quote:
Ik minimaal 2x per weekquote:Op zondag 12 maart 2006 05:56 schreef Steijn het volgende:
Ik ben een keer tussen 15 en 16 wakker geworden.![]()
hey, je KUNT wel normaal in mijn topics reageren...quote:Op zondag 12 maart 2006 06:18 schreef remlof het volgende:
tussen 11 en 12, maar alleen omdat ik moet... familie verplichtingen
ja hoor, als het geen zelf-adoratie topics zijn ben ik de lulligste niet!quote:Op zondag 12 maart 2006 06:19 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
hey, je KUNT wel normaal in mijn topics reageren...
Ja. da's te moeilijk, ik zit zelf ook in Ierland, maar als ik daar allemaal rekening mee moet houden...quote:Op zondag 12 maart 2006 06:28 schreef flipsen het volgende:
Hey, mijn tijd staat er niet bij (7:00). Argentijnse tijd (dus 11:00 Hollandse tijd), omdat mijn gast de boot moet halen van 8:00 en ik zelf de F1 race wil kijken (8:30)...
In Ierlandquote:Op zondag 12 maart 2006 06:31 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ja. da's te moeilijk, ik zit zelf ook in Ierland, maar als ik daar allemaal rekening mee moet houden...
P.S. F1 sucks, vooral met die homo Albers, ik wacht met spanning op de nieuwe DTM races!!
Damn, that's the spiritquote:Op zondag 12 maart 2006 06:45 schreef Doderok het volgende:
Oh, ontopic: denk niet dat ik ga slapen vandaag. Maandagmiddag lijkt me een goed moment om in bed te kruipen.
Ik heb nog o.a..8 pillen. Misschien doe ik wel meequote:Op zondag 12 maart 2006 06:45 schreef Doderok het volgende:
Oh, ontopic: denk niet dat ik ga slapen vandaag. Maandagmiddag lijkt me een goed moment om in bed te kruipen.
21, ik ga naar bedquote:Op zondag 12 maart 2006 06:49 schreef Doderok het volgende:
22 actieve users, zouden we het dieptepunt bereikt hebben?
Die active topics list ziet er maar triest uit...
nu pasquote:
En toen ging mijn wekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |