Okequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt nog wel gezegd, als het bekend is hoor je het snel.
Maar welkequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef chansadres het volgende:
En dan als het bekend is met zijn allen massaal op een ander forum vallen
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:35 schreef Woelli het volgende:
Ik denk zelf dat alles naar SHO moet, dat vind ik het logisch. De topics van Raf, Ellen en Floor naar muziek. Maar dan is het weer zo heen en weer geklik![]()
Nou ja, je kunt je natuurlijk afvragen wat een Ellen of een Floortje met AI te maken heeft. Of wat Raffaëla nu het programma is afgelopen nog met Idols te maken heeft. Naar mijn mening passen de kandidatentopic het beste in MUZ.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:34 schreef Ayaxola het volgende:
Mwah, als de rest ook naar SHO gaat, dan de kandidaten topics ook maar, anders hadden ze misschien beter in MUZ gepast.![]()
Sven, is er trouwens geen ''Wie is de mol'' topic?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt je natuurlijk afvragen wat een Ellen of een Floortje met AI te maken heeft. Of wat Raffaëla nu het programma is afgelopen nog met Idols te maken heeft. Naar mijn mening passen de kandidatentopic het beste in MUZ.
Vond ik ook al raarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Sven, is er trouwens geen ''Wie is de mol'' topic?![]()
Ja, dat slaat ook nergens op, dus die gaan waarschijnlijk ook naar MUZquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:37 schreef WithMe het volgende:
Waarom staan eigenlijk alle topics van ex-kandidaten in SHO, behalve die van Hind?
Wie is de Mol 2006 #4 - Vrijdag die Richard eruit!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar gewoon zoals IDO en Big Brother hadden een Tijdelijke & Thema Foraquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wie is de Mol 2006 #4 - Vrijdag die Richard eruit!![]()
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie is de Mol forumquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:42 schreef Woelli het volgende:
Waarom staat Wie is de mol niet bij Tijdelijke & Thema Fora zoals Idols en Birg Brother dat bedoelt die
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:42 schreef Woelli het volgende:
Waarom staat Wie is de mol niet bij Tijdelijke & Thema Fora zoals Idols en Birg Brother dat bedoelt die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |