Jeugdvak daarna en G en toen verhuisd voor de verbouwingquote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Altijd op U gezeten?
Dat was toch vroeger het uitvak?

Ik zit naast die gek hierboven.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Op de Roodbergen in de Vijverberg.

ik ook weer TT, maar dan 2 jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:49 schreef SupaMario het volgende:
Feyenoord, Vak TT
1 jarige kaart(zelfde reden als keltie)

Lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:17 schreef mister_popcorn het volgende:
Betalen in termijnen klinkt wel aardig.

Lastig he, zelf iets uitzoeken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ben ook van plan een seizoenskaart tekopen van psv..... waar kan je dan het beste zitten ? En wat kost dat per seizoen ?

http://www.psv.nl/web/show/id=51828quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ben ook van plan een seizoenskaart tekopen van psv..... waar kan je dan het beste zitten ? En wat kost dat per seizoen ?

Doe al jaren niet andersquote:

152 dit jaar, volgend jaar 154 ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:47 schreef MaxPower het volgende:
Hoe duur zijn jullie kaarten dan dat je in termijnen moet betalen? Ik betaal 145 euro, en dat tik ik wel ff in 1x af.![]()

Kan bij ons niet. 196 euro in een keerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Doe al jaren niet anders
Alleen best kut om ergens in januari ofzo opeens weer 70 euro lichter te zijn![]()

Hier hetzelfde, die avond ervoor bijna 100 euro uitgegeven nog voor de laatste 2 dagen 100 euro op willen nemen, nog maar 25 euro hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:50 schreef MaxPower het volgende:
Op zich is de zomer altijd wel kut ja, wat dat betreft klopt het wel. Zelf ook wel eens krap gezeten tijdens de vakantie, dat ineens de seizoenkaart eraf was geschreven.![]()

Toch niet van BWM he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:27 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik zit naast die gek hierboven.
Moet mijn 14e seizoenskaart zijn als mijn telling klopt.
2e jaar Roodbergen voorheen altijd Spinnekop.

Of een ander vak hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:17 schreef mister_popcorn het volgende:
Feyenoord vak W4, moet nog even kijken of ik 1 jarig of 2 jarig doe. Betalen in termijnen klinkt wel aardig.

inderdaad heel slim van zequote:Op maandag 7 mei 2007 17:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Bij Utrecht word het automatisch verlengd
Slim van ze he![]()

Bij PSV gebeurt dat al jaren zo.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Bij Utrecht word het automatisch verlengd
Slim van ze he![]()

Ja, in principe wel handig. Al moet ik al 3jaar op rij in augustus naar de klantenservice om lastminute vervangende kaartjes te regelen omdat ze lopen te kutten met silvercards/fotos etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef Bos81 het volgende:
De SCC's zijn zelfs een aantal seizoenen geldig. Ik weet niet of dat bij meer ploegen zo is, maar ik vind dat best wel handig.

2e Ring lange zijde op de middellijn PSV: ¤ 340quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:47 schreef MaxPower het volgende:
Hoe duur zijn jullie kaarten dan dat je in termijnen moet betalen? Ik betaal 145 euro, en dat tik ik wel ff in 1x af.![]()

hihi, je zou zo een reclame kunnen makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
2e Ring lange zijde op de middellijn PSV: ¤ 340
Shirt: ¤ 75
Benzinekosten 17 thuiswedstrijden, Champions League-wedstrijden en misschien een bekerpotje: ¤ 150
10 titels in 18 jaar seizoenkaart: onbetaalbaar

Als ik alle benzinekosten en tripjes nog eens erbij ga tellen gaat het een dure grap worden, helemaal met eten en drinken erbijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Benzinekosten 17 thuiswedstrijden, Champions League-wedstrijden en misschien een bekerpotje: ¤ 150

Ga je pas 18 jaar ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
10 titels in 18 jaar seizoenkaart: onbetaalbaar

Bij Heerenveen is dat nu ook het geval. Dit is het eerste seizoen op dezelfde kaart zeg maar. Ik zie de handigheid persoonlijk niet zo, behalve dat de club bespaart op kosten. Ze moeten gewoon de kaart activeren en alsnog een brief sturen, dus de administratieve handeling blijft toch wel. En ik vraag me ook af of mijn scc het 5 jaar uit gaat houden, aangezien ik hem standaard bij me heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef Bos81 het volgende:
De SCC's zijn zelfs een aantal seizoenen geldig. Ik weet niet of dat bij meer ploegen zo is, maar ik vind dat best wel handig.

Gok dat het hier zeker 3 keer zoveel is, ach je moet wat hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb weleens uitgerekend dat ik tussen de ¤ 55,- en de ¤ 60,- per maand kwijt ben aan alle kosten die ik maak voor Feyenoord.![]()

Dat zijn nog maar nauwelijks de tickets voor 2 uitwedstrijden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb weleens uitgerekend dat ik tussen de ¤ 55,- en de ¤ 60,- per maand kwijt ben aan alle kosten die ik maak voor Feyenoord.![]()

Ga ook niet alle uitwedstrijdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat zijn nog maar nauwelijks de tickets voor 2 uitwedstrijden.![]()

Nope. Ging als klein manneke wel naar de Vliert, maar meer om tegen een blikje aan te trappen. Ging voor het eerst naar PSV toen ik 13 was of zo, vanaf 15 jaar SCC. En nee, ik ben dus nog geen 45quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je pas 18 jaar ?
Ik heb altijd gedacht dat je al een jaar of 20/25 naar PSV ging. Dus ook als kleine Dylan Dog.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |