abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35962983
Ik heb wat dingen opgenomen met videocamera, dit staat op 4 van die kleine dvd's van. Die wil ik naar m'n computer kopiëren om vervolgens op 1 of 2 normale dvd's te zetten.

Nu krijg ik bij 1 dvd de volgende foutmelding:
quote:
kan VTS_0_1 niet kopieren. Gegevensfout(cyclische redundantiecontrole)
Krijg dit op mijn eigen pc, en op de laptop van mijn vader ook. Kan wel gewoon op beide de betreffende dvd afspelen(ook op gewone dvd speler).

Heb al wat gelezen dat dvd beschadigd zou zijn(geen zichtbare krassen), of dat t aan de dvd speler ligt(maar doet het ook niet op laptop van m'n vader).

Iemand een oplossing hoe ik die gegevens toch op andere dvd kan krijgen?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35963648
Misschien is er een optie om crc uit te schakelen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_36008491
'CT had een tijdje terug een fraai tooltje om vage/beschadigde cd's/dvd's te redden.
Het was h2cdimage en is in t Duits hier te downloaden:
ftp://ftp.heise.de/pub/ct/ctsi/h2cdimage.zip

werkt best redelijk, zeker als je dezelfde cd/dvd op meerdere cd/dvd spelers kunt inlezen terwijl je verwijst naar t zelfde restore bestand wat ie wil maken
<a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
pi_36044870
Je kan ook zoeken naar CDCheck. Daar even je DVDtje mee laten inlezen geeft ook zeer goede resultaten.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Redactie Games woensdag 15 maart 2006 @ 01:59:23 #5
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_36044900
ah, ik wilde bijna zeggen dat het een beschadigde DVD was c.q. dvd-speler. Maar goed, misschien helpen die tooltjes nog wel
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_36045248
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:55 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik heb wat dingen opgenomen met videocamera, dit staat op 4 van die kleine dvd's van. Die wil ik naar m'n computer kopiëren om vervolgens op 1 of 2 normale dvd's te zetten.

Nu krijg ik bij 1 dvd de volgende foutmelding:
[..]

Krijg dit op mijn eigen pc, en op de laptop van mijn vader ook. Kan wel gewoon op beide de betreffende dvd afspelen(ook op gewone dvd speler).
Volledig? Bij het copiëren kan je toch zien welk bestand problemen veroorzaakt? Dat bestand zal je vermoedelijk niet voledig kunnen afspelen. Copiëer de bestanden 1 per 1 (of per 10 .. afhankelijk vd grootte) zodat je minstens alle onbeschadigde files hebt.
quote:
Heb al wat gelezen dat dvd beschadigd zou zijn(geen zichtbare krassen), of dat t aan de dvd speler ligt(maar doet het ook niet op laptop van m'n vader).
Kan ook iets fout gegaan zijn bij het schrijven. De genoemde tools eens uitproberen.
pi_36045954
Bedankt voor de reacties. Gisteravond ging ik bij een vriend proberen en toen is het wel gelukt

Anyhow, probleem opgelost dus topic kan dicht?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36046208
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:40 schreef Proper_fucked het volgende:
Bedankt voor de reacties. Gisteravond ging ik bij een vriend proberen en toen is het wel gelukt

Anyhow, probleem opgelost dus topic kan dicht?
Waarschijnlijk heeft die een sterkere laser in z'n brandertje oid.
Topics in DIG gaan niet dicht die zakken weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')