abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2001 @ 09:44:51 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2361812
OK, een totaal onbelangrijk 'probleem', ik weet het...maar ik vroeg me toch af:

Waarom is het toch dat er op (bijna) alle BH's altijd van die stomme strikjes gestikt zitten? In het midden tussen de twee cups, of aan de zijkant op de bandjes, altijd zit er weer zo'n kinderachtig strikje in het zicht!

Afgelopen weekend weer een half uurtje aan het worstelen geweest met een prachtige nieuwe BH en een schaartje om die onzin eraf te krijgen!

Tssss...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 3 december 2001 @ 09:54:28 #2
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_2361827
quote:
Op maandag 03 december 2001 09:44 schreef Hik het volgende:

Waarom is het toch dat er op (bijna) alle BH's altijd van die stomme strikjes gestikt zitten? In het midden tussen de twee cups, of aan de zijkant op de bandjes, altijd zit er weer zo'n kinderachtig strikje in het zicht!

Afgelopen weekend weer een half uurtje aan het worstelen geweest met een prachtige nieuwe BH en een schaartje om die onzin eraf te krijgen!

Tssss...

Ik heb inmiddels de strikjes 'geaccepteerd'. Voeger knipte ik ze er ook af, maar ik hoef dat nu niet meer van mezelf te doen.
Slik, ik kijk even naar beneden en ja, vandaag heb ik ook een bh met een strikje aan. ZEhhh, zal ik 'm eraf halen? Ik dacht eerst dat ik sterk moest zijn, me niet moest aanstellen om zo'n dom strikje, maar nu ik merk dat er in ieder geval 1 ander iemand is, die dingen ook zo stom vindt....
pi_2362231
Ik vind ze ook stom, net als mijn vriendin, maar ze haalt ze er niet af.
pi_2362879
Beha's worden vast altijd door mannen ontworpen. Mijn vriend vindt ze leuk, maar voor mij hoeft het ook niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_2362888
ligt eraan, soms zitten ze erop om een lelijke verbinding te verdoezelen, dan laat ik ze zitten, maar ik had er ook eentje met een bloemetje met een pareltje erop die heeft het dan ook niet overleeft
  maandag 3 december 2001 @ 12:43:04 #6
8885 moralia
Grip op je zak
pi_2362917
Er zijn zeker meer vrouwen die de strikjes maar niks vinden, maar de meesten maken zich er niet druk om. Het is inderdaad vaak om het verloop tussen de cups wat mooier te maken. Dat bh's meestal door mannen worden ontworpen is alleen niet waar, meestal zijn het teams waar ik toch vooral vrouwen in heb zien zitten.

Tip voor de strikjes haatsters:
In plaats van prutsen met een schaar is het beter om voor een paar gulden een tornmesje te kopen bij een stoffen/founituren zaak, dan gaat het een stuk makkelijker los.

I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  maandag 3 december 2001 @ 12:45:12 #7
3767 Herald
Come get some
pi_2362931
quote:
Op maandag 03 december 2001 12:36 schreef Bijou het volgende:
ligt eraan, soms zitten ze erop om een lelijke verbinding te verdoezelen, dan laat ik ze zitten, maar ik had er ook eentje met een bloemetje met een pareltje erop die heeft het dan ook niet overleeft
zitten er eigenlijk strikjes op je Snoopybeha??
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2362956
quote:
Op maandag 03 december 2001 12:45 schreef Herald het volgende:

[..]

zitten er eigenlijk strikjes op je Snoopybeha??

nee, wel op jou troetelbeertjesonderbroek?

je leert het ook nooit he...

maandag 3 december 2001 @ 13:16:25 #9
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2363156
quote:
Op maandag 03 december 2001 12:43 schreef moralia het volgende:
Tip voor de strikjes haatsters:
In plaats van prutsen met een schaar is het beter om voor een paar gulden een tornmesje te kopen bij een stoffen/founituren zaak, dan gaat het een stuk makkelijker los.
Ik doe het met een nagelschaartje...hoef je ook niet bang te zijn dat je de boel gelijk in tweeën knipt!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 3 december 2001 @ 13:18:59 #10
19105 Noayla_
Love me tender
pi_2363170
Jaaa! Die strikjes zijn triest!
Bovendien zie je ze zo zitten onder een wat strakker truitje.
Ik haal ze er altijd meteen af (ik heb zo'n eerder genoemd tornmesje)
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  maandag 3 december 2001 @ 13:21:34 #11
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_2363193
Dood aan de strikjes
  maandag 3 december 2001 @ 13:28:47 #12
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_2363245
quote:
Op maandag 03 december 2001 13:18 schreef Noayla_ het volgende:
Jaaa! Die strikjes zijn triest!
Bovendien zie je ze zo zitten onder een wat strakker truitje.
Ik haal ze er altijd meteen af (ik heb zo'n eerder genoemd tornmesje)
Huh, je ziet ze zitten onder je truitje? Hoe krijg je dat voor elkaar, die dingen zitten dus tussen de cups, dus met een truitje aan verstoppen je borsten dat strikje toch?

* Jojogirl vindt ze trouwens ook stom staan, maar probeert ze er niet af te slopen.

pi_2364020
Ik vind het ook raar, maar onder kleren zie je ze bij mij toch echt niet zitten, dus dan is het niet zo erg, aangezien ik toch geen vriend heb. En anders moet ie er maar aan wennen
Wil niet het risico lopen om een dure BH te mollen vanwege een strikje, ben niet zo handig...
Are you pondering what I'm pondering?
  FOK!fossiel maandag 3 december 2001 @ 16:08:50 #14
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2364483
Aaargh, inderdaad! Altijd weer die truttige striktjes. Laatst vond ik er ook 1 op een slipje. Nee, bij mij gaan ze er gelijk af, ik ben niet echt het strikjes type

Hee Morelia, dat tornmesje is inderdaad een goed idee! Moet ik maar eens gaan halen, kan vast ook in andere situaties van pas komen

Chick on a mission
  maandag 3 december 2001 @ 16:34:40 #15
8885 moralia
Grip op je zak
pi_2364708
Ja tornmesjes zijn echt superhandig!
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  maandag 3 december 2001 @ 17:05:09 #16
19105 Noayla_
Love me tender
pi_2364981
quote:
Op maandag 03 december 2001 13:28 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Huh, je ziet ze zitten onder je truitje? Hoe krijg je dat voor elkaar, die dingen zitten dus tussen de cups, dus met een truitje aan verstoppen je borsten dat strikje toch?

Ehm..Ik heb niet zulke grote borsten, zodat het strikje er niet tussen kan verdwijnen.

Of misschien zijn mijn truitjes te strak?

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  maandag 3 december 2001 @ 17:10:29 #17
13217 HH
(HeftigHaar)
pi_2365059
quote:
Maar het resultaat was er naar!
"Ooit hoop ik over haar iets te zeggen wat nog nooit over een vrouw gezegd is."
pi_2365104
quote:
Op maandag 03 december 2001 13:16 schreef Hik het volgende:

[..]

Ik doe het met een nagelschaartje...hoef je ook niet bang te zijn dat je de boel gelijk in tweeën knipt!

Creatief
quote:
Op maandag 03 december 2001 17:10 schreef HH het volgende:

[..]

Lucky you
  maandag 3 december 2001 @ 17:18:02 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2365142
quote:
Op maandag 03 december 2001 17:10 schreef HH het volgende:
  maandag 3 december 2001 @ 17:22:28 #20
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2365188
quote:
Op maandag 03 december 2001 17:14 schreef Tardis het volgende:

Creatief

Wat had je dan verwacht als IO-er zijnde?

Alhoewel: je hoort het PMP-Peter nog zeggen: "Gebruik gereedschap waarvoor het gemaakt is!"

pi_2365474
quote:
Op maandag 03 december 2001 17:22 schreef Hik het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht als IO-er zijnde?

Alhoewel: je hoort het PMP-Peter nog zeggen: "Gebruik gereedschap waarvoor het gemaakt is!"

uhuh

ROFLOL

maandag 3 december 2001 @ 18:01:12 #22
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_2365514
quote:
Op maandag 03 december 2001 09:44 schreef Hik het volgende:

Tssss...

hey wat grappig ik knip die er ook af, ik heb er alleen nooit aan gedacht er een topic over te openen

soms zit er een soort van roosjes of bloemetje, die zijn nog erger terwijl het bh-tje an sich dan best aardig is

fake a dream
  maandag 3 december 2001 @ 18:27:54 #23
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_2365707
ik vind het meestal niet zo erg als er een strikje aanzit, zeker niet als het verder maar een gewone bh is.
maar sommige strikjes gaan idd te ver..
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  maandag 3 december 2001 @ 18:32:57 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_2365752
*knip*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 4 december 2001 @ 13:13:16 #25
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2373075
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:01 schreef Kimmie het volgende:
soms zit er een soort van roosjes of bloemetje, die zijn nog erger terwijl het bh-tje an sich dan best aardig is
Ik weet niet, maar als er inderdaad een roosje op zit of van die pareltjes, lukt het mij vaak al niet meer om verder dan dat te kijken...
pi_2373199
hier moest ik dus zijn

jeetje, vrouwen kunnen zich dus echt overal druk over maken

Jubileum moderator dinsdag 4 december 2001 @ 13:33:41 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_2373278
Roosjes, pareltjes en strikjes .
En het toppunt : op een witte BH een roze roosje brrrrrrrrr.
Ik ben blijkbaar niet de enige die ze eraf sloopt .
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_2373282
Wie wil mijn (ongedragen) slip- en bhstrikjes?
Ik heb inmiddels een vakje in mijn naaidoos vol ermee.
Haal ze er altijd af met een tornmesje (een van mijn favo gereedschapjes).

Volgens mij is het strikje bedoeld om mannen te verwarren. "Waar zit de sluiting van de bh?"
Een strikje sugereert dat daar iets dichtgestrikt zit.

dinsdag 4 december 2001 @ 13:39:32 #29
3767 Herald
Come get some
pi_2373321
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 13:34 schreef Lurky het volgende:
Wie wil mijn (ongedragen) slip- en bhstrikjes?
nou ik denk dat ik even wacht op je gedragen ondergoed aanbiedingen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 4 december 2001 @ 14:54:00 #30
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2374083
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 13:34 schreef Lurky het volgende:
Volgens mij is het strikje bedoeld om mannen te verwarren. "Waar zit de sluiting van de bh?"
Een strikje sugereert dat daar iets dichtgestrikt zit.
LOL!

Wel eens mannen gehad die hem daar probeerden te openen Lurky?

dinsdag 4 december 2001 @ 15:11:10 #31
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2374257
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 13:24 schreef SYCO het volgende:
hier moest ik dus zijn

jeetje, vrouwen kunnen zich dus echt overal druk over maken

Ja, we zouden het idd beter kunnen hebben over de nieuwe bondscoach van Ajax...* Hik zucht
  dinsdag 4 december 2001 @ 15:30:09 #32
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_2374453
Hmm.

Als ik een vrouw was, en dus borsten had (wat me overigens geweldig lijkt; ik kwam vast NOOIT meer buiten) *en* ook nog eens BH's zou dragen, dan zou ik me vast ook heel erg aan die strikjes ergeren.

Maar helaas. Ik ben een vent.

*kut*

"That's what Britney Spears said before he died.."
pi_2374476
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 14:54 schreef Hik het volgende:

[..]

LOL!

Wel eens mannen gehad die hem daar probeerden te openen Lurky?

Ja lach er maar om: verandert het minnespel ineens in gemier over bhsluiting.
Vooral als je elke keer een andere bh aan hebt: met voor-, achter-, danwel geen sluiting. Sommige mannen vinden het leuk de vrouw te helpen uitkleden.
  dinsdag 4 december 2001 @ 15:34:29 #34
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_2374492
Ik kan dat geblinddoekt, met gebonden handen, met mijn tanden, en dan alleen mijn bovenkaak.

Oefening baart kunst.

dinsdag 4 december 2001 @ 15:39:55 #35
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2374566
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 15:34 schreef Antikal het volgende:
Ik kan dat geblinddoekt, met gebonden handen, met mijn tanden, en dan alleen mijn bovenkaak.

Oefening baart kunst.

Charming!
  dinsdag 4 december 2001 @ 15:42:37 #36
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_2374606
Thanx...

Houdini kan er een puntje aan zuigen.

dinsdag 4 december 2001 @ 15:43:12 #37
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2374616
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 15:32 schreef Lurky het volgende:

[..]

Ja lach er maar om: verandert het minnespel ineens in gemier over bhsluiting.
Vooral als je elke keer een andere bh aan hebt: met voor-, achter-, danwel geen sluiting. Sommige mannen vinden het leuk de vrouw te helpen uitkleden.

Mja, kan natuurlijk. Het grappigste is ook nog dat ze altijd gelijk beginnen te roepen als even niet wil lukken: "Dat ze het echt wel vaker hebben gedaan hoor..hahaha". Ja, dat zou ik wel denken op je 28ste ja...

Maar anyway, over het algemeen vind ik het ook wel leuk om me gewoon zelf uit te kleden. Beetje teasen....

dinsdag 4 december 2001 @ 15:46:04 #38
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_2374656
Ach. vandaar alleen die bovenkaak. De onderkaak ligt dan al op de grond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')