Net als Lotte en Pieter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:49 schreef renzell het volgende:
Ehhhhhm.... ik heb volgens mij nooit 1 boek uit gelezen dat ik niet mooi vond. Zeker vroeger niet.
Maar als ik iets zou moeten noemen: de "Saskia en Jeroens" misschien... was zoiets wat je op een druilerige zondagmiddag toch maar voor de tiende keer las, omdat ie nu eenmaal in de kast stond (en nog steeds staat!![]()
), maar waar je nooit werkelijk plezier aan beleefde.
![]()
Tenzij je ze op school moest lezenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:30 schreef Promovendus het volgende:
Pfff, kan er zo gauw eerlijk gezegd geen noemen.
Boeken die je niet leuk vindt leg je toch sowieso aan de kant?
Ik had op de basisschool geen verplichte boeken hoor.. Die ongein kwam later pas..quote:
Ook geen kinderboeken gemeden?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit een boek tegen mijn zin (uit)gelezen
Ja. Die zouden gewoon collectief verbrand moeten worden, die boekjesquote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef Dakota het volgende:
en dat kreng met die chimpansee (lotje ofzo)
Die raket lijkt meer op een tampon.quote:
Lazen jullie klassikaal geen boekenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had op de basisschool geen verplichte boeken hoor.. Die ongein kwam later pas..
Jawel joh. Je begint in groep 3 met Mik en Mak (of iets soortgelijks) en dan wordt het steeds moeilijkerquote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou.., ik kan het me niet herinneren
De bende van Brammetje Bond.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef PLAE@ het volgende:
Iets met Bram ofzo hadden wij klassikaal. hmmm
Brammetje Bond?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef PLAE@ het volgende:
Iets met Bram ofzo hadden wij klassikaal. hmmm
Was dat niet een stripboek?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:52 schreef PLAE@ het volgende:
Brammetje Bond klassikaal lezen was het maar waar
Nee het waren anderen boeken. Ik geloof vaak over een blonde jongen en een professor oid. Ze gingen oa naar Egypte toe kan ik mij herinneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |