quote:Op zondag 12 maart 2006 15:58 schreef xdc het volgende:
---
Wegens slecht kunnen plaatsen gaat weg:
[...]
Eenvoudig te plaatsten door groot bereik zoomlens
hij is slecht te plaatsen in mijn nieuwe woning..quote:
Nieuwprijs is 750 euro, hoger dan 375 ga ik dan niet, heel misschien 400, maar dat is echt het uiterste bod.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:40 schreef xdc het volgende:
[..]
hij is slecht te plaatsen in mijn nieuwe woning..
ivm zacht plafond , en de achtermuur staat te ver weg. ..
bon is aanwezig
@bod 350 euro is te weinig . maar wel genoteerd
nieuwe lamp kost 200 (niet dat die nodig is! heeft nog maar 220 uur van de 2000!_)
aansluitingen component , vga , svhs , dus alles kan erop! xbox dvd etc
ho eens even, ik bied 400,-quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:46 schreef Scorpie het volgende:
You got mail.
scorpie heeft nog geen deal , wel een voorstel gedaan , even afwachten dus ..quote:
Had ik ook gedaan, als TS van dat topic wat had meegewerkt en niet een dergelijke uitstraling had gehad...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die andere beamer zou kopen?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:52 schreef xdc het volgende:
[..]
scorpie heeft nog geen deal , wel een voorstel gedaan , even afwachten dus ..
zoniet gaat hij naar bimewet
Juist ja.quote:heel misschien 400, maar da..
Gast, serieus, doe ff niet zo onsportief zegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:16 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Juist ja.
Trouwens, je gaat toch sowieso voor het meeste geld?
Wat nou? Er zijn toch meerdere mensen geinteresseerd? Per opbod wordt er verkocht, dat is toch geheel normaal?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, serieus, doe ff niet zo onsportief zeg![]()
Sorry voor de onduidelijke schrijfstijl.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:20 schreef xdc het volgende:
bimewet neem even contact aub per mail ...
de schrijfsstijl is wat onduidelijk van je
bedoel je dat je fotos van mij wilt en of een oude Topic TS ?
snap het allemaal even niet meer zo goed.
Het liefst verkoop ik inderdaad alles in een keer.
Scorpio heeft nog geen deal , en zegt net in zijn mail dat hij een hoger bod voor laat gaan
(maar ik respecteer de regels van fok , deal = deal zodra hij wel deal roept) ik heb immers een voorstel gedaan...
Kan Bimewet dus ook even contact opnemen ?
Iedereen die een beetje het principe kent van een beamer/projector weet dat je overdag vrijwel niks ziet, mits je de huiskamer volledig verduistert. Daarnaast is het beeld beter als je er meer dan 2 meter vanaf zit. Maar ik vrees dat xdc zijn tijd verspilt door hier op de antwoorden in te gaan. Succes met de verkoop i.i.g. Ik haak af.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Die foto's komen bijna nooit in de buurt van hoe het er in de werkelijkheid uit ziet, de camera heeft het daar moeilijk mee.. Ik zou gaan kijken, dan scheelt een hoop
kiwi heeft gelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Die foto's komen bijna nooit in de buurt van hoe het er in de werkelijkheid uit ziet, de camera heeft het daar moeilijk mee.. Ik zou gaan kijken, dan scheelt een hoop
wat houdt je dan nog tegen? Koop die beamer van xdc, het is een goede vent en hij biedt goed spul aan!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:46 schreef BiMeWet het volgende:
Wat kiwi zei wist ik, maar desondanks vond ik het toch de moeite waard om het beeld te zien. En het zonlicht is hier goed te verduisteren, er is hier een groot zonwerend rolgordijn aanwezig namelijk.
Het feit dat ik samen ga wonen. Mn vriendin moet er dus ook mee aangaan. Wat wel zal lukken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:48 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
wat houdt je dan nog tegen? Koop die beamer van xdc, het is een goede vent en hij biedt goed spul aan!
sorry hoor, maar zodra een vrouw mee moet beslissen in een aankoop van een man, dan loopt het niet goed af. En wat weet een vrouw nu van de 'technische stuff' af? Of ligt het probleem in de financiele hoek? Jij bent afhankelijk van haar en moet haar lief aan kijken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:53 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Het feit dat ik samen ga wonen. Mn vriendin moet er dus ook mee aangaan. Wat wel zal lukken.
XDC, ik denk dat je ons deze week of volgende week ziet verschijnen, mits ze ermee accoord gaat..
en jij ermee accoord gaat natuurlijk. hehe.
Mijn accoord? Ik verkoop hem nog liever aan iemand die financieel niet afhankelijk is van zijn wederhelft. Als mijn vrouwtje lingerie of schoenen gaat halen dan vraagt ze ook niet aan mij wat ik graag wil zien...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:53 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
en jij ermee accoord gaat natuurlijk. hehe.
hoe weet jij dat ik een goede vent ben ? hebben we in het verleden zaken gedaan ? *krabt zich achter zijn oor*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:02 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
Mijn accoord? Ik verkoop hem nog liever aan iemand die financieel niet afhankelijk is van zijn wederhelft. Als mijn vrouwtje lingerie of schoenen gaat halen dan vraagt ze ook niet aan mij wat ik graag wil zien...
m.a.w. bij deze heb je mijn zegen, ik verkoop hem wel aan iemand die langs wil komen om hem zelf met eigen ogen wil bezichtigen. En anders gaat ie gewoon de slaapkamer op.
geloof het of niet, maar in [TK] Philips Astaire LC6281 Deluxe beamer hebben ook mensen hun intereese getoond en ook ik dacht een deal te hebben....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:06 schreef xdc het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik een goede vent ben ? hebben we in het verleden zaken gedaan ? *krabt zich achter zijn oor*![]()
Update: Scorpion geeft aan dat hij hem wil hebben , er is dus van beiden kanten nu deal geroepen
Voor 400 euro , zonder scherm (dat doe ik eigenlijk liever niet)![]()
Ware het niet dat er op Fok! regels zijn voor wanneer deal deal is dat
voorgaat ondanks prijsverschillen,
Ik heb in het verleden mensen er ook aangehouden en vond het vervelend
als mensen zich er niet aan hielden.
Dus respecteer ik de regels
Mocht dat niet doorgaan , ben je de 1ste die daarvan op de hoogte wordt gesteld bimetwet ok ?
Aan mijn kant was er ook serieuze interesse, ware het niet dat degene met wie ik samen deze beamer van jou wilde kopen het te duur vond, en deze meer zijn prijskaartje heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:11 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar in [TK] Philips Astaire LC6281 Deluxe beamer hebben ook mensen hun intereese getoond en ook ik dacht een deal te hebben....
klopt, en je hebt daarna dit ook vriendelijk en professioneel laten weten. Vervolgens heb jij de andere 'serieuze' bieder voor laten gaan. Ach goed, xdc leest het topic maar, dan begrijpt hij het wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aan mijn kant was er ook serieuze interesse, ware het niet dat degene met wie ik samen deze beamer van jou wilde kopen het te duur vond, en deze meer zijn prijskaartje heeft.
Bij deze: we hebben een deal!
Ik had het niet tegen jou, maar tegen XDC.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:02 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
Mijn accoord? Ik verkoop hem nog liever aan iemand die financieel niet afhankelijk is van zijn wederhelft. Als mijn vrouwtje lingerie of schoenen gaat halen dan vraagt ze ook niet aan mij wat ik graag wil zien...
m.a.w. bij deze heb je mijn zegen, ik verkoop hem wel aan iemand die langs wil komen om hem zelf met eigen ogen wil bezichtigen. En anders gaat ie gewoon de slaapkamer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |