Bong is hier iddquote:Op zondag 12 maart 2006 04:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgende is voor jouwist dat bong hier nog rondhing
Dat heet valsspelenquote:Op zondag 12 maart 2006 04:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee is nietus, die zet al eentje open terwijl die andere nog niet vol is![]()
moet je nog even wakker blijven hequote:Op zondag 12 maart 2006 04:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee is nietus, die zet al eentje open terwijl die andere nog niet vol is![]()
Heb je Limewire al eens geprobeert?quote:Op zondag 12 maart 2006 04:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel eens geprobeerd via Morpheus en nog iets anders... ben de naam ff kwijtMaar daar was niet zoveel te vinden. Wel de bekenden zoals Bonanza en Ring of fire. Ik moet de elpee nog 's ff bekijken en al die nummers eens noteren. Misschien dat het nog eens lukt diezelfde nummers bij elkaar te sprokkelen!
Tot nu toe wel..... met een kleine hapering hier en daar..... maar beter als afgelopen nachtquote:Op zondag 12 maart 2006 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
SjetGaat weer beter zie ik met je verbinding?
![]()
Is goedquote:Op zondag 12 maart 2006 04:15 schreef Arliator het volgende:
Mensen, Kikanoni gaat slapen (zoon van Dizzy)
Als de sig van Dizzy verandert, is de echte Dizzy er weer
Dan zou het zijn: ''Fijn Kereltje''quote:
Truste zoon vanquote:Op zondag 12 maart 2006 04:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan zou het zijn: ''Fijn Kereltje''
Anyway, ik ga! Ik ben btw ook aspirant-lid kusjes brigade (Ken ik ook ja..) Dus.. Adieu!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als mijn bier/whiskey/cigaretten op zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 04:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nog langer?![]()
En hopen dat 't hier goed blijft gaan.
Hoelaat gaan we eigenlijk dicht?![]()
Ik vrees toch echt dat er iemand een slot aan gaat hangen...... die niet kan wachten totdat jij alles op hebtquote:Op zondag 12 maart 2006 04:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als mijn bier/whiskey/cigaretten op zijn
Heb nog 15 pakjes shag, halve fles whiskey en 20 bier dus dat kan nog wel even duren![]()
Dan kan je even vooruitquote:Op zondag 12 maart 2006 04:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als mijn bier/whiskey/cigaretten op zijn
Heb nog 15 pakjes shag, halve fles whiskey en 20 bier dus dat kan nog wel even duren![]()
ik ga binnenkort naar Lissabon over 4 weken en dan ga ik weer even wat drank en cigaretten in slaanquote:Op zondag 12 maart 2006 04:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan kan je even vooruit
Krijg binnekort Mekong Whiskey dat is pas het echte spul
Naar mij? Niks bijzonders hoor, maar een doodgewone Sjetquote:Op zondag 12 maart 2006 04:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die Fries (zoon van Dizzy) is wel nieuwsgierig naar je
Dat bedoel ik, een doodgewone Sjet kom je niet elke dag tegenquote:Op zondag 12 maart 2006 04:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Naar mij? Niks bijzonders hoor, maar een doodgewone Sjet![]()
Sigaretten zijn daar het goedkoopst in de EU dus suc6quote:Op zondag 12 maart 2006 04:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ga binnenkort naar Lissabon over 4 weken en dan ga ik weer even wat drank en cigaretten in slaan![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sigaretten zijn daar het goedkoopst in de EU dus suc6
Hee Henk!!quote:Op zondag 12 maart 2006 04:29 schreef henk.jansen het volgende:
Ik wilde toch ook nog even hallo zeggen
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 04:29 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
Jaaaaaaaaa, een volwassenequote:Op zondag 12 maart 2006 04:29 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
Da's ook weer waar.... dat maakt het weer bijzonderquote:Op zondag 12 maart 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een doodgewone Sjet kom je niet elke dag tegen![]()
Nope ligt zo down als een mol onder de grondquote:Op zondag 12 maart 2006 04:35 schreef henk.jansen het volgende:
Die http://upload.talk2.nl doet het niet echt lekker he ?
Vandaar zijn fascinatie in jouquote:Op zondag 12 maart 2006 04:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Da's ook weer waar.... dat maakt het weer bijzonder![]()
Whello Henkquote:Op zondag 12 maart 2006 04:29 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
Dan kunnen de mensen die daar hun avatar hebben beter geen avatar nemen is Fok ook wat sneller, in andere topics geen last met snelheidquote:Op zondag 12 maart 2006 04:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope ligt zo down als een mol onder de grond
Hoi Sjetquote:
Hej newsquote:Op zondag 12 maart 2006 04:41 schreef newsman het volgende:
Dus de boel is nog open, Haaaaaaaaaai allemaal
News, jij bent hier ook nogquote:Op zondag 12 maart 2006 04:41 schreef newsman het volgende:
Dus de boel is nog open, Haaaaaaaaaai allemaal
You're welcomequote:Op zondag 12 maart 2006 04:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Sjetook van mij nog bedankt voor de foto van mamayolande
![]()
Hij had moeten gaan voordat het proces begon, had een hoop geld bespaartquote:Op zondag 12 maart 2006 04:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej news
Mss offtopic maar wat vind je eigenlijk van de dood van Slobodan?
Tja ik snap sowieso niet waarom het zolang heeft moeten duren, dat trage gedoen met dat proces enzoquote:Op zondag 12 maart 2006 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hij had moeten gaan voordat het proces begon, had een hoop geld bespaart![]()
Ik heb genoten hoor van jouw snotjongquote:Op zondag 12 maart 2006 04:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zo ff snotjong ingestopt, en is alleen met jaardagen en partijen dat hij zo laat op is hoor![]()
Wat ik daar vind, kort, hij is zijn straf ontlopen bongie, lekker smipel om dood te gaan, was een beetje fucking kwaad vandaag 2van die loeders in 10 dagenquote:Op zondag 12 maart 2006 04:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej news
Mss offtopic maar wat vind je eigenlijk van de dood van Slobodan?
eigenwijze gurbequote:Op zondag 12 maart 2006 04:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb genoten hoor van jouw snotjong
Tis een 'snelle Jelle'![]()
![]()
Maakt mij niet uit, maar wat schrijf je nou 15 jaar en ingestoptquote:Op zondag 12 maart 2006 04:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zo ff snotjong ingestopt, en is alleen met jaardagen en partijen dat hij zo laat op is hoor![]()
is toch mooi dat ie dan nog ff door de cipier ingestopt wil worden, en een kus mee wil krijgenquote:Op zondag 12 maart 2006 04:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, maar wat schrijf je nou 15 jaar en ingestopt![]()
Kan me je reactie wel voorstellen, zeker omdat je in de "oorlog" was betrokken, lijkt me vrij heftigquote:Op zondag 12 maart 2006 04:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Wat ik daar vind, kort, hij is zijn straf ontlopen bongie, lekker smipel om dood te gaan, was een beetje fucking kwaad vandaag 2van die loeders in 10 dagen![]()
Massa moordenaars. Grofvuil
je moet jongetjes van 15 ook geen drank gevenquote:Op zondag 12 maart 2006 04:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
is toch mooi dat ie dan nog ff door de cipier ingestopt wil worden, en een kus mee wil krijgen![]()
![]()
Eensquote:Op zondag 12 maart 2006 04:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Wat ik daar vind, kort, hij is zijn straf ontlopen bongie, lekker smipel om dood te gaan, was een beetje fucking kwaad vandaag 2van die loeders in 10 dagen![]()
Massa moordenaars. Grofvuil
quote:Op zondag 12 maart 2006 04:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
is toch mooi dat ie dan nog ff door de cipier ingestopt wil worden, en een kus mee wil krijgen![]()
![]()
Inderdaad ik was ook altijd mammies jongetje, maar met 15 werkte ik al in de bouwquote:Op zondag 12 maart 2006 04:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
Kan daar verder niks over zeggen, tis jammer dat er van die teringlijers rond lopen, die zonodige masaal mensen willen ruimen, toen ik het hoorde gelijk CNN aan en die belachelijk reactie van die familie van hem, tis gewoon godverdomme bagger.quote:Op zondag 12 maart 2006 04:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan me je reactie wel voorstellen, zeker omdat je in de "oorlog" was betrokken, lijkt me vrij heftig
heb ik niet gedaan, hij heeft het zelf gepaktquote:Op zondag 12 maart 2006 04:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je moet jongetjes van 15 ook geen drank geven
Hij mag het ook eigenlijk niiet meer van ze eigen, daarom ben ik ook niet mama, maar de cipier waar hij trots op is, maar ik moet hem wel ff een zoen komen brengen, en ik vind het heerlijkquote:Op zondag 12 maart 2006 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad ik was ook altijd mammies jongetje, maar met 15 werkte ik al in de bouwen toen mocht dat niet meer van je innerlijk
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 04:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heb ik niet gedaan, hij heeft het zelf gepaktmaar is toch wel een Lief snotjong
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 04:53 schreef newsman het volgende:
[..]
Kan daar verder niks over zeggen, tis jammer dat er van die teringlijers rond lopen, die zonodige masaal mensen willen ruimen, toen ik het hoorde gelijk CNN aan en die belachelijk reactie van die familie van hem, tis gewoon godverdomme bagger.
Wat staat dat er mooi.quote:Op zondag 12 maart 2006 04:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
daarom ben ik ook niet mama, maar de cipier waar hij trots op is, maar ik moet hem wel ff een zoen komen brengen, en ik vind het heerlijk![]()
![]()
15 jaar, je hoeft dus niet terug te lezen.quote:Op zondag 12 maart 2006 04:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat staat dat er mooi.
Hoe oud is ie, of moet ik teruglezen??![]()
Teruglezen altijd als je boven de 35 bent volgens sommige mensen maar hij is dus 15quote:Op zondag 12 maart 2006 04:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat staat dat er mooi.
En ik ben zijn nep papaquote:Op zondag 12 maart 2006 04:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat staat dat er mooi.
Ben trots op jequote:Op zondag 12 maart 2006 04:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij mag het ook eigenlijk niiet meer van ze eigen, daarom ben ik ook niet mama, maar de cipier waar hij trots op is, maar ik moet hem wel ff een zoen komen brengen, en ik vind het heerlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 05:00 schreef newsman het volgende:
Die bagger Slobodan Verlossovic, hoop dat die in de hell zit, waar de tv aanstaat, en de afstandsbediening, kapot is.
Ha die Coos,quote:
Waar alleen maar tell sell reclame's te zien zijn op die zenderquote:Op zondag 12 maart 2006 05:00 schreef newsman het volgende:
Die bagger Slobodan Verlossovic, hoop dat die in de hell zit, waar de tv aanstaat, en de afstandsbediening, kapot is.
Weet je wat wel jammer is Newsman?? Normaal als ik langs de Scheveningse gevangenis reed, dan dacht ik: verrot in hell Milosovic. En nu hoeft dat niet meer. Toch wel een soort van "bevrijding".quote:Op zondag 12 maart 2006 05:00 schreef newsman het volgende:
is een hele strijd geweest, is het nog altijd, maar aan het eind van de dag moet de cipier hem wel in komen stoppen.quote:
Dit is weer zo'n gemene kutstreek onder waterquote:Op zondag 12 maart 2006 05:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Teruglezen altijd als je boven de 35 bent volgen
Ach ja en zo lopen er nog steeds veels te veel vrij vanquote:Op zondag 12 maart 2006 05:00 schreef newsman het volgende:
Hij was goed bedoelt want je had het antwoord alquote:Op zondag 12 maart 2006 05:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n gemene kutstreek onder water![]()
Dat is niet het enige wat stuque is bij hunquote:Op zondag 12 maart 2006 05:05 schreef doka het volgende:
De plaatjes van Morrie en Lizzy zijn stuque..
Zit ik wel in het goeie topic??quote:
De server ligt platquote:Op zondag 12 maart 2006 05:05 schreef doka het volgende:
Ze wist al wat ik ging postenquote:Op zondag 12 maart 2006 05:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n gemene kutstreek onder water![]()
Hij heeft zijn bevrijding, weer een massa moordenaar minder, ben ergens en in middag in me nest gaan liggen, toen ik hoorde dat die kapot was, ff een paar uur bijslapen, bleek die nog kapot te zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je wat wel jammer is Newsman?? Normaal als ik langs de Scheveningse gevangenis reed, dan dacht ik: verrot in hell Milosovic. En nu hoeft dat niet meer. Toch wel een soort van "bevrijding".![]()
Truste Sjettekequote:Op zondag 12 maart 2006 05:06 schreef Sjet het volgende:
Ik ga slapen
Misschien tot straks, ligt eraan hoelaat hier het hangslot erop gaat..... en anders tot....... laterzzz![]()
![]()
Morwen en Manu, jij geile snuffelreuquote:Op zondag 12 maart 2006 05:05 schreef doka het volgende:
Vertel!quote:Op zondag 12 maart 2006 05:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat stuque is bij hun![]()
Truste lieve lieve Sjetquote:Op zondag 12 maart 2006 05:06 schreef Sjet het volgende:
Ik ga slapen
Misschien tot straks, ligt eraan hoelaat hier het hangslot erop gaat..... en anders tot....... laterzzz![]()
![]()
Henkquote:Op zondag 12 maart 2006 05:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Morwen en Manu, jij geile snuffelreu
![]()
Ha die Doka![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |