ow whahaha en de moeder van Annikaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marion was geinteresseerd in eten, catering en Floortje.
Dat is NIET hetzelfde!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Boehoe, ze heeft keelpijn. JA HALLO ZO KAN IK HET OOK!! RAFFAELA IS ZWANGER!!!
Niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
hoeveel keer hebben jullie al op Raf gestemd?
Neen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef -Hans- het volgende:
ALLEMAAL OP FLOORTJE STEMMEN!
Zei ik tijdje terug ook alquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Een koter groeit niet in je keelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
4 stemmen uit dit huishoudenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
hoeveel keer hebben jullie al op Raf gestemd?
Zwanger zijn is nog veel zieliger dus heeft ze meer van die jankstemmen verdiend dan die Flora.quote:
Met de koter op komst ga je niet echt fijn optredens geven e.d.... En daarna ben je ook een tijdje uit de roelatie. Vind i-dols niet zo fijn vermoed ik.quote:
Lekker breeezaaaaahhhrrrrquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
een beetje gaan sms-en als je live op tv bent. dom
Ook dat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef Quara het volgende:
[..]
Met de koter op komst ga je niet echt fijn optredens geven e.d.... En daarna ben je ook een tijdje uit de roelatie. Vind i-dols niet zo fijn vermoed ik.
hoezo?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze finale is zooo slecht qua alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |