Je hebt dat weleens teveel en tevaak als je door de stad fietst en een of andere imbeciele voetganger steekt zonder om te kijken gewoon de weg over daarmee alle gevaren riskerend dat er ongelukken gebeuren. Of je maakt mee als je fietst dat mede-fietsers doodleuk zonder acht te slaan op de fatsoenregels m.b.t het verkeer doodleuk je afsnijden/afslaan of nog erger midden op de weg stoppen met fietsen zodat er wel een ongeluk moet komen.
Wat scheelt dat soort debielen eigenlijk. Interesseert het ze niet zolang zij maar hun gang kunnen gaan? Ik heb er een middel op gevonden. Als de auto thuis staat en ik de fiets neem dan heb ik bij me de
gashoorn. Gewoon vol toeteren ls je iets van verre al ziet aankomen dat evt een gevaar kan opleveren. Kreeg een paar van die paupers met een grote bek die het niet normaal vonden maar ik vond het aso dat zij zich zo aso in het verkeer gedroegen als voetganger en anders maar even dichterbij moesten komen als ze toch zo een grote bek haddden. Paupers als ze waren dropen ze maar af met die grote bek. Meer mensen die zich aan dit soort gasten ergeren?
nee ik ben niet stoer met mij 1 meter 70