quote:Op zondag 12 maart 2006 09:13 schreef renzell het volgende:
En bedankt! Ik kon het niet kijken gisteravond en wilde proberen het NIET te weten te komen tot woensdag. En nu.... het eerste dat ik zie....![]()
Die zijn natuurlijk gewoon rond en blauw, duhquote:Op zondag 12 maart 2006 19:43 schreef m@x het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar die smurfenoren.
Welk grapje? Ik heb 'm even gemist volgens mij.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:35 schreef renzell het volgende:
Dus; heel erg achter de feiten aanlopend:voor Rafaella!!!
En dat grapje van Chantal...... DAMN!![]()
Misschien, coolbabe, maar dan moet je even geduld hebben tot morgen, er stond volgens mij een nestje op intranet bij ons.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:39 schreef coolbabe het volgende:Goedzo Luuke!
Sorry Renzell
Ik vraag het nog maar een keer want het zal best dat mensen er gister overheen hebben gelezen met alle Idolstaferelen, maar ik ben op zoek naar 2 kittens uit een nest. Weet iemand toevallig ergens nog een nestje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
Haha, nou een ex kan je het niet eens noemen hoor.quote:
Helemaal niks! Zul je altijd net zien..mag je geen kat dan struikel je over die advertenties..quote:Op zondag 12 maart 2006 21:50 schreef Belana het volgende:
en geen advertentie in de supermarkt coolbabe?
We doen aan integrerenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
Zeg, er is een apart Idols-forum hoor. En er mist een trema in de TT
!
Ik heb nog niemand van jullie ooit in Idols gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha zeker bang dat t idols topic leeg loopt met die gezelligheid hier
quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand van jullie ooit in Idols gezien!
Ja, jij bent er wel af en toe geweest jaquote:
Gelukkig wel weer wat beter, al is hij wel veel kracht kwijtgeraakt door die longontstekingquote:
Ik ben een lurker-de-luxequote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoel het forum, daar heb ik jullie nooit gezien!
"Ik ga Jessie zingen, van Jim"quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef jessie het volgende:
He luchtbel hoe is je weekend geweest?
Tsssskquote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij bent er wel af en toe geweest ja!
Ja, eh, dat was ik al aan het doen hoorquote:
"heb je enig idee waar je over zingt?"quote:
Onder de duim houden Dutchquote:Op zondag 12 maart 2006 23:11 schreef dutchie het volgende:
Toen moest ik heel hard lachen. Wat ben ik toch een vals kreng.![]()
Maar ja, jullie weten het hè: Geef ze 1 vinger...
Ik ben naar bed. Op MIJN helft wel te verstaan.
Truste!
Goed zo Dutchie! maarre als ik me ziek voel duw ik man ook aan de kant , dan wil ik op zijn helft... omdat ik euh... anders om moet lopenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:11 schreef dutchie het volgende:
Even nog een staaltje van hoe zielig mannen zijn als ze ziek zijn (neemt niet weg dat ik altijd knetterzielig ben als ik ziek ben):
Kom net boven en meneer ligt op mijn helft. MIJN helft, hoe durf je?
"Ja, ik moet er tig keer uit en dan lig ik lekkerder op jouw helft."
Dacht 't niet. Tuurlijk is MIJN helft lekkerder, daarom is het ook MIJN helft. Ik moest van JOU altijd op DIE helft, niet op de JOUWE want dan kon JIJ niet slapen. Nu ben ik gewend aan DIE helft, dus hup terug naar JOUW helft.![]()
Laatste poging van het mannetje: "Ja maar, dan moet ik telkens omlopen."
Om het bed bedoelt ie. Dat scheelt nog geen 2 meter op de weg naar de wc.Nog geen halve meter voor hem, zoals hij altijd het bed uitstapt.
Toen moest ik heel hard lachen. Wat ben ik toch een vals kreng.![]()
Maar ja, jullie weten het hè: Geef ze 1 vinger...
Ik ben naar bed. Op MIJN helft wel te verstaan.
Truste!
girlpowerquote:Op maandag 13 maart 2006 08:34 schreef dutchie het volgende:
Goh, wat heb ik heerlijk geslapen. Op MIJN helft.
Ik ben even aan het wachten op wat Renzell voor me heeft, en als dat niet doorgaat dan euh...heb ik wel interessequote:Op maandag 13 maart 2006 07:22 schreef Saffier het volgende:
Ik krijg idd binnenkort een kitten, en er is waarschijnlijk nog één poesje over, moet ik het voor je vragen Coolbabe?
Zie er leuk uit Mous! Gezelligquote:Op maandag 13 maart 2006 11:22 schreef moussy het volgende:
Voor Jessie, Cas met de post van vandaag![]()
[afbeelding]
Ik was al weer klaarquote:Op maandag 13 maart 2006 11:54 schreef melonovy het volgende:
werkze Mous!
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:10 schreef renzell het volgende:
Coolbabe; ik heb ze net gesproken en ze hebben ze GISTER vergeven!![]()
Sorry dat ik je blij heb gemaakt met een spreekwoordelijke dooie mus!![]()
Ik woon naast Den Haag, maar heb een auto dus kan overal wel komenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:13 schreef Saffier het volgende:
Dan ga ik het voor de zekerheid alvast vragen, welke regio woon je eigenlijk?
dinsdag 25 aprilquote:Op maandag 13 maart 2006 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer vertrekt hij, Faja?
Dat is al best snelquote:Op maandag 13 maart 2006 13:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
dinsdag 25 april
Maar je bent dan wel mijn grote voorbeeldquote:Op maandag 13 maart 2006 14:29 schreef jessie het volgende:
Ik wou dat ik eens wat minder twijfelde in mijn leven. Ik haat dat echt. Hebben jullie dat nou niet? Ik twijfel echt over alles. Vroeger al of dat ik bv een wit of een geel shirt aan zou trekken (en soms nog), en nu het klaar leggen van kleding van de kinderen, wat we zullen eten, wel of niet werken, verhuizen, ik versleep de boel in de woonkamer tig keer in de maand (vraag maar aan ET) Ik moet om de zoveel tijd ander haar, en dan hoop ik dat Bo wat luchtiger door het leven kan
![]()
Hier nog zo 1quote:Op maandag 13 maart 2006 14:29 schreef jessie het volgende:
Ik wou dat ik eens wat minder twijfelde in mijn leven. Ik haat dat echt. Hebben jullie dat nou niet? Ik twijfel echt over alles. Vroeger al of dat ik bv een wit of een geel shirt aan zou trekken (en soms nog), en nu het klaar leggen van kleding van de kinderen, wat we zullen eten, wel of niet werken, verhuizen, ik versleep de boel in de woonkamer tig keer in de maand (vraag maar aan ET) Ik moet om de zoveel tijd ander haar, en dan hoop ik dat Bo wat luchtiger door het leven kan
![]()
Ik welquote:
Kunnen mensen daar dan niet doorheen kijken? Ik bedoel een leuke gekleurde muur maak je toch zo weer lekker saai beige of wit, als het je smaak niet is???quote:Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef Lishe het volgende:
Ons huisje is ook een bonte kermis. Nu wou ik even dat ik van Beige of Grijs hield want "Op de badkamer en de keuken na, is het niet onze smaak." (En dat al 6 keer... de keuken en de badkamer zijn juist het minst mooi bij ons!)
Voor ons nieuwe huis vind ik zoveel leuk dat ik natuuuurlijk niet kan kiezen. Maar gelukkig heb ik nog even.
Maar verf voor een nieuwe muur is meestal goedkoper dan een nieuwe bangquote:Op maandag 13 maart 2006 17:28 schreef Belana het volgende:
ik kleur de boel dan liever op met een fel gekleurde bank, kleed oid, ben altijd bang dat ik snel uitgekeken raak op zo'n gekleurde muur
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:59 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar verf voor een nieuwe muur is meestal goedkoper dan een nieuwe bang![]()
OMG dat had ik vroeger in mijn kinderkamer volgens mijquote:Op maandag 13 maart 2006 19:55 schreef m@x het volgende:
Ik ben helemaal voor dit motiefje gevallen maar nu moet ik meneerm@x er nog van overtuigen dat het echt leuk is.
Echt? Sugar, heb je toevallig een foto zodat ik hier thuis kan showen hoe fantastisch dat behang wel niet is?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:29 schreef moussy het volgende:
Dat groene bloemetjes gebeuren heeft Sugar toch op de muren?
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef jessie het volgende:
Moussy sla je dit berichtje op voor jezelf. En bekijk het dan met Cas zijn verjaardag weer ok![]()
![]()
![]()
Gaat me echt lukken, zo hebben we vorig jaar de hobbelmotor gekochtquote:Op maandag 13 maart 2006 20:36 schreef Lishe het volgende:
Gaat je dat ook lukken Moussy? Want ik geloof best dat je die afspraak zomaar ineens vergeet, vlak voor een verjaardag van een zeker iemandje.
Ik heb hier ook zo'n weegschaaltje lopenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:45 schreef jessie het volgende:
En Rewimo, ja ik ben een weegschaalViel t op
![]()
jawel, dat moet wel schelen. ik ben 22 september jarig, geboren een uur of 10 's ochtends en als dat een uur of 6 later was geweest was dat jaar de weegschaal al ingegaan...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:17 schreef snoopy het volgende:
Dus als het een weekje vroeger komt schiet ik er niks mee op Belana?
Hee, ik ook... leuk toch?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:25 schreef snoopy het volgende:
Ik heb nu een leeuwtje en ik ben zelf ook een leeuw, dus kan nog wat worden!
Cas is leeuw en ik ben maagd en dan lopen er nog 2 stieren rond hier, huize Knots verandert regelmatig in huize Knetterquote:Op maandag 13 maart 2006 21:26 schreef Belana het volgende:
oeoeoeoeoe, leeuw en maagd, das haat liefde hoor
ik spreek ook uit ervaringquote:Op maandag 13 maart 2006 21:30 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hee, ik ook... leuk toch?
Eén van mijn vriendinnen is een Maagd, dat botst wel regelmatig ja...
leuke combinatiequote:Op maandag 13 maart 2006 21:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas is leeuw en ik ben maagd en dan lopen er nog 2 stieren rond hier
http://images.google.nl/images?q=behang&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoekenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:46 schreef dutchie het volgende:
Hé verdorie, ik dacht dat ik wel afbeeldingen van het behang kan vinden via internet. Maar helemaal niets. Balen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:09 schreef dutchie het volgende:
Kbot, ik ben niet blond.
Ik zoek iets specifieks en dat zit er niet bij.
*lurker meldt zich*quote:Op maandag 13 maart 2006 21:03 schreef dutchie het volgende:
O Lishe, weet jij trouwens een paar goede kinderschoenenzaken in de stad? Léon krijgt van mijn moeder een paar goede schoenen en we gaan zaterdag shoppen daar, maar ik weet niet zo goed waar.
inkoppertje maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:59 schreef texelonia het volgende:
Hmm balen! Ja ik ben dus eigenlijk nooit eerder dan Jordy wakker. Maar nu verkouden, hoofdpijn, en gewoon beetje gaar ofzow. Ach, kan ik even rustig wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |