Die was weer serieus in de wind zeker ?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Net wel de voorbeschouwing op TV, met onder meer Demol in de studio.
Hij nuanceerde zijn opmerking wat. Hij heeft al het commentaar op zijn opmerking dus niet in de wind geslagen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die was weer serieus in de wind zeker ?
Klopt, weer maffia praktijken van de Belgische bond.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daarnaast is Onyewu geschorst tegen Anderlecht, tenminste dat zei Herman van Holsbeeck.
"Oooh wat zijn die joden stil"quote:Op zondag 26 maart 2006 17:58 schreef DarkShine het volgende:
Sfeermp3 van Antwerp - KV Mechelen is hier te vinden. Uiteraard vanuit het KVM vak
Hamas Hamas is eruit geknipt denk ikquote:
Leuk. Tegen de tijd dat ik in België woon is het nieuwe seizoen al wel weer begonnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:07 schreef Heero87 het volgende:
Vanaf morgen krijgt tweede klasse ook eindelijk meer aandacht op televisie. Antwerp - KV Mechelen wordt morgenavond in uitgesteld relais uitgezonden op BelgacomTV. Vanaf nu zal men daar wekelijks wedstrijden uit tweede uitzenden, waarvan ook enkele live.
Op VTM vonden ze in ieder geval dat hij had kunnen fluitenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:41 schreef Heero87 het volgende:
Ik kan trouwens nu al voorspelen dat ze vanavond in Studio 1 bij de shwalbe van Frutos gaan spreken van een overduidelijke penalty.
te marginaal voor woorden ook zulke liedjesquote:Op zondag 26 maart 2006 18:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hamas Hamas is eruit geknipt denk ik
was een duidelijke penalty ook, haakfout van Stijnen, schwalbe of niet, hij raakt hem.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:41 schreef Heero87 het volgende:
Ik kan trouwens nu al voorspelen dat ze vanavond in Studio 1 bij de shwalbe van Frutos gaan spreken van een overduidelijke penalty.
Ja. Perfectquote:Op zondag 26 maart 2006 22:56 schreef Heero87 het volgende:
11online.be, ga naar de vierde minuut van de samenvatting en zie hoe BelgacomTV-camera's perfect aantonen dat Frutos zich gewoon laat vallen.
Hij mag zich nog laten vallen, door het feit dat er contact is tussen hem en Stijnen kun je hiervoorpenalty fluiten ...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:56 schreef Heero87 het volgende:
11online.be, ga naar de vierde minuut van de samenvatting en zie hoe BelgacomTV-camera's perfect aantonen dat Frutos zich gewoon laat vallen.
En Gent is trouwens de beste ploeg in de terugronde momenteel ...quote:Op zondag 26 maart 2006 23:19 schreef Heero87 het volgende:
Volgende week naar Gent, de week daarna thuis tegen Zulte Waregem. Stel je voor dat we op Gent verliezen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |