abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35957903
Nou, het is zover. Ik zit in een projectgroep met ene Jihad (voor de onwetenden: heilige oorlog tegen het westen). Een conservatieve moslima met hoofddoek en anti-westerse opvattingen waar de honden geen brood van lusten. Continue loopt mevrouw re raaskallen over Ämerikanen die niet deugen, de aanslagen in Amerika en Madrid die volgens haar terecht waren en andere zaken.

Laatst gingen we met de projectgroep uit eten: of we wouden respecteren dat zij geen alcohol dronk en of wij dat dan ook maar niet wouden doen. Toen is het mis gegaan: ik heb haar verteld dat ze maar naar Saudi-Arabie moest verhuizen als ze zo doorging, waarop ze vertrok en mij nog even voor racist uitmaakte.

Oprotten !
  zondag 12 maart 2006 @ 01:58:34 #2
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35957979
Amerikanen deugen ook niet. 90% van de Amerikaanse soldaten denkt dat Irak iets te maken heeft met 9/11.
Jihad is trouwens een vrij normale naam, en betekent 'heilige oorlog', dat 'tegen het westen' verzin je er zelf maar bij om je verhaal triester te maken.

En in zekere zin zijn de aanslagen van 11 september wel te rechtvaardigen. In WO2 deden we ook niet zo moeilijk toen de bezetter alhier over de kling werd gejaagd.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_35958007
Wat een kulverhaal.
pi_35958014
Volgens mij betekend het meer "Heilige oorlog tegen de ongelovigen". En volgens Wikipedia mag het volgende aangehouden worden
quote:
Jihad (جهاد) is een begrip uit de islam. Het betekent zoveel als 'inzet voor je geloof' en het houdt een taak in voor moslims om hun geloof te beschermen.

Er vindt veel discussie plaats wat de betekenis van jihad nu werkelijk is, zowel binnen islamitische als niet-islamitische kring. Het concept 'jihad' vindt zijn eerste oorsprong in de Koran
En Amerikanen deugen ook stieum niet
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  zondag 12 maart 2006 @ 02:01:52 #5
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35958016
quote:
Op zondag 12 maart 2006 01:58 schreef MREn het volgende:
En in zekere zin zijn de aanslagen van 11 september wel te rechtvaardigen. In WO2 deden we ook niet zo moeilijk toen de bezetter alhier over de kling werd gejaagd.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 12 maart 2006 @ 02:02:21 #6
3767 Herald
Come get some
pi_35958024
ach laat haar nou, over een paar jaar is ze getrouwd en mag ze toch niks meer zeggen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_35958061
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:02 schreef Herald het volgende:
ach laat haar nou, over een paar jaar is ze getrouwd en mag ze toch niks meer zeggen
maak er maar maanden van of dagen
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_35958156
quote:
Op zondag 12 maart 2006 01:58 schreef MREn het volgende:
Amerikanen deugen ook niet. 90% van de Amerikaanse soldaten denkt dat Irak iets te maken heeft met 9/11.
Jihad is trouwens een vrij normale naam, en betekent 'heilige oorlog', dat 'tegen het westen' verzin je er zelf maar bij om je verhaal triester te maken.
Gezellig om je kind zo te noemen: heilige oorlog, eeeeeeeeeeeeeten.
quote:
Vent, je spoort niet.
pi_35958394
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:02 schreef Herald het volgende:
nee en word ze ge-bitch slapped
Hoe is het verder?
  zondag 12 maart 2006 @ 02:29:22 #10
27393 Jozzy
Jozzy says:
pi_35958453
quote:
Laatst gingen we met de projectgroep uit eten: of we wouden respecteren dat zij geen alcohol dronk en of wij dat dan ook maar niet wouden doen.
, niet te geloven. Wie moet zich nu aan wie aanpassen....
Shocking is an art.
  zondag 12 maart 2006 @ 02:31:49 #11
22002 MREn
pi_35958481
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:10 schreef Tref het volgende:

[..]

Gezellig om je kind zo te noemen: heilige oorlog, eeeeeeeeeeeeeten.
[..]
Namen als 'Peter' ofzo betekenen ook zaken als 'de barmhartige' of ander gelul, maar omdat het nu ineens een moslim is, is het een probleem?
quote:
Vent, je spoort niet.
Beter dan jij denkt vriend.
In de Arabische wereld wordt de VS door sommige mensen (en regeringen) gezien als bezetter die met legitieme middelen verwijderd mag worden. Net zo min als de individuele Duitse soldaat in WO2 verantwoordelijk is voor de daden van het, zo zijn de WTC-slachtsoffers dat ook niet voor de VS, maar het gaat om het idee natuurlijk.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_35958533
Dauw haar hoofd eens flinkt door de shoarmasaus, kijken of ze dan nog zo'n grafkop heeft !
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_35958534
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:36 schreef Agiath het volgende:
Dauw haar hoofd eens flinkt door de shoarmasaus, kijken of ze dan nog zo'n grafkop heeft !
pi_35958571
quote:
Op zondag 12 maart 2006 01:52 schreef Tref het volgende:
Laatst gingen we met de projectgroep uit eten: of we wouden respecteren dat zij geen alcohol dronk en of wij dat dan ook maar niet wouden doen.
Hiervoor zou ze alleen al gestenigd moeten worden. Iemand anders een andere levensstijl opdringen. Het begint bij de alcohol, het eindigt bij het verplicht neuken van een geit.

zondag 12 maart 2006 @ 02:44:12 #15
22002 MREn
pi_35958626
Columns > ik@nrc.nl

Koelkast

Peter van de Weijer
Bij kennissen wordt een nieuwe koelkast afgeleverd. Hoewel niet zonder butsen, doet de oude het nog prima, dus wordt er een advertentie gezet, om er netjes van af te komen.

Dat valt nog niet mee. Het blijft lang stil. De potentiële kopers die wel komen kijken, haken na bezichtiging af. Even lijkt het alsof de oude koelkast toch naar de schroothoop moet.

Dan gaat ’s avonds de bel. Voor de deur staat een Turkse man. Hij beklopt de koelkast aan alle kanten en lijkt tevreden. Hij opent de deur en zegt met een accent: „Mooi, past schaap in.”

Dan kijkt hij ons lachend aan en zegt, nu zonder accent: „Grapje.”

09 maart 2006
pi_35958627
ik had dur gewaad afgerukt en dur hard genomen... ze moet haar positie als vrouw kennen .. en dat is 69!

maar even serieus... ik had gewoon een varkenslapje besteld met een dik glas bier en dur vervolgens met openbek vol met gekouwd verkansvlees aangekeken en gezegd... lekker he... ook een stukje?

vervolgens had ik dat glas bier even lekker achterover gekieperd en gevraagd ofdat ze mij wou respecteren en ook varkensvlees en bier wou hebben.... als ze nee zei haar voor achtelijke koe en racist uitmaken.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_35958646
Ik vind wel dat het vrij laat pas misgegaan is.
  zondag 12 maart 2006 @ 02:47:24 #18
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_35958667
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:44 schreef MREn het volgende:
Columns > ik@nrc.nl

Koelkast
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_35958697
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:44 schreef Vampier het volgende:
ik had dur gewaad afgerukt en dur hard genomen... ze moet haar positie als vrouw kennen .. en dat is 69!
pi_35958700
Gaat toch met dr neef trouwen en dan zit ze alleen maar binnen te wachten en beven tot de klappen komen.
pi_35958842
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:31 schreef MREn het volgende:

[..]

Namen als 'Peter' ofzo betekenen ook zaken als 'de barmhartige' of ander gelul, maar omdat het nu ineens een moslim is, is het een probleem?
[..]

In de Arabische wereld wordt de VS door sommige mensen (en regeringen) gezien als bezetter die met legitieme middelen verwijderd mag worden. Net zo min als de individuele Duitse soldaat in WO2 verantwoordelijk is voor de daden van het, zo zijn de WTC-slachtsoffers dat ook niet voor de VS, maar het gaat om het idee natuurlijk.
Je spoort niet, kerel!
pi_35958859
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:44 schreef MREn het volgende:
Columns > ik@nrc.nl

Koelkast

Peter van de Weijer
Bij kennissen wordt een nieuwe koelkast afgeleverd. Hoewel niet zonder butsen, doet de oude het nog prima, dus wordt er een advertentie gezet, om er netjes van af te komen.

Dat valt nog niet mee. Het blijft lang stil. De potentiële kopers die wel komen kijken, haken na bezichtiging af. Even lijkt het alsof de oude koelkast toch naar de schroothoop moet.

Dan gaat ’s avonds de bel. Voor de deur staat een Turkse man. Hij beklopt de koelkast aan alle kanten en lijkt tevreden. Hij opent de deur en zegt met een accent: „Mooi, past schaap in.”

Dan kijkt hij ons lachend aan en zegt, nu zonder accent: „Grapje.”

09 maart 2006
Wat een jolijt!
pi_35958864
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:44 schreef Vampier het volgende:

maar even serieus... ik had gewoon een varkenslapje besteld met een dik glas bier en dur vervolgens met openbek vol met gekouwd verkansvlees aangekeken en gezegd... lekker he... ook een stukje?

vervolgens had ik dat glas bier even lekker achterover gekieperd en gevraagd ofdat ze mij wou respecteren en ook varkensvlees en bier wou hebben.... als ze nee zei haar voor achtelijke koe en racist uitmaken.
pi_35958875
Je zou je kloontjes eens wat minder opzichtig moeten gebruiken
pi_35958998
quote:
Op zondag 12 maart 2006 03:05 schreef gelly het volgende:
Je zou je kloontjes eens wat minder opzichtig moeten gebruiken
Je zou eens niet zo moeten emmeren. Oh, en wat is een kloon ?
  zondag 12 maart 2006 @ 03:57:25 #26
97745 Thorical
finding a way
pi_35959393
Wouden = een emmer bier in iemands strot kieperen?
Racist dat is toch iemand die een onderscheid maakt betreffende ras? Volgens mij vindt je het gewoon een lieve dame die rare iedeeen heeft.
  zondag 12 maart 2006 @ 04:50:56 #27
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35959828
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:00 schreef gelly het volgende:
Wat een kulverhaal.
WTF? Jij bent het er mee eens dat anderen uit respect voor haar geen alcohol moeten drinken?
pi_35960280
9/11 en Madrid waren een inside job.

Of vertrouwen de meesten op het NOS journaal?

....... milosovic is een natuurlijke dood gestorven......... yeah right!
  zondag 12 maart 2006 @ 07:58:07 #29
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_35960333
quote:
Op zondag 12 maart 2006 03:57 schreef Thorical het volgende:
Wouden = een emmer bier in iemands strot kieperen?
Wouden is gewoon goed Nederlands. Zelfde als wilden.
Krekker is de bom!
pi_35960337
quote:
Op zondag 12 maart 2006 07:26 schreef pseudo het volgende:
9/11 en Madrid waren een inside job.

Of vertrouwen de meesten op het NOS journaal?

....... milosovic is een natuurlijke dood gestorven......... yeah right!
Paranoia biedt op geen enkele wijze bescherming tegen achtervolging.
Het dragen van een aluminium hoofddoekje voorkomt ten dele dat je gedachten worden opgevangen.
[ontopic]
Respect man, je weet toch.
Alcohol ies niet goed in ander lijf.
pi_35960377
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:31 schreef MREn het volgende:
De Duitse soldaten stonden onder het bevel van bepaalde mensen die allemaal zijn gefussilleerd of opgehangen na de oorlog vanwege hun gruweldaden. Een aanslag is nooit goed te praten. Er sterven mensen die niets, maar dan ook niets te maken hebben met de problemen in het midden Oosten... Ik snap overigens niet waarom mensen nog steeds denken dat men met aanslagen iets kan bereiken? Dat is toch wel bewezen in het verleden...
Kijk nu toch.... De 9/11 aanslagen zijn gepleegd en Amerika is (mede) hierdoor Afghanistan en indirect ook Irak binnengevallen. Ok... er is wel wat bereikt, maar ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling was.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_35960777
moslim bash topic no759993543
  zondag 12 maart 2006 @ 09:54:47 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35960914
Hier mag wel een slotje op

Ik kan mezelf het probleem van TS voorstellen, maar dat kan ook op een andere manier verwoord worden, wellicht dat er dan een constructieve discussie kan ontstaan. Voor zover dat tenminste mogelijk is bij dit soort onderwerpen op fok
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')