en jij niet op jorienquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is te hopen voor je dat je niet op Lotte lijkt :0
Ach als zwaan vakt ze vast wel mee...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is te hopen voor je dat je niet op Lotte lijkt :0
de stormloop komt vanzelf... als je eenmaal kijkt kom je er niet meer vanafquote:
Ze doet het leuker als in die upc reclamequote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Net weer gekeken, blijft leuk om zo naar te kijken, wordt overigens erg goed geacteerd moet ik zeggen, die actrice die marcella speelt is ook behoorlijk bijgedraaid![]()
Dáár kende ik die actrice van.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:28 schreef MissHobje het volgende:
Ze doet het leuker als in die upc reclame
ooooohhhhhhhoooooooohhhhhhhhh, dat heb ik gelezen !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dáár kende ik die actrice van.
Gisteren voor het eerst een stuk gekeken en ik vond het stiekem best vermakelijk.
Dat hoef je niet te voorspellen hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Gi1337 het volgende:
Gister toevallig stukje gezien... Echt een misselijke serie met enorm slecht acteerwerk. Dat grietje is zo ontiegelijk lelijk gemaakt. Is zo simpel te voorspellen dat ze na een tijdje der gore beugel en bril afzet en dan op eens een lekker wijf is. Talpa![]()
haha dit soort mensen zijn de ergste... alle commerciele (en sommige publieke) maken voorspelbare shit, maar talpa moet dan weer hard gebasht worden. en dat terwijl de acteerprestaties bij lotte stukken beter zijn als bij pak 'em beet GTSTquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Gi1337 het volgende:
Gister toevallig stukje gezien... Echt een misselijke serie met enorm slecht acteerwerk. Dat grietje is zo ontiegelijk lelijk gemaakt. Is zo simpel te voorspellen dat ze na een tijdje der gore beugel en bril afzet en dan op eens een lekker wijf is. Talpa
Ja doei. Het acteren is flut in Lottequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:57 schreef ScottTracy het volgende:
en dat terwijl de acteerprestaties bij lotte stukken beter zijn als bij pak 'em beet GTST
Maar het decor maakt veel goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja doei. Het acteren is flut in Lotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |