de vorige was finish zal straks wel iets nieuws bedenkenquote:
De vorige heette 'finish' en de volgende misschien 'allerlaatste'?quote:
ach ja, da's bijna hetzelfdequote:Op zondag 12 maart 2006 00:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de vorige was finish zal straks wel iets nieuws bedenkentenzij iemand anders eerder is
Muerte en Talitha slaap lekkerquote:Op zondag 12 maart 2006 00:52 schreef Muerte het volgende:
Lieve mensen ik ga naar bed, als het forum morgen nog open is dan zie ik jullie nog wel even, mocht het dicht zijn als ik weer inlog, dan wens ik jullie veel plezieren hoop jullie allemaal bij een vogende BB weer te zien.
Maar voor nu welterusten en tot ziens allemaal, ik heb me prima vermaakt met jullie.
[afbeelding]
Muerte tot ziens het was een leuke tijd vooral jouw caps zal ik missenquote:Op zondag 12 maart 2006 00:52 schreef Muerte het volgende:
Lieve mensen ik ga naar bed, als het forum morgen nog open is dan zie ik jullie nog wel even, mocht het dicht zijn als ik weer inlog, dan wens ik jullie veel plezieren hoop jullie allemaal bij een vogende BB weer te zien.
Maar voor nu welterusten en tot ziens allemaal, ik heb me prima vermaakt met jullie.
[afbeelding]
geen flauw idee dat moet jezelf weten.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
Jaaaa ben erGelukkig nog op tijd
Tot hoelang moet ik wakker blijven???
![]()
Ja maar ja maar ja maar.... hoe laat sluit die subforum??? Ik wil erbij zijn!quote:Op zondag 12 maart 2006 01:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen flauw idee dat moet jezelf weten.
Geduld, heel Fok ligt plat min of meerquote:Op zondag 12 maart 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.... hoe laat sluit die subforum??? Ik wil erbij zijn!![]()
Die site van de plaatjes ook zie ikquote:Op zondag 12 maart 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geduld, heel Fok ligt plat min of meer![]()
Hallo trouwens![]()
![]()
Mwah, een post duurt maar een minuut ofzo om te postenquote:
Ik zag je ook in het Rel topicquote:
En dat nog wel op de laatste nacht? Mja, matig hoorquote:
Hej M&A ja FOK is er weer, en iedereen is weg dus het is nu echt afgelopenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:02 schreef M-en-A het volgende:
Fok is er dus ook weer voor zolang het duurt
Voor de slapers nog even een welterusten en misschien tot morgen en anders tot aan een mogelijke BB6![]()
![]()
Nog steeds geen bankje gevonden om op te slapen onder je krantjequote:
Hoi Bongie.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej M&A ja FOK is er weer, en iedereen is weg dus het is nu echt afgelopen
Melke had al afscheid genomen afgelopen nacht en meerdere dus helaas...ik had me nog wel verheugd op een laatste nacht...maar heeft niet zo moeten zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 02:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoi Bongie.
Ja het wordt inderdaad steeds minder het posten hier. En er zullen er ook zijn die er van uit gaan dat het forum nu al op slot zit![]()
Ik niet hoor. Kom dus nog een keer snel hallo zeggen en ben dan weer terug naar hiernaast. Tjuss (H)BB gedeelte en users, tot augustusquote:Op zondag 12 maart 2006 02:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoi Bongie.
Ja het wordt inderdaad steeds minder het posten hier. En er zullen er ook zijn die er van uit gaan dat het forum nu al op slot zit![]()
Dag regenworm en bedankt voor al je caps en je leuke opmerkingen tijdens de streamsquote:Op zondag 12 maart 2006 02:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot BB6 en iedereen bedankt voor de leuke tijd![]()
![]()
Bye bye Snappiequote:Op zondag 12 maart 2006 02:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Kom dus nog een keer snel hallo zeggen en ben dan weer terug naar hiernaast. Tjuss (H)BB gedeelte en users, tot augustus![]()
![]()
Niemand komt mee praten over BB Zweden zit ik tot mei in mijn eentje te lullenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Kom dus nog een keer snel hallo zeggen en ben dan weer terug naar hiernaast. Tjuss (H)BB gedeelte en users, tot augustus![]()
![]()
dank jequote:Op zondag 12 maart 2006 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dag regenworm en bedankt voor al je caps en je leuke opmerkingen tijdens de streams
Ik zal je missen
Kom afentoe wel binnen waaien hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 02:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niemand komt mee praten over BB Zweden zit ik tot mei in mijn eentje te lullen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot op VOL Bongetjequote:Op zondag 12 maart 2006 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bye bye Snappie
En ik kom zeker nog eens langs op VOL
Bye bye Yolande, en ja tot BB6 (mits gratis streams....en dat betwijfel ik ernstig)quote:Op zondag 12 maart 2006 02:11 schreef Yolande het volgende:
Als iedereen hier alvast afscheid aan het nemen is zal ik dat ook maar even doen, even speciaal mijn broertje gedag zeggen![]()
(hij is boven de 30 dus zal hij dit wel lezen), ik zie jullie hoop ik allemaal weer terug bij BB6, of bij de buren.
![]()
![]()
Ik ga weer even de A1 kwalificatie kijken.
En daar hebben we onze relclonequote:Op zondag 12 maart 2006 02:12 schreef maddy76 het volgende:
vuile tyfus zooi, is dit bagger forum nog niet dicht met al zijn pisnichten?
quote:Op zondag 12 maart 2006 02:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot BB6 en iedereen bedankt voor de leuke tijd![]()
![]()
Je broertje zie je ook terug bij de buren hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 02:11 schreef Yolande het volgende:
Als iedereen hier alvast afscheid aan het nemen is zal ik dat ook maar even doen, even speciaal mijn broertje gedag zeggen![]()
(hij is boven de 30 dus zal hij dit wel lezen), ik zie jullie hoop ik allemaal weer terug bij BB6, of bij de buren.
![]()
![]()
oke ik blijf nog heel evenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kom afentoe wel binnen waaien hoor
Kijkers genoeg, dat wel![]()
Tot augustus bij BB6 snappiequote:Op zondag 12 maart 2006 02:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 02:12 schreef maddy76 het volgende:
vuile tyfus zooi, is dit bagger forum nog niet dicht met al zijn pisnichten?
Yolandequote:Op zondag 12 maart 2006 02:11 schreef Yolande het volgende:
![]()
![]()
en dat voor een paar nep tieten.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
oke ik blijf nog heel even
Kijkers zat dat vind ik wel leuk maar het wordt alleen maar beter.
Heb een abonnement genomen op de betaalde streams 30 euro tot eind mei.
Alleen kan je maar naar één stream te gelijk kijken.
Wat ben je toch liefquote:Op zondag 12 maart 2006 02:17 schreef maddy76 het volgende:
[..]
en dat voor een paar nep tieten.
rukkert![]()
APK je valt in herhalingquote:Op zondag 12 maart 2006 02:17 schreef maddy76 het volgende:
[..]
en dat voor een paar nep tieten.
rukkert![]()
Dus je hebt er toch maar geld aan uitgegeven.... wel jammer dat je maar 1 stream tegelijk kan kijken. Hopenlijk breng je ze voor BB6 niet op een idee, want dan haak ik af met streams kijkenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
oke ik blijf nog heel even
Kijkers zat dat vind ik wel leuk maar het wordt alleen maar beter.
Heb een abonnement genomen op de betaalde streams 30 euro tot eind mei.
Alleen kan je maar naar één stream te gelijk kijken.
Is relclone van een oldbie denk ikquote:
Ik kan niet vallen, alleen maar rollen >>>quote:
Het is een leuke BB de free cam is niks en de prijs vind ik erg redelijk niet echt duur.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dus je hebt er toch maar geld aan uitgegeven.... wel jammer dat je maar 1 stream tegelijk kan kijken. Hopenlijk breng je ze voor BB6 niet op een idee, want dan haak ik af met streams kijken![]()
Doet alsof, is gewoon een geintjequote:
dat wens ik jij ook een niet zacht dood toe hoerenjongquote:Op zondag 12 maart 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan niet vallen, alleen maar rollen >>>Ben namelijk rond
Goh, wat spannend wat je zegtquote:Op zondag 12 maart 2006 02:24 schreef maddy76 het volgende:
[..]
dat wens ik jij ook een niet zacht dood toe hoerenjong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |