Flashdancequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Welk nummer zingt dat krijskind uit de Kitkat reclame nou? Ik heb het nog nooit kunnen ontcijferen.
Dat ligt dan aan jou.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Danzig het volgende:
In ieder geval niet van hun hitsingels/albums
Ik geef de hoop nog niet op.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:22 schreef --Globe-- het volgende:
Het ziet er niet gunstig uit voor Floortje
What a Feeling!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Welk nummer zingt dat krijskind uit de Kitkat reclame nou? Ik heb het nog nooit kunnen ontcijferen.
what a feeling, flashdancequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
What a feeling. Deed Floortje ook ooit maar dan minder mooi.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Verrek ja, hallo aarde aan Erik! Ja, dat wist ik wel natuurlijkquote:
Jij bent lachwekkend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
What a feeling. Deed Floortje ook ooit maar dan minder mooi.
Ja Sven, bedankt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
Tom, ik geloof dat ze What a feeling zingt. Ik ben er alleen niet zeker van, misschien moet je het nog even aan iemand anders vragen.
het is al voorbij gekomen, meerdere kerenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
Tom, ik geloof dat ze What a feeling zingt. Ik ben er alleen niet zeker van, misschien moet je het nog even aan iemand anders vragen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het is al voorbij gekomen, meerdere keren
Zie je, Haaibaaike!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is 'r. De linker dus.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef LeBeau het volgende:
Tommerd is dus de enige die niet wist wat dat kind uit de KitKat reclame zong.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
Vind ik ook wat minder, dat ze dit weer uitzendenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
ah nee, niet deze gast.....
die was niet helemaal goed, dat ziet iedereen
heel flauw
Sukkel.quote:
mooi huis.... ik wil ook zo'n huisquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is 'r. De linker dus.
Ik probeerde juist aardig te zijn.quote:
Ik wist het ook nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef LeBeau het volgende:
Tommerd is dus de enige die niet wist wat dat kind uit de KitKat reclame zong.
Jerney was toen echt de enige die 'n beetje door leek te hebben dat die jongen 'n poffertje wasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef Lynx666 het volgende:
Vind ik ook wat minder, dat ze dit weer uitzendenKom op zeg
Benny.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:27 schreef amaranta het volgende:
hebben ze die kale uitgezonden met die gekleurde blouse aan? die kleine die op jerney was?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
Kippenvel.
ben een beetje zenuwachtigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef -Hans- het volgende:
DE UITSLAG KOMT ERAAN
uit ZEER betrouwbare bron gehoord dat Raffa gaat winnen...quote:
ik hoop hetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga richting de bank
Tot straks op het Raffaela feestje
quote:
Offtopic: DONAR HEEFT GEWONNEN!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, weg met die audities.
Op naar de finaaaleeeeeeeeeee.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga richting de bank
Tot straks op het Raffaela feestje
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef Insomaniac het volgende:
Wat zingt dat meisje in die KitKat reclame nou eigenlijk?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, nog een keer gestemd..
En nu maar hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |