ja da's zijn excuus...quote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef BVO het volgende:
Die Boris is nog steeds druk met z'n plaat lees ik op z'n site.
geen 1,5 jaar tochquote:Duurde bij Hind ook zo lang.
ja! dat is het!! gisteravond dacht ik: dat intro is gejat van een ander nummer, maar welke?! K-otic idd...quote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef creno het volgende:
als je de single van rafaella beluistert lijkt het begin op een K-otic nummer
Ik heb het puur over hun kwaliteiten en gedrevenheid. Je kan het politiek correct noemen, maar hoe je het ook wendt of keert, ze waren enorm aan elkaar gewaagd. Vooraf durfde ik niet met zekerheid te zeggen wie er zou winnen, alleen al omdat ze compleet verschillend zijn en ook een compleet verschillend publiek aanspreken. Hierdoor is de winst eigenlijk niet meer dan een formaliteit geworden; ze krijgen allebei sowieso wel een platencontract. Ik gun deze zege Raffaela echt wel. Het is een enorm talent, zeker weten. Maar hetzelfde geldt voor Floortje.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoals de eerdere Idols-versies al hebben uitgewezen
ze zullen heus allebei wel 'n platencontract krijgen, en vanaf dan is het net wat ze ermee doen....
Wat ik alleen zeker weet is dat we méér van Raf zullen horen dan van Floortje, omdat zij gewoon veel interessanter voor de pers is [en nee, niet door die zwangerschap]
maakt verder inhoudelijk geen reet uit wat ze gaan doen...
Jimmen [dansen met de sterren], Jamaien [musicallen], Maudten [songfestivallen], Borissen [totaal verdwijnen]
[..]
oeh wat politiek correct
Klinkt idd wel een beetje zoals het begin van Damn I Think I love You.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef creno het volgende:
als je de single van rafaella beluistert lijkt het begin op een K-otic nummer
Plaat 1 kwam uit in november 2003, plaat 2 oktober 2005....quote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's zijn excuus...
feit is dat gewoon niemand op hem zit te wachten
[..]
geen 1,5 jaar toch
zij heeft haar tijd iig nuttiger besteed, en vergat daarnaast niet om af en toe fans&pers op te zoeken
Beide keren: IK OOK!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja! dat is het!! gisteravond dacht ik: dat intro is gejat van een ander nummer, maar welke?! K-otic idd...
ik vind 't trouwens een nummer met een vreselijk hoog songfestivalgehalte... zou het niet kopen
Zal wel aan mij liggen maaar ik heb nooit meer iets vernomen van Marlies.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dewi en Marlies waren best goed, maar niet de besten hoor.
100% mee eens (en voeg Maud er ook maar aan toe, geen leuk karakter, saaie stem en bij Jensen stond ze er ook weer als een houten klaas bij...)quote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Gáát het daar om dan?
Raffaëla wordt een Nederlandse combinatie van Beyonce en Aretha Franklin, een ster met een dijk van een stem.
Floortje gaat het goed doen hoor, zal best hitjes scoren, maar een idool is ze niet. Net zo min als Hind dat bijvoorbeeld is.
Het nummer doet mij ook weinig, maar wat zingt ze het ongelooflijk mooiquote:Op zondag 12 maart 2006 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beide keren: IK OOK!
En ik vind het echt een kutnummer. Als het op nummer 1 komt te staan is er sprake van sabotage.
Ik hoop dat de volgende nummers van Rafaella iets leuker/swingender zullen zijn.
juist dóór dat verschil was het al duidelijk wie er ging winnen... Wat de toekomst betreft maakt het nul uit, maar nu ging het om de titel zelf, en Raf is zoveel meer typje Idool dan Floortje....quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb het puur over hun kwaliteiten en gedrevenheid. Je kan het politiek correct noemen, maar hoe je het ook wendt of keert, ze waren enorm aan elkaar gewaagd. Vooraf durfde ik niet met zekerheid te zeggen wie er zou winnen, alleen al omdat ze compleet verschillend zijn en ook een compleet verschillend publiek aanspreken.
Wie had die singel van haar gekochtquote:Op zondag 12 maart 2006 12:17 schreef Timmai het volgende:
[afbeelding]
maar nee, het mocht niet zo zijn
Maar dat wisten wij toch alquote:Op zondag 12 maart 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Als FLoortje dan zo per see had moeten winnen, waarom heeft ze dan niet gewonnnen? Juist, omdat Raffaela uiteindelijk beter bleek te zijn..
2 singles en is bezig aan een album...quote:Op zondag 12 maart 2006 12:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maaar ik heb nooit meer iets vernomen van Marlies.
de meeste fans blijkt te hebben.... want dáár gaat het om, bij Idols [/Henk Jan]quote:Op zondag 12 maart 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Als FLoortje dan zo per see had moeten winnen, waarom heeft ze dan niet gewonnnen? Juist, omdat Raffaela uiteindelijk beter bleek te zijn..
Ja, dat versta ik onder beter zijn. Een beter idool, dus op alle vlakken je concurrentie overstijgen, qua uistraling, performance, fans alles.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
de meeste fans blijkt te hebben.... want dáár gaat het om, bij Idols [/Henk Jan]
zo succes die 2 singels héquote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
2 singles en is bezig aan een album...
Ik vind ze allebij een beetje makkelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 13:05 schreef amaranta het volgende:
Ik ken ze niet.
Maareh, als ik heel eerlijk ben.
Ik vind de voorkant van de single van floortje mooier dan de voorkant van de single van raf.
maar ik ben wel RAFFAN!
ik ga dr een limelijntje op zetten....quote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ze allebei nooit gehoord
maar........ ik heb haar wél in ONM gezien![]()
Wat deed ze dat ook ontzettend leuk hequote:Op zondag 12 maart 2006 13:03 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Don't be cruel [afbeelding]
Ja, echt helemaal. Ik ook. Geweldig.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat deed ze dat ook ontzettend leuk he. Ik ging er echt helemaal in op.
Couldn't agree with you morequote:Op zondag 12 maart 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil nog wel even zeggen dat Idols kijken met familie samen niet relax is. Tenzij je het kijkt om niks van de optredens te horen en alleen maar commentaar van mensen die er zelf ook geen verstand van hebben, tijdens de optredens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |