Wat is er met jou gebeurd? Ik zie keiveel negatieve posts van jouquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesus..er komt ook nog een DVD hoor..wij hebben genoeg gezien!
Ik zapte 2 x te vroegquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef Insomaniac het volgende:
Wat zingt dat meisje in die KitKat reclame nou eigenlijk?
quote:
Ja, en jij dacht snel te kunnen editten, maar ik had je lekker toch al gequotequote:
lolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Jij blijft bezig he. Je kunt net zo goed zeggen dat FC Bratislava heeft gewonnen, dat zegt me net zoveel.
Ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit ik nu al naar de herhaling te kijken
Hij is Idolsmoequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd? Ik zie keiveel negatieve posts van jou.
Ik vind het ècht een tegenvallende finale.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd? Ik zie keiveel negatieve posts van jou.
als mijn ouders ooit zouden stemmen, op wie dan ook, streep ik ze per direct uit m'n testamentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Whooo Pa heeft dus 4x Floor gestemd en toen ma nog 6x Raf..2x raf en broertje 1x Raf
whz!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, nog een keer gestemd..
En nu maar hopen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef tong80 het volgende:
Rafaele is een wijf die meer mnanen heeft gehad dan Patty Brard. Bij Floortje kun je nog zeggen dat zaad goed is voor je tanden.
Nee ik wil mn Raf + Angy/Ellen finalequote:
Geen idee, ik vraag me alleen wel af waarom je überhaupt kijkt aangezien je het allemaal maar niks vindt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit ik nu al naar de herhaling te kijken
Ben het wel met je eens.. Het finale-gevoel is er niet helemaalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind het ècht een tegenvallende finale.
Slechte zang, raar gedoe met die duetten, een valse versie van Angels..
Ik heb geen finale gevoel wat ik de andere 2 edities wel had...
Komt ook mede door Chantal en Martijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens.. Het finale-gevoel is er niet helemaal
Hodvr, Chans. Concentreer! Kijk naar je avatarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef chansadres het volgende:
En nu begin ik steeds meer te denken dat Raff (onterecht) de winnaar zal worden
Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind het ècht een tegenvallende finale.
Slechte zang, raar gedoe met die duetten, een valse versie van Angels..
Ik heb geen finale gevoel wat ik de andere 2 edities wel had...
Als ik niet kijk, mag ik er niets over zeggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag me alleen wel af waarom je überhaupt kijkt aangezien je het allemaal maar niks vindt.
Eensch.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Renesite het volgende:
RafRaf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf