abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 maart 2006 @ 16:18:57 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35968029
quote:
En voila, na mijn post zijn er direct een aantal mensen die dat laten zien. Ga dus nou niet zeggen dat ik geen gelijk had daarin.
waarom schelden mensen, omdat men kwaad is.
waarom is men kwaad, onrecht

er is een vorm van conditionering
mensen zijn kwaad over wat er gebeurd in de wereld,
mensen maken er een lachfestijn van, maken opmerkingen die mensen nog kwader maken
uiteindelijk gaat men schelden uit de onmacht dat er niet geluisterd word en alles maar afgedaan word, waar hett in een vergelijking via generalisatie het hele volk langs een moord loopt, en je kunt mij niet vertellen dat het niet zo is want ik heb het zelf ook ervaren.

niemand doet iets.
iedereen staat maar met zn domme kop te kijken.
en dan krijg je nog grapjassen die het als het ware als op de holocaust lopen te ontkennen.
er zijn al zoveel topics geweest met bewijzen dat de officiele versie van 911 niet klopt..
het is van de zotte dat ik zelfs nu moet zeggen, ik die altijd vol vechtlust was om de corruptie in het systeem op fora aan te kaarten en mensen er voor bewust te maken dat het huisje boompje beesje leven nog zo realistisch niet is, er op hogere posten hele andere dingen gebeuren dan men denkt dat democratie bestaat.

dat ik nu moet zeggen dat ze gewonnen hebben, de echte terroristen.
want er is geen *constructieve* converse meer mogelijk,
het is een oerwoud van mensen die disinfo voor wat voor reden *wss aandachtsgeilheid* ook rondstrooien, aan beiden kanten, en de serieuze mensen die echt de feiten proberen te bespreken wat er niet klopt worden ge-generaliseerd met de zotten,
je kunt geen kant meer uit met de discussie
maar de ernst ervan blijft knagen
dit frustreerd mensen ongelovelijk

en daarom ga je op een gegeven moment schelden uit het gevoel van onmacht .
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:30:41 #2
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35968416
Wat TS zegt
Tot zover de kwaliteitspost
pi_35968441
ik tel veel meer topics als ik kijk waar wordt gescholden hoor.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:31:42 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35968443
Schelden gebeurt altijd uit onmacht, tevens gebeurt schelden als mensen de controle verliezen over zichzelf.

Schelden is een teken van zwakte.

Schelden is zinloos geweld. Je kunt alles oplossen op een rustige manier. Alleen verliezen mensen vaak hun beheersing.

En dat is tevens een groot probleem in deze maatschappij maar dan ga ik misschien offtopic maar je ziet het overal gebeuren. Zinloos schelden. Een grote stress-maatschappij en overal spanningen.

Kun je je meteen afvragen hoe dat komt. Ik denk dat het komt door de maatschappij zelf die teveel verwacht van mensen en door egoisme en gelijk willen krijgen kostte wat het kost. Ongeduldig gedrag ook en zo kun je doorgaan. Niet tot 10 kunnen tellen, alles tegelijk willen in een keer. Hebzucht ook wel. Etc etc etc.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35968585
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:

En dan laat je, naar mijn mening, je zwakte zien.

Ook al zie jij veel topics met bewijzen, het zijn nog altijd discussie topics. Als je gefrustreerd wordt door een discussie, dan moet je ermee ophouden, of het frustrerende element negeren.

Ook al snap ik dat je bevlogen bent met dat soort topics, en je het blijkbaar als een missie ziet om de mensheid te bekeren, schelden is altijd een teken van zwakte.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_35968625
Je zou toch ook uit TRU blijven baaj?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_35968640
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Schelden gebeurt altijd uit onmacht, tevens gebeurt schelden als mensen de controle verliezen over zichzelf.

Schelden is een teken van zwakte.

Schelden is zinloos geweld. Je kunt alles oplossen op een rustige manier. Alleen verliezen mensen vaak hun beheersing.

En dat is tevens een groot probleem in deze maatschappij maar dan ga ik misschien offtopic maar je ziet het overal gebeuren. Zinloos schelden. Een grote stress-maatschappij en overal spanningen.
Misschien moeten mensen die zo slim zijn als jij en alles heel goed op weten te lossen op een rustige manier dan maar eens een oplossing zoeken voor dit probleem.

Mensen schelden omdat ze een frustratie kwijt moeten. Daarna zijn ze het kwijt, die energie. Anders blijft het zitten. Alles moet tegenwoordig maar rustig en netjes, dan vind ik het niet meer dan logisch dat mensen steeds gefrustreerder zijn. En gaan schelden. Ze moeten de frustratie kwijt van al die infantiele en onlogische aanpassingen die ze moeten doen aan mensen die alles rustig en netjes willen doen. Ik ben vooral voor schelden.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:38:35 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35968649
Inderdaad is schelden altijd een teken van zwakte. Je kunt zelfs zo ver gaan hierin dat elke vorm van stem-verheffing een teken van zwakte is Dan verlies je je geduld ook. Als je rustig bent hoef je nooit je stem te verheffen en dan nog kun je zaken duidelijk maken. En tevens zal er eerder naar je geluisterd worden als je het rustig brengt.

Weet je wat het ook is. Mensen steken elkaar aan door die spanningen en opgefoktheid. Het is volgens mij echt een virus dat heerst. Een grote atoombom en een groot spanningsveld.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:39:54 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35968679
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:38 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Misschien moeten mensen die zo slim zijn als jij en alles heel goed op weten te lossen op een rustige manier dan maar eens een oplossing zoeken voor dit probleem.

Mensen schelden omdat ze een frustratie kwijt moeten. Daarna zijn ze het kwijt, die energie. Anders blijft het zitten. Alles moet tegenwoordig maar rustig en netjes, dan vind ik het niet meer dan logisch dat mensen steeds gefrustreerder zijn. En gaan schelden. Ze moeten de frustratie kwijt van al die infantiele en onlogische aanpassingen die ze moeten doen aan mensen die alles rustig en netjes willen doen. Ik ben vooral voor schelden.
Als je scheldt heb je een probleem met je beheersing, er zijn tal van andere manieren om je frustratie te uitten. Van mijn part ga je een uur rennen in de wind.

Als schelden jou manier is om stress kwijt te raken, dan doe je duidelijk iets fout. Vooral als je het op anderen uitlaat. Dan maak je van jou probleem tevens een probleem van anderen. Dan scheep je anderen op met jou problemen.

Zoals ook gebeurde met die actie op die school. Iemand die met een volgeladen pistool een halve klas neerschiet. Ook een gevolg van iemand die zijn stress niet kwijt kan. Lopende atoombommen en gevaren voor de samenleving.

En nogmaals, iedere vorm van schelden en vloeken en stress werkt door op de algehele stemming op de wereld. Ieder mens is nogmaals verbonden en samen zijn we 1 geest. Is er 1 persoon die opgefokt is dan werkt dat door bij ieder ander mens.

Je kunt nog altijd gaan schreeuwen natuurlijk, zomaar in de lucht schreeuwen als je vol zit van stress, of je zet de muziek keihard aan of je gaat dansen of sporten of wat dan ook. Ik vind het dus fout als je je frustratie bot viert op anderen. Anderen hebben niets te maken met jou problemen. Je zult ze dan ook niet lastig moeten vallen daarmee.
pi_35968771
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:38 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Ik ben ook voor schelden... al is het alleen maar voor je eigen gemoedstoestand.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom mensen hier schelden als zwakte zien. Wat is er mis om jezelf op bepaalde momenten te ontladen of je frustratie kwijt te kunnen?! Waarom moet alles opgekropt worden?!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  zondag 12 maart 2006 @ 16:44:50 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35968820
Mij heb je nergens horen praten over opkropping, het gaat erom dat je anderen niet lastig valt met jou frustratie en stress. Dan kun je beter gaan mediteren, of leren mediteren.

Ik ben stress-loos te noemen nu. Ik heb ook vaker mezelf afgereageerd op anderen, kan opluchten maar toch val je anderen lastig ermee. Het is de makkelijkste manier en de makkelijkste manier is niet de beste manier

Hoewel de makkelijkste manier nemen vaak gebeurt. Mensen zijn al snel geneigd om de makkelijkste manier te nemen inplaats van andere mogelijkheden onder ogenschouw te nemen.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:48:44 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35968932
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:36 schreef The_stranger het volgende:

[..]

En dan laat je, naar mijn mening, je zwakte zien.

Ook al zie jij veel topics met bewijzen, het zijn nog altijd discussie topics. Als je gefrustreerd wordt door een discussie, dan moet je ermee ophouden, of het frustrerende element negeren.

Ook al snap ik dat je bevlogen bent met dat soort topics, en je het blijkbaar als een missie ziet om de mensheid te bekeren, schelden is altijd een teken van zwakte.
jij begrijpt de ernst van de zaak dus niet.
mensen schelden niet iut zwakte maar omdat ze in een machteloze positie worden geworpen door de ignorantie van anderen.

de leugens van 911 zouden wereldwijd opnieuw besproken moeten worden,
zo actueel als het maar kan, en dat de criminelen die erachter zitten naar het tribunaal worden overgevlogen, de gehele bush administratie dus, de cia, de Nsa, de Mossad, de NPAC leden en meneer bush zelf.
pi_35968933
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:39 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Als je scheldt heb je een probleem met je beheersing, er zijn tal van andere manieren om je frustratie te uitten. Van mijn part ga je een uur rennen in de wind.
Een probleem? Lijkt me nogal kort door de bocht. Dus alle mensen die schelden hebben een probleem?
quote:
Als schelden jou manier is om stress kwijt te raken, dan doe je duidelijk iets fout. Vooral als je het op anderen uitlaat. Dan maak je van jou probleem tevens een probleem van anderen. Dan scheep je anderen op met jou problemen.
En dat is wat mensen als jij graag willen. Niet kijken waar de frustratie van mensen die schelden vandaan komt maar vooral geen last hebben van anderen. "Schelden vind ik stom dus is het een probleem van anderen"
quote:
Zoals ook gebeurde met die actie op die school. Iemand die met een volgeladen pistool een halve klas neerschiet. Ook een gevolg van iemand die zijn stress niet kwijt kan. Lopende atoombommen en gevaren voor de samenleving.
Ik denk nog steeds dat als iemand een ander eens flink uitscheld en zegt wat hij ervan vind hij minder snel gefrustreerd achter zal blijven. Het lost het probleem zelf niet op maar je ontlaad je lichaam. Dat jij het niet zo hoeft te doen houdt niet in dat anderen zich soms op deze manier moeten ontladen. Ik heb liever dat iemand eens flink tegen me scheld en zich ontlaad van die energie dan dat hij zich op gaat zitten vreten en de volgende keer je helemaal lens slaat.
pi_35968968
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Mij heb je nergens horen praten over opkropping, het gaat erom dat je anderen niet lastig valt met jou frustratie en stress. Dan kun je beter gaan mediteren, of leren mediteren.

Ik ben stress-loos te noemen nu. Ik heb ook vaker mezelf afgereageerd op anderen, kan opluchten maar toch val je anderen lastig ermee. Het is de makkelijkste manier en de makkelijkste manier is niet de beste manier
Maar dan blijft het alsnog een feit dat wanneer je in stress-situaties zit en je op zo'n moment niet de rust en het overzicht vind, je gevoeliger en prikkelbaarder bent, waardoor je af en toe snel wat energie en frustratie kwijt moet. In zo'n situaties heb ik zelf vaak niet door dat ik aan het schelden ben... puur omdat ik zo in de 'stress-situatie' verwikkeld ben. Ik denk dat die uitlaatklep op zo'n moment gewoon even nodig is.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  zondag 12 maart 2006 @ 16:51:37 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35969016
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:39 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En nogmaals, iedere vorm van schelden en vloeken en stress werkt door op de algehele stemming op de wereld. Ieder mens is nogmaals verbonden en samen zijn we 1 geest. Is er 1 persoon die opgefokt is dan werkt dat door bij ieder ander mens.

Je kunt nog altijd gaan schreeuwen natuurlijk, zomaar in de lucht schreeuwen als je vol zit van stress, of je zet de muziek keihard aan of je gaat dansen of sporten of wat dan ook. Ik vind het dus fout als je je frustratie bot viert op anderen. Anderen hebben niets te maken met jou problemen. Je zult ze dan ook niet lastig moeten vallen daarmee.
als praten geen zin meer heeft ga je schreeuwen om nog ergens gehoord te kunnen worden.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:53:41 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35969065
ernst
mensen worden geterroriseerd
vermoord
gemarteld
hun ziel vertrapt.

leugens
glasharde leugens

en wat doet men?

niks.
pi_35969077
Ik krijg ook altijd ontzettende zin om te schelden als mensen als TS de waanzinnigste "bewijzen" menen te hebben gevonden om 911 te zien als een complot van de CIA en de Mossad.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:56:18 #18
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35969135
dat het opnieuw besproken moet worden dat ben ik met je eens baaj!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 12 maart 2006 @ 17:06:22 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35969376
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:54 schreef Overlast het volgende:
Ik krijg ook altijd ontzettende zin om te schelden als mensen als TS de waanzinnigste "bewijzen" menen te hebben gevonden om 911 te zien als een complot van de CIA en de Mossad.
dan ken je duidelijk de bewijzen niet.

je moest uberhaupt eens weten wat deze mafia organisaties allemaal doen.

een vliegtuig kaping is al eens eerder bijna gebruikt om een land binnen te kunnen vallen door de Cia ja.
maar werd toen afgelast door de zittende president.

mensen die de officiele versie zonder vragen geloven zijn gelijk aan de moffen in de 2e wereldoorlog.
  zondag 12 maart 2006 @ 17:09:37 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35969467
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:50 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Maar dan blijft het alsnog een feit dat wanneer je in stress-situaties zit en je op zo'n moment niet de rust en het overzicht vind, je gevoeliger en prikkelbaarder bent, waardoor je af en toe snel wat energie en frustratie kwijt moet. In zo'n situaties heb ik zelf vaak niet door dat ik aan het schelden ben... puur omdat ik zo in de 'stress-situatie' verwikkeld ben. Ik denk dat die uitlaatklep op zo'n moment gewoon even nodig is.
Overzicht is sowieso belangrijk te noemen

Daar hebben denk ik heel veel mensen last van in het leven. Ik heb er ook nog steeds vaker last van, ik noem het vaak een doolhof. En als je niet weet welke weg je moet nemen in het 3 dimensionale doolhof dan ontstaat vanzelf stress, en dan is het misschien ook logisch dat je je eens uitleeft op anderen. Je moest eens weten hoe ik dat gedaan heb in het verleden maar ik wist geen uitgang en de nooduitgang door middel van zelfmoord was niet aan de orde.

Maar het overzicht hebben inderdaad en ook vooral het overzicht behouden.

Het leven en de wereld veranderd iedere dag en soms lijkt het doolhof ook iedere minuut en zelfs iedere seconde van vorm te veranderen. Weet je niet flexibel om te gaan met het doolhof dan loop je continu tegen een doodlopende muur aan.

Ik begrijp dus zeker al die spanningen en ik kan zelfs begrijpen dat mensen doordraaien en soms een moord plegen omdat het doolhof gewoon complex in elkaar zit, moord is niet goed te praten maar die mensen zijn gestoord dus, en ook die gestoordheid van die mensen en van criminelen heeft te maken met het grote geheel en dus ook met het doolhof of anders gezegd het spel. Ik noem het vaker een spel maar of dat de juiste benaming is vraag ik me sterk af.

De nood-uitgang noemen ze het vaker bij mensen die zelfmoord plegen, die worden gek in het doolhof en maken er een einde aan. En ook dat kan ik begrijpen. Als je de weg kwijt raakt dan kun je weggezogen worden als het ware.

Ik zit op dit moment ook in het doolhof weer Momenten dat ik echt buiten het doolhof ben maar het doolhof wilt altijd weer de macht hebben maar dan is het altijd een kwestie om flexibel om te gaan en die uitweg te vinden en door te gaan met onderzoeken naar oplossingen.

Hoop dat het duidelijk is waar ik me in bevind nu Ik vraag me af hoe dat nu allemaal ontstaan is ook. Interessante bezigheid en soms wekt het bij mij ook nog veel stress op. Maar in ieder geval niet meer zo erg als vroeger Vroeger zat ik in de kern van het doolhof en moest ik nog beginnen en nu zit ik aan de buitenkant ergens op de rand

Zo genoeg hierover ik druk op invoegen en ga sowieso altijd verder om het hele doolhof te weten en wie weet is het doolhof wel iets dat zich in de hersens afspeeld maar ik denk ook dat het met de realiteit te maken heeft ook.

Hoewel de hersens ook iets is wat niet 1,2,3 in juiste banen te leiden is. Daar is ook training bij nodig.
  zondag 12 maart 2006 @ 17:12:46 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35969551
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
ernst
mensen worden geterroriseerd
vermoord
gemarteld
hun ziel vertrapt.

leugens
glasharde leugens

en wat doet men?

niks.
Er komt nog wel een tijd dat de waarheid aan het daglicht komt Leugens kunnen niet de bovenhand blijven voeren. Ik ga dus uit van een glasheldere toekomst altijd. En in een glasheldere toekomst komt alles naar voren. Je hoeft niet je hele ziel bloot te geven als individu maar fraude en bedrog en leugens zullen verdwijnen.

Iedere vorm van fraude bedrog en leugen is corruptie en verpest alles. Accountancy opleiding kan ik erbij nemen maar dan ga ik richting het financiėle weer. Hoewel zelfs in de administratie het bedrag tot op de centen juist moet zijn geregristreerd.

Juiste regristratie dus Het register moet in orde zijn.

En misschien kun je een juist register ook verder trekken richting oorlog en de reden van oorlog en nog meer en marteling en mensen zwijgplicht opleggen en mensenrechten wegnemen. Je kunt misschien wat betreft het register alles zover doortrekken als maar zijn kan. Maar dat weet ik niet.

Ik noem het nu register vanwege de term " Register- accountant". En register is toch waar alles registreerd wordt of niet? Je hebt toch voor alles een register??? Zelfs voor ieder insect bestaat een database. Overal bestaat een database voor.
pi_35969610
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat klopt Baaj, ik vind dat ook.daarom reageer ik (bijna) niet meer hier op Fok..het heeft geen zin, ik word een beetje moe van veel users hier, users die hier niets te zoeken hebben,.alles wordt ontkracht.
voorheen werd ik ook altijd kwaad, en reageerde dan ook vanuit mijn hart, (doe ik trouwens altijd) ziet niemand het dan? ben je nu zo blind? waarom ben je zo afhankelijk van de media en ander soort gecontroleerde zooi.
waarom kan men niet zelfstandig denken, ligt het nu aan de leeftijd? serieus...Dit noemen ze een jongeren forum, ik heb hier dus niets meer te zoeken, ik kwam alleen maar voor info waar ik wat aan heb, waarvan ik kan leren., ik merk dat de meeste users die ik serieus neem weg zijn of bijna niet meer komen. wat er overblijft is voor het grootste gedeelte PULP, voor mij dan bedoel ik. soms komen er wat users die wat te vertellen hebben maar het wordt alsmaar minder. wat overblijft zijn topics waar ik niets mee heb..ikzelf ben al wat ouder en moet toegeven dat je wel gaat nadenken naarmate je ouder wordt...hoe en wat the goddamnfuck er eigenlijk speelt in deze wereld...die kutillusies all the time, daar moet ik gebruik van maken, ik leer elke dag weer bij en haal mijn info overal vandaan, zelfs het kleinste detail wat je hoort leest of ziet kan nieuwe werelden/denkwijzen openen.

Schelden is een teken van zwakte lees ik net. Vasthouden/vastklampen aan 'iets' whatever is een teken van Kortzichtigheid..discussieren heeft geen zin hier, je kunt alleen discussieren wanneer beide partijen het eens zijn over een onderwerp, in dit geval de inside job..ontkennen is zinloos, bewijzen zijn niet nodig, je hoeft alleen maar te observeren en waarnemen wat je ervaart en hoe jij je wereld beleeft...ikzelf leef en handel dus bewust en zie van alles wat niet in de haak is...mijn omgeving weet wat ze aan me hebben, meer kan je toch niet doen, overtuigen dat iets zo is mogen anderen doen..ik weet dat het anders gaat en werkt..veel mensen zijn afhankelijk en wachten af op wat komen gaat..het zogenaamde schaapjes gedrag, of kop in het zand en we zien het wel.

Er spelen zich nu met mij persoonlijk dingen af waar de Vonken vanaf vliegen, ik heb iemand ontmoet en zij vertelde mij dingen over mijn vorige leven en wie ik was (of ben) razend interessant, langzaam komen de herinneringen terug, het is echt frappant..mijn vrouw is daar te nuchter voor...(doe maar gewoon talk en zo..zucht) ik wil dit aan iemand kwijt maar dat zal ik hier nooooit doen, het komt wel goed hoor maar vindt het jammer.
heb geen zin op bepaalde reacties van vasthoudende en vastgeroeste sukkeltjes waar ik niet op zit te wachten, zij zitten op een weg die ik al lang geleden bewandeld heb, zelfs de zijstraten ken ik al en heb deze bewandeld..ik bedoel het goed hoor, ieder zijn/haar tempo en je geloofd maar wat je wil.
nu ga ik aan mijn huiswerk.bah, terug in de illusie. zucht.
groetekes.

[ Bericht 0% gewijzigd door JoZzephus op 12-03-2006 17:25:13 ]
  zondag 12 maart 2006 @ 17:18:44 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35969718
Je moet je nooit laten wegjagen door mensen, er lopen genoeg mensen rond hier die wel gezond verstand hebben en voor die mensen zou je moeten blijven hier.

De rotte peren die zullen vanzelf een keer verdwijnen of normaal gaan doen.

Ik heb ook tijden gehad dat ik wegbleef maar ik kom altijd terug. Ik laat me niet zo makkelijk wegjagen en nog leuker, ik laat me amper nog op stang jagen

Ik ben de rust zelver bijna, en dan incasseer je makkelijker en tevens geef je een rustigere reactie. Ga je bij mensen die je opfokken terug fokken, dan blijft het opgefokt. Mensen die opgefokt zijn moet je met zijden handschoenen aanpakken, dan kalmeren ze vanzelf wel

En dan is het probleem opgelost. Haal je de spanning bij die mensen weg, dan ontspannen ze vanzelf wel.

Ruzie wordt in stand gehouden door 2 partijen, als 1 partij zich terug trekt dan is het conflict uit de wereld. Gaan beide partijen door dan blijft de spanning en de strijd aanwezig. Dus er zal sowieso altijd 1 partij zijn die gekalmeerd moet zijn en zich moet terug trekken of doet kalmeren of bemiddelen

Trek je dit verder naar oorlog in de wereld tussen landen dan is er wat anders aan de hand, dan gaat het om belangen. Om grondgebied. Nu gaat het puur om conflicten tussen mensen die niet speciale belangen hebben, nou, het belang om gelijk te krijgen. Maar gelijk kun je ook krijgen door middel van onderlinge overeenkomsten.

Misschien is dat bij landen ook zo, dat ze moeten onderhandelen ook. Maar bij hoge belangen zullen ze wel niet willen onderhandelen. Dan hebben ze dollar-tekens in de ogen en macht in het achterhoofd en dan wordt het van kwaad tot erger.
  zondag 12 maart 2006 @ 18:06:30 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35971139
wat jozepphus net poste is dus ook de reden dat ik niet meer in truth post (op vandaag even na dan)
jongeren forum inderdaad, hersenloze entertainment discussies.

het is jammer maar waar dat mensen zo inelkaar zijn gaan zitten.
ik denk datik maar weer vertrek uit dit (tot gedoopte) onzinforum theTruth .... < schijnt niet welkom te zijn.
pi_35972537
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

jij begrijpt de ernst van de zaak dus niet.
mensen schelden niet iut zwakte maar omdat ze in een machteloze positie worden geworpen door de ignorantie van anderen....
en dus niet sterk genoeg zijn hun visie te laten horen. Als je sterk genoeg zou zijn, zou je niet in die positie geworpen worden. (in dit geval negeer je de ignorantie (neem aan dat je onwetendheid bedoelt). M.a.w. een teken van zwakte.
quote:
de leugens van 911 zouden wereldwijd opnieuw besproken moeten worden,
zo actueel als het maar kan, en dat de criminelen die erachter zitten naar het tribunaal worden overgevlogen, de gehele bush administratie dus, de cia, de Nsa, de Mossad, de NPAC leden en meneer bush zelf.
Dat is nog steeds jouw visie. En als je zo erg overtuigd bent van je visie, dan is het moeilijk om je daarvan los te maken en met een kalm hoofd naar de materie te kijken. Dan ga je al snel schreeuwen en schelden.

Proberen in te lichten, en indien dat niet lukt, negeren is de beste oplossing.

En ga alsjeblieft niet het zielige slachtoffer uithangen en klagen dat je niet welkom bent
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')