Waarom is het toch dat er op (bijna) alle BH's altijd van die stomme strikjes gestikt zitten? In het midden tussen de twee cups, of aan de zijkant op de bandjes, altijd zit er weer zo'n kinderachtig strikje in het zicht!
Afgelopen weekend weer een half uurtje aan het worstelen geweest met een prachtige nieuwe BH en een schaartje om die onzin eraf te krijgen!
Tssss...
quote:Ik heb inmiddels de strikjes 'geaccepteerd'. Voeger knipte ik ze er ook af, maar ik hoef dat nu niet meer van mezelf te doen.
Op maandag 03 december 2001 09:44 schreef Hik het volgende:
OK, een totaal onbelangrijk 'probleem', ik weet het...maar ik vroeg me toch af:Waarom is het toch dat er op (bijna) alle BH's altijd van die stomme strikjes gestikt zitten?
In het midden tussen de twee cups, of aan de zijkant op de bandjes, altijd zit er weer zo'n kinderachtig strikje in het zicht!
Afgelopen weekend weer een half uurtje aan het worstelen geweest met een prachtige nieuwe BH en een schaartje om die onzin eraf te krijgen!
Tssss...
Tip voor de strikjes haatsters:
In plaats van prutsen met een schaar is het beter om voor een paar gulden een tornmesje te kopen bij een stoffen/founituren zaak, dan gaat het een stuk makkelijker los.
quote:zitten er eigenlijk strikjes op je Snoopybeha??
Op maandag 03 december 2001 12:36 schreef Bijou het volgende:
ligt eraan, soms zitten ze erop om een lelijke verbinding te verdoezelen, dan laat ik ze zitten, maar ik had er ook eentje met een bloemetje met een pareltje eropdie heeft het dan ook niet overleeft
quote:nee, wel op jou troetelbeertjesonderbroek?
Op maandag 03 december 2001 12:45 schreef Herald het volgende:[..]
zitten er eigenlijk strikjes op je Snoopybeha??
je leert het ook nooit he...
quote:Ik doe het met een nagelschaartje...hoef je ook niet bang te zijn dat je de boel gelijk in tweeën knipt!
Op maandag 03 december 2001 12:43 schreef moralia het volgende:
Tip voor de strikjes haatsters:
In plaats van prutsen met een schaar is het beter om voor een paar gulden een tornmesje te kopen bij een stoffen/founituren zaak, dan gaat het een stuk makkelijker los.
quote:Huh, je ziet ze zitten onder je truitje? Hoe krijg je dat voor elkaar, die dingen zitten dus tussen de cups, dus met een truitje aan verstoppen je borsten dat strikje toch?
Op maandag 03 december 2001 13:18 schreef Noayla_ het volgende:
Jaaa! Die strikjes zijn triest!
Bovendien zie je ze zo zitten onder een wat strakker truitje.
Ik haal ze er altijd meteen af (ik heb zo'n eerder genoemd tornmesje)
* Jojogirl vindt ze trouwens ook stom staan, maar probeert ze er niet af te slopen.
Hee Morelia, dat tornmesje is inderdaad een goed idee! Moet ik maar eens gaan halen, kan vast ook in andere situaties van pas komen
quote:Ehm..Ik heb niet zulke grote borsten, zodat het strikje er niet tussen kan verdwijnen.
Op maandag 03 december 2001 13:28 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Huh, je ziet ze zitten onder je truitje? Hoe krijg je dat voor elkaar, die dingen zitten dus tussen de cups, dus met een truitje aan verstoppen je borsten dat strikje toch?
Of misschien zijn mijn truitjes te strak?
quote:Maar het resultaat was er naar!
quote:Creatief
Op maandag 03 december 2001 13:16 schreef Hik het volgende:[..]
Ik doe het met een nagelschaartje...hoef je ook niet bang te zijn dat je de boel gelijk in tweeën knipt!
quote:Lucky you
Op maandag 03 december 2001 17:10 schreef HH het volgende:[..]
Maar het resultaat was er naar!
quote:
Op maandag 03 december 2001 17:10 schreef HH het volgende:
Maar het resultaat was er naar!
quote:Wat had je dan verwacht als IO-er zijnde?
Op maandag 03 december 2001 17:14 schreef Tardis het volgende:Creatief
Alhoewel: je hoort het PMP-Peter nog zeggen: "Gebruik gereedschap waarvoor het gemaakt is!"
quote:uhuh
Op maandag 03 december 2001 17:22 schreef Hik het volgende:[..]
Wat had je dan verwacht als IO-er zijnde?
Alhoewel: je hoort het PMP-Peter nog zeggen: "Gebruik gereedschap waarvoor het gemaakt is!"
ROFLOL
quote:
Op maandag 03 december 2001 09:44 schreef Hik het volgende:
OK, een totaal onbelangrijk 'probleem', ik weet het...maar ik vroeg me toch af:Waarom is het toch dat er op (bijna) alle BH's altijd van die stomme strikjes gestikt zitten?
In het midden tussen de twee cups, of aan de zijkant op de bandjes, altijd zit er weer zo'n kinderachtig strikje in het zicht!
Tssss...
hey wat grappig ik knip die er ook af, ik heb er alleen nooit aan gedacht er een topic over te openen
soms zit er een soort van roosjes of bloemetje, die zijn nog erger terwijl het bh-tje an sich dan best aardig is
quote:Ik weet niet, maar als er inderdaad een roosje op zit of van die pareltjes, lukt het mij vaak al niet meer om verder dan dat te kijken...
Op maandag 03 december 2001 18:01 schreef Kimmie het volgende:
soms zit er een soort van roosjes of bloemetje, die zijn nog erger terwijl het bh-tje an sich dan best aardig is
Volgens mij is het strikje bedoeld om mannen te verwarren. "Waar zit de sluiting van de bh?"
Een strikje sugereert dat daar iets dichtgestrikt zit.
quote:nou ik denk dat ik even wacht op je gedragen ondergoed aanbiedingen
Op dinsdag 04 december 2001 13:34 schreef Lurky het volgende:
Wie wil mijn (ongedragen) slip- en bhstrikjes?
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 13:34 schreef Lurky het volgende:
Volgens mij is het strikje bedoeld om mannen te verwarren. "Waar zit de sluiting van de bh?"
Een strikje sugereert dat daar iets dichtgestrikt zit.
Wel eens mannen gehad die hem daar probeerden te openen Lurky?
quote:Ja, we zouden het idd beter kunnen hebben over de nieuwe bondscoach van Ajax...* Hik zucht
Op dinsdag 04 december 2001 13:24 schreef SYCO het volgende:
hier moest ik dus zijn![]()
jeetje, vrouwen kunnen zich dus echt overal druk over maken
Als ik een vrouw was, en dus borsten had (wat me overigens geweldig lijkt; ik kwam vast NOOIT meer buiten) *en* ook nog eens BH's zou dragen, dan zou ik me vast ook heel erg aan die strikjes ergeren.
Maar helaas. Ik ben een vent.
*kut*
quote:Ja lach er maar om: verandert het minnespel ineens in gemier over bhsluiting.
Op dinsdag 04 december 2001 14:54 schreef Hik het volgende:[..]
LOL!
Wel eens mannen gehad die hem daar probeerden te openen Lurky?
Oefening baart kunst.
quote:Charming!
Op dinsdag 04 december 2001 15:34 schreef Antikal het volgende:
Ik kan dat geblinddoekt, met gebonden handen, met mijn tanden, en dan alleen mijn bovenkaak.Oefening baart kunst.
quote:Mja, kan natuurlijk. Het grappigste is ook nog dat ze altijd gelijk beginnen te roepen als even niet wil lukken: "Dat ze het echt wel vaker hebben gedaan hoor..hahaha". Ja, dat zou ik wel denken op je 28ste ja...
Op dinsdag 04 december 2001 15:32 schreef Lurky het volgende:[..]
Ja lach er maar om: verandert het minnespel ineens in gemier over bhsluiting.
Vooral als je elke keer een andere bh aan hebt: met voor-, achter-, danwel geen sluiting. Sommige mannen vinden het leuk de vrouw te helpen uitkleden.
Maar anyway, over het algemeen vind ik het ook wel leuk om me gewoon zelf uit te kleden. Beetje teasen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |