abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35959220
ik heb hier Breedband van @home en zoals gewoonlijk is het weer bagger.
al meer dan een jaar zitten ze te kutten met mijn verbinding. ik krijg dat ook niet hetgeen waarvoor ik wel 50 euro in de maand neer leg. vaak geen verbinding of gewoon bagger verbinding. en dan bedoel ik 1/10 deel van wat je zou moeten hebben

vandaag is het weer zover dat ik om de 5 minuten even 30 seconden geen internet heb + de snelheid is bagger, kan net zo goed me oma de bytes laten rondbrengen.

Ik zeg krijg de Tyfus met je @home kut essent

Morgen maar eens kijken voor een andere ISP want de maat is vol.

*zo moest ik even kwijt*
pi_35959254
@home is prima hier, ookal mag het sneller, heb volgens mij hetzelfde abo te pakken, het is natuurlijk irritant als je een duur abonnement hebt en steeds niet online kan komen
  zondag 12 maart 2006 @ 04:46:43 #3
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_35959797
@home is bij mij ook sinds een jaartje naar de tyfus gegaan. Steeds geen verbinding,.. om de uur vaak 2 minuten geen verbinding. Had ik vroeger 1 keer per jaar last van nu elke dag wel 30 keer
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zondag 12 maart 2006 @ 04:50:20 #4
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_35959824
Casema Wanadoo nergens last van, altijd verbinding, en snel ook
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_35959829
drank maakt meer kapot...
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_35960154
ja ik heb hetzelfde met @home (Deventer)
overdag een waardeloze verbinding waar niet mee te gamen valt ( pings van 700+)
maar na een uur om 11 kan ik wel me max speeds halen

@home is de laatste tijd enorm slecht bezig

Binnekort idd een andere provider zoeken
pi_35960896
Ik heb gelukkig Speedlinq 2mbit voor 10 euro in de maand
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  † In Memoriam † zondag 12 maart 2006 @ 09:56:41 #8
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_35960925
Mijn home
pi_35960929
Ik betal 50 euro per maand voor 20mb
  zondag 12 maart 2006 @ 10:05:07 #10
125386 ummagumma
Back in Black
pi_35961011
ik ben eigenlijk best wel weer lang vriendjes met @sloom
zo 1 keer per jaar ga ik met hun in gevecht als ik een paar dagen geen internet heb.

@TS:
kabel gecontroleerd of die ijzeren draad van jouw kabel tegen het dopje van de kabel komt?
Kweet ook ff niet hoe je het precies zegt maar dat was bij mij ook eens zo het geval. Na 4 dagen kwam @home monteur zag dat had het toen weer goed gemaakt zonder dat ik daar extra voor moest betalen
en nu heb ik ruim 3/4 jaar continue internet......
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
pi_35961405
quote:
Op zondag 12 maart 2006 10:05 schreef ummagumma het volgende:
zo 1 keer per jaar ga ik met hun in gevecht als ik een paar dagen geen internet heb.
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_35961431
@home heeft zichzelf in de vingers gesneden bij een aantal vaste klanten omdat ze nieuwe klanten voorop gingen stellen in een aantal acties, deze mensen werden via minder drukke servers begeleid zodat ze lekker snel en zonder problemen konden internetten.

Vaste gebruikers werden op 'n drukkere (DNS)-server gegooid en met deze server zijn ook meer problemen laatste tijd, maar omdat wij al vrolijk een hele tijd klant zijn heeft dat iets minder prioriteit.
  zondag 12 maart 2006 @ 10:46:59 #13
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_35961437
hoor de laatste tijd meer gezeik over @home, wat is dat toch?
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_35961460
Ik heb nog steeds kabel internet

Van multikabel (quicknet) betaal 43 euro per maand. Snelheid 5120 kbps downstream en 1024 kbps upstream
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_35964507
@home, prachtig, ik haal gewoon 20KB/s meer als dat beloofd is.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_35964537
Kabelinternet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 12 maart 2006 @ 14:27:00 #17
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_35964628
Ik heb precies hetzelfde. Ben je wat aan het downloaden, valt internet uit, opnieuw inpluggen, is die download gestopt kats irritant
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
pi_35964669
Ik heb precies hetzelfde probleem
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zondag 12 maart 2006 @ 14:28:49 #19
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35964672
Ik heb al 5 jaar internet van @home en ondervindt zelden problemen met de verbinding.
(Un)masking for the greater good.
pi_35966169
Zelden ?
dan heb je gewoon geluk

aangezien dit dagelijk ritueel is hiero
quote:
Resultaten van ********************
(Overgenomen op Sun Mar 12 2006 om 15:19:57 UTC+0100)

Download : 41.8 KByte/sec
Upload : 19.6 KByte/sec
Connection : 277.0 Conn/min

en dat noemen ze dan breedband
en daar durfen ze gvd ook nog 47.95 ¤ voor te vragen

en als dat niet genoeg is duurt dit gezeik tot een uur of 6 ( gaan de mensen eten he ) en dan begint het om 8 uur weer net zo hard tot een uur of 11

Godsamme

ben het hierbij ook volledig eens met de TS

Kut Tyfus @home STERFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 19% gewijzigd door Revenge2005 op 12-03-2006 15:28:22 (Even layout iets aangepast) ]
pi_35967438
quote:
Op zondag 12 maart 2006 10:05 schreef ummagumma het volgende:

@TS:
kabel gecontroleerd of die ijzeren draad van jouw kabel tegen het dopje van de kabel komt?
Kweet ook ff niet hoe je het precies zegt maar dat was bij mij ook eens zo het geval. Na 4 dagen kwam @home monteur zag dat had het toen weer goed gemaakt zonder dat ik daar extra voor moest betalen
en nu heb ik ruim 3/4 jaar continue internet......
heb nu draadloos, maar zelfs met kabel is het klote. bijna een jaar geleden kreeg ik een bevestiging dat hun capaciteit niet in orde was, dit is tot op het heden nog niet gemaakt. @home
pi_35967520
dit heb ik momenteel:

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 94.1 KByte/sec
(=753 kbps)

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 28.7 KByte/sec
(=230 kbps)

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 447.0 Conn/min

Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 30.0 ms

en dit is een goede dag :S
  zondag 12 maart 2006 @ 16:37:51 #23
125386 ummagumma
Back in Black
pi_35968624
En je betaald nog steeds?

Gewoon elke dag bellen,wordt je doorverbonden en dan krijg je op gegeven moment iemand aan de foon die denkt belangrijk te zijn bij @home en er worden afspraken gemaakt die ze ook, zei het enigsinds met 1 dag vertraging ook nakomen.
In ieder geval was bij mij dat wel zo.

Als het aantoonbaar is kun je restitutie aanvragen.
Ze hebben jouw de bevestiging gegeven dus kun je hier je voordeel uit halen omdat het na al die tijd niet verholpen is.
Gewoon elke dag bellen, bereik je veel mee.

De service bij @home is naar mijn mening stukken verbeterd in 2 jaar tijd.
heb ooit een keer norton geupdate deed mn internet niet meer. Blijkbaar die week een bekend probleem
Ik bellen:

@home: heeft u NAV geupdate?
ik: ja
@home: verwijder NAV wacht een half uur daarna heeft u weer internet
ik: een half uur?????? ik moet nu internetten.
@home: tja dat is het probleem met een fireall. ik zou als ik u was sowieso geen firewall installeren omdat deze toh overbodig zijn.
ik: mag ik nu jouw leiding gevende spreken?
@home: tuut tuut tuut

dat was 2 jaar geleden en nu zijn ze erg lief geworden
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
pi_35968789
@home bij mij altijd stabiel, goede verbinding en slecht 1 x 2 dagen geen verbinding gehad in 8 jaar en dat heb ik vergoed gekregen.

TOP!!
pi_35970265
nooit niks vergoed gekregen, aangezien in het contract staat een maximale verbinding van 5M/bit en niet minimaal. en vergoeding omdat ik dagenlang geen verbinding heb, nope. geld vanaf 2/3 dagen continue geen verbinding. en elke keer bellen dat heeft me onderhand ook al behoorlijk wat gekost. ik ben er echt klaar mee. ik heb ze vannacht een mail gestuurd dat ze hun tyfus internet ergens kunnen steken waar de zon niet schijnt en dat ik een andere ISP ga pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')