abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35962191
Steeds ga ik met goede moet deze server binnen, om misschien nog wat bekende fokkers te zien racen. Maar er heerst een heel chagarijnige sfeer. Echt niet leuk om in te racen, en ja ik ga dan ook wel naar een andere, maar waarom heerst er zo'n vijandige sfeer in de fok trackmania server?
Ik werd zelfs een keer bijna weggekickt om niks en tegen voten om naar een andere server te gaan hebben ze ook van alles, waarom moet dit zo jongens?
You've just been F'd in the A
pi_35962222
Baggerspel, vind er niets aan.
Graag op anoniem
pi_35962320
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:14 schreef Flyga het volgende:
Steeds ga ik met goede moeD -knip-
  zondag 12 maart 2006 @ 12:21:07 #4
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35962381
watte?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_35962408
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Yildiz het volgende:
watte?
Steeds ga ik met goede moet deze server binnen, om misschien nog wat bekende fokkers te zien racen. Maar er heerst een heel chagarijnige sfeer. Echt niet leuk om in te racen, en ja ik ga dan ook wel naar een andere, maar waarom heerst er zo'n vijandige sfeer in de fok trackmania server?
Ik werd zelfs een keer bijna weggekickt om niks en tegen voten om naar een andere server te gaan hebben ze ook van alles, waarom moet dit zo jongens?
  zondag 12 maart 2006 @ 12:22:43 #6
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35962430
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik bedoel die FOK!-server, waar hééft ie het over? Is dat 'n onderdeel van FOK!-SPT ofzo?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_35962535
Hoezo stel je het niet aan de kaak in het topic over Trackmania. Daar kijkt Kree (Server-admin) ook geregeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')