Ga ik ook doen als hier de boel dicht geknald wordquote:
Die zit onder de plak!quote:Op zondag 12 maart 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zijn ze nou belazerd![]()
Stereoooooooooo, waar ben je![]()
Echt waar?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die was hier even vanavond maar werd meteen weer teruggeroepen![]()
Halloquote:Op zondag 12 maart 2006 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Gegroet, mede FOK!ers, hier is de bekende Aspirant-Lid, Kikanoni Arachnus!
Nog enig kwaadaardig nieuws over Kliko de Clown? Die arme clown..![]()
DizzzzzyLady!quote:Op zondag 12 maart 2006 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
quote:Op zondag 12 maart 2006 03:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
![]()
Als in 'onder de plak zitten'?![]()
Insgelijks, en klik eens op mijn naamquote:Op zondag 12 maart 2006 03:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maarre, ik wil met jou weleens een andere discussie aangaan dan over BB/HBB op FOK. Dus na verloop van tijd zal ik wel eens kijken of je reageert op mijn kwaliteitsposts![]()
Welkom hierquote:Op zondag 12 maart 2006 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Houden zoquote:Op zondag 12 maart 2006 03:25 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hallo![]()
Die aardige kliko zit weer lekker bij haar Petertje
Kus terug aan Beertjequote:Op zondag 12 maart 2006 03:24 schreef newsman het volgende:
Morwen je krijgt de groeten ook van Lovebear(beertje)![]()
![]()
Heeeeeeee, mini Dizzzzzzzzzzzyquote:Op zondag 12 maart 2006 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ga ik zeker doen, alleen niet nu, heb een afspraak met iemand, weet niet of die straks nog op gang komt. Mocht dat wel op gang komen ben ik weg hier. Afspraak is afspraakquote:Op zondag 12 maart 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Insgelijks, en klik eens op mijn naamIk wil dolgraag een discussie met jou aangaan in de diverse topics
![]()
Kom maar op![]()
![]()
Goeiemorgen, ik denk: ''Ik help even mee de FOK!ers de 500 te bereikenquote:
Dizzy kan ook gewoon hier blijven hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 03:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, alleen niet nu, heb een afspraak met iemand, weet niet of die straks nog op gang komt. Mocht dat wel op gang komen ben ik weg hier. Afspraak is afspraak![]()
Ow... hoop dat ik geen schunnige dingen heb gezegdquote:
Hahaha, hij is wel wat gewend hoor (denkt hij zelfquote:Op zondag 12 maart 2006 03:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow... hoop dat ik geen schunnige dingen heb gezegd
O nee... dat doe ik nooit
Dus eigenlijk DizzzzyZoontje
Ja nog steeds he?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar hij is nog wel in de ontkennende fase
Dus jij zit ook al onder de plakquote:Op zondag 12 maart 2006 03:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, alleen niet nu, heb een afspraak met iemand, weet niet of die straks nog op gang komt. Mocht dat wel op gang komen ben ik weg hier. Afspraak is afspraak![]()
Ik geef alleen met de plak, ik zit er niet onder, enne, ik heb het niet over Dizzy hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus jij zit ook al onder de plakMaar goed, ik zie je dan wel ergens laffaard
![]()
.. No Comment..quote:Op zondag 12 maart 2006 03:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow... hoop dat ik geen schunnige dingen heb gezegd
O nee... dat doe ik nooit
Dus eigenlijk DizzzzyZoontje
Uitstekendquote:Op zondag 12 maart 2006 03:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Goeiemorgen, ik denk: ''Ik help even mee de FOK!ers de 500 te bereiken''
Die zit alles hier te beheren, mevrouw de cipier.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Uitstekend![]()
Maarre... wat heb je met je DizzyMem gedaan?
De shoarmaboerquote:Op zondag 12 maart 2006 03:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik geef alleen met de plak, ik zit er niet onder, enne, ik heb het niet over Dizzy hoor![]()
He, mini-Dizzy, wat is jouw naam?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die zit alles hier te beheren, mevrouw de cipier.
Heerlijkquote:
En die eet je gewoon op?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tonijn staat gelijk aan lief visje
Kikanoni Arachnus is my name, ego and self-centered is my fame!quote:Op zondag 12 maart 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, mini-Dizzy, wat is jouw naam?Praat wat makkelijker
![]()
Die zijn ook lekker!!!quote:Op zondag 12 maart 2006 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heerlijk
Al ben ik ook gek op Turkse Pizza's
Voor jou welquote:Op zondag 12 maart 2006 03:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Alleen kost het je 400 van die dingen voor je echt vol zit..![]()
Hello Joeyquote:Op zondag 12 maart 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kikanoni Arachnus is my name, ego and self-centered is my fame!
quote:Op zondag 12 maart 2006 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die zit alles hier te beheren, mevrouw de cipier.
Ik heb mijn leesbril niet opquote:
Je kan iig blind typenquote:Op zondag 12 maart 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En ik probeer ondertussen dingen te bedenken die nodig zijn om dit FOK! Forum tot een geslaagd succes te maken in de laaste paar uren, long live the king!
Die mafkees kan 315 aanslagen per minuut doen, zonder foutenquote:Op zondag 12 maart 2006 03:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan iig blind typen
Dus dat moet lukken
Tee hee, ik probeer het in ieder geval! Dit ''Snotjong'' (Ja, ik lees ook mee.) wil helpen! Wee!quote:Op zondag 12 maart 2006 03:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan iig blind typen
Dus dat moet lukken
ANWB bellen??quote:Op zondag 12 maart 2006 03:46 schreef Manu82 het volgende:
And the mercy seat is smoking
Ik heb wel vaker last van ietsquote:
Toch is dat briljant te noemenquote:Op zondag 12 maart 2006 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tee hee, ik probeer het in ieder geval! Dit ''Snotjong'' (Ja, ik lees ook mee.) wil helpen! Wee!
Btw, Manu: ''How're you doin'?''
Ik heb ook weleens ergens last van, maar daar zal jij geen last van hebben, hoop ik voor jequote:Op zondag 12 maart 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker last van ietsHet went
![]()
![]()
Doin' fine thanks, nu al 6 keer Johny Cash aan het luisteren en volgende week gaan we naar Walk the Line, gaat geloof ik ook over hemquote:Op zondag 12 maart 2006 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tee hee, ik probeer het in ieder geval! Dit ''Snotjong'' (Ja, ik lees ook mee.) wil helpen! Wee!
Btw, Manu: ''How're you doin'?''
Smeer hem even je wlm aanquote:Op zondag 12 maart 2006 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toch is dat briljant te noemen
Chat je veel soms? Dat je daarom zo snel bent?
Dat kan ik altijd even doenquote:
Hoooo!! Hij zit nu achter de pc van Dizzy, die heeft al ongevraagd een nieuwe browser gekregen van haar zoontje, dus doe wlm maar nietquote:
Een falend geheugen? Nee, geen last van doorgaansquote:Op zondag 12 maart 2006 03:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens ergens last van, maar daar zal jij geen last van hebben, hoop ik voor je![]()
He, kan je Johny Cash ff linken? Ben momenteel best wel in de muziek van die tijd, best stoerquote:Op zondag 12 maart 2006 03:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doin' fine thanks, nu al 6 keer Johny Cash aan het luisteren en volgende week gaan we naar Walk the Line, gaat geloof ik ook over hem
Hahahaha, typisch vrouwen antwoord!!quote:Op zondag 12 maart 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een falend geheugen? Nee, geen last van doorgaans![]()
![]()
BONG is de Wulmer from Hellquote:Op zondag 12 maart 2006 03:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoooo!! Hij zit nu achter de pc van Dizzy, die heeft al ongevraagd een nieuwe browser gekregen van haar zoontje, dus doe wlm maar niet
WLM is coolquote:Op zondag 12 maart 2006 03:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoooo!! Hij zit nu achter de pc van Dizzy, die heeft al ongevraagd een nieuwe browser gekregen van haar zoontje, dus doe wlm maar niet
Ho ho ho! Iets te veel Online Gamen, dan krijg je datquote:Op zondag 12 maart 2006 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toch is dat briljant te noemen
Chat je veel soms? Dat je daarom zo snel bent?
15 jaar en meneer Cash stoer? Het moet niet gekker worden met de jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 12 maart 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
He, kan je Johny Cash ff linken? Ben momenteel best wel in de muziek van die tijd, best stoer
Ik ben geen vrouwquote:Op zondag 12 maart 2006 03:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, typisch vrouwen antwoord!!![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 03:35 schreef Manu82 het volgende:
Dit was dus het liedje waar ik het over had, heb hem inmiddels gedownload
Iemand ff een leuke Slapstick voor dit?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
15 jaar en meneer Cash stoer? Het moet niet gekker worden met de jeugd van tegenwoordig![]()
MP3 op je compquote:Op zondag 12 maart 2006 03:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis altijd een elpee van Johnny Cash. Heb nog heel lang gezocht of er ook een cd van was maar helaas.
Die elpee draaiden we echt grijs!
okee, wacht ff, wordt nu doorgestuurd vanaf andere laptopquote:Op zondag 12 maart 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
He, kan je Johny Cash ff linken? Ben momenteel best wel in de muziek van die tijd, best stoer
Thank you, thank you very much.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee, wacht ff, wordt nu doorgestuurd vanaf andere laptop
Muil houden, anders stuur ik je naar bedquote:Op zondag 12 maart 2006 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Iemand ff een leuke Slapstick voor dit?![]()
Rustig! ''Het is hier geen Marocco!''quote:Op zondag 12 maart 2006 03:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Muil houden, anders stuur ik je naar bed![]()
Je bent een echte zoon van je moederquote:Op zondag 12 maart 2006 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Iemand ff een leuke Slapstick voor dit?![]()
Is die kakteef van jou?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Rustig! ''Het is hier geen Marocco!''
Hah hah! Nog een aanbidder! Ik begin een Religie!quote:Op zondag 12 maart 2006 03:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je bent een echte zoon van je moeder![]()
Ook zo adrem zoniet nog sneller!
I'm lovin't!![]()
Prijs hem nu niet teveel, is niet goed voor hemquote:Op zondag 12 maart 2006 03:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je bent een echte zoon van je moeder![]()
Ook zo adrem zoniet nog sneller!
I'm lovin't!![]()
Ho! Ik bid niet hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 04:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hah hah! Nog een aanbidder! Ik begin een Religie!
Eh.. Slechts details..quote:Op zondag 12 maart 2006 04:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is voor jou nog steeds je moeder hoor![]()
* BONG4002 buigtquote:Op zondag 12 maart 2006 04:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Door mevrouw de Cipier zaten Soka-Boy en de andere gasten wel op VOL, duseh.. Buig, minderheden!
Sjetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |