achter zal blijven. Het lost het probleem zelf niet op maar je ontlaad je lichaam. Dat jij het niet zo hoeft te doen houdt niet in dat anderen zich soms op deze manier moeten ontladen. Ik heb liever dat iemand eens flink tegen me scheld en zich ontlaad van die energie dan dat hij zich op gaat zitten vreten en de volgende keer je helemaal lens slaat.quote:Zoals ook gebeurde met die actie op die school. Iemand die met een volgeladen pistool een halve klas neerschiet. Ook een gevolg van iemand die zijn stress niet kwijt kan. Lopende atoombommen en gevaren voor de samenleving.
Maar dan blijft het alsnog een feit dat wanneer je in stress-situaties zit en je op zo'n moment niet de rust en het overzicht vind, je gevoeliger en prikkelbaarder bent, waardoor je af en toe snel wat energie en frustratie kwijt moet. In zo'n situaties heb ik zelf vaak niet door dat ik aan het schelden ben... puur omdat ik zo in de 'stress-situatie' verwikkeld ben. Ik denk dat die uitlaatklep op zo'n moment gewoon even nodig is.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Mij heb je nergens horen praten over opkropping, het gaat erom dat je anderen niet lastig valt met jou frustratie en stress. Dan kun je beter gaan mediteren, of leren mediteren.
Ik ben stress-loos te noemen nu. Ik heb ook vaker mezelf afgereageerd op anderen, kan opluchten maar toch val je anderen lastig ermee. Het is de makkelijkste manier en de makkelijkste manier is niet de beste manier
als praten geen zin meer heeft ga je schreeuwen om nog ergens gehoord te kunnen worden.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als je scheldt heb je een probleem met je beheersing, er zijn tal van andere manieren om je frustratie te uitten. Van mijn part ga je een uur rennen in de wind.
Als schelden jou manier is om stress kwijt te raken, dan doe je duidelijk iets fout. Vooral als je het op anderen uitlaat. Dan maak je van jou probleem tevens een probleem van anderen. Dan scheep je anderen op met jou problemen.
Zoals ook gebeurde met die actie op die school. Iemand die met een volgeladen pistool een halve klas neerschiet. Ook een gevolg van iemand die zijn stress niet kwijt kan. Lopende atoombommen en gevaren voor de samenleving.
En nogmaals, iedere vorm van schelden en vloeken en stress werkt door op de algehele stemming op de wereld. Ieder mens is nogmaals verbonden en samen zijn we 1 geest. Is er 1 persoon die opgefokt is dan werkt dat door bij ieder ander mens.
Je kunt nog altijd gaan schreeuwen natuurlijk, zomaar in de lucht schreeuwen als je vol zit van stress, of je zet de muziek keihard aan of je gaat dansen of sporten of wat dan ook. Ik vind het dus fout als je je frustratie bot viert op anderen. Anderen hebben niets te maken met jou problemen. Je zult ze dan ook niet lastig moeten vallen daarmee.
dan ken je duidelijk de bewijzen niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:54 schreef Overlast het volgende:
Ik krijg ook altijd ontzettende zin om te schelden als mensen als TS de waanzinnigste "bewijzen" menen te hebben gevonden om 911 te zien als een complot van de CIA en de Mossad.
Overzicht is sowieso belangrijk te noemenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:50 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Maar dan blijft het alsnog een feit dat wanneer je in stress-situaties zit en je op zo'n moment niet de rust en het overzicht vind, je gevoeliger en prikkelbaarder bent, waardoor je af en toe snel wat energie en frustratie kwijt moet. In zo'n situaties heb ik zelf vaak niet door dat ik aan het schelden ben... puur omdat ik zo in de 'stress-situatie' verwikkeld ben. Ik denk dat die uitlaatklep op zo'n moment gewoon even nodig is.
Er komt nog wel een tijd dat de waarheid aan het daglicht komtquote:Op zondag 12 maart 2006 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
ernst
mensen worden geterroriseerd
vermoord
gemarteld
hun ziel vertrapt.
leugens
glasharde leugens
en wat doet men?
niks.
Dat klopt Baaj, ik vind dat ook.daarom reageer ik (bijna) niet meer hier op Fok..het heeft geen zin, ik word een beetje moe van veel users hier, users die hier niets te zoeken hebben,.alles wordt ontkracht.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:
en daarom ga je op een gegeven moment schelden uit het gevoel van onmacht .
en dus niet sterk genoeg zijn hun visie te laten horen. Als je sterk genoeg zou zijn, zou je niet in die positie geworpen worden. (in dit geval negeer je de ignorantie (neem aan dat je onwetendheid bedoelt). M.a.w. een teken van zwakte.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij begrijpt de ernst van de zaak dus niet.
mensen schelden niet iut zwakte maar omdat ze in een machteloze positie worden geworpen door de ignorantie van anderen....
Dat is nog steeds jouw visie. En als je zo erg overtuigd bent van je visie, dan is het moeilijk om je daarvan los te maken en met een kalm hoofd naar de materie te kijken. Dan ga je al snel schreeuwen en schelden.quote:de leugens van 911 zouden wereldwijd opnieuw besproken moeten worden,
zo actueel als het maar kan, en dat de criminelen die erachter zitten naar het tribunaal worden overgevlogen, de gehele bush administratie dus, de cia, de Nsa, de Mossad, de NPAC leden en meneer bush zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |