Qu is de schuldige, hij is aan de gratis drank gegaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:35 schreef es70 het volgende:
Damn, wie heeft de slowchat vermoord. Eerst is het amper bij te benen, en nu...
Oke, is ook goed.quote:
een lange hallo is net zo kortquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
korte hallo
Foei Ququote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Qu is de schuldige, hij is aan de gratis drank gegaan
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom is dat suffe plaatje in de oP nou nog steeds niet geresized eigenlijk?
waarom staat dat plaatje er uberhaubtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom is dat suffe plaatje in de oP nou nog steeds niet geresized eigenlijk?
Omdat een of andere luie vlerk van een kutmod daar te belazerd voor is?quote:
is dat niet meer liggen dan, aangezien je ergens aan hangt en op ligtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klopt
maar ik ga zo weer op de bank hangen
Geen idee....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom is dat suffe plaatje in de oP er nou nog steeds
da's ook al Qu z'n schuldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat een of andere luie vlerk van een kutmod daar te belazerd voor is?
de houding is tussen zitten en liggen inquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is dat niet meer liggen dan, aangezien je ergens aan hangt en op ligt
Slecht voor je rug hoor dolle_quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de houding is tussen zitten en liggen in
dus spreken we van hangen
nou vooruit, dan doen 'we' datquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de houding is tussen zitten en liggen in
dus spreken we van hangen
dag flesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mn bed in, het is weer mooi geweest voor vandaag
het weer is hier niet mooi geweestquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mn bed in, het is weer mooi geweest voor vandaag
Jij bent geen echte bierdrinker dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij verdient het dus niet. Grolsch
Ze noemen het zelfs al geeneens bier jaquote:
Geef maar gewoon toe dat je geen echte bierdrinker bentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze noemen het zelfs al geeneens bier ja![]()
in vergelijking met grolsch zijn heineken en amstel idd geen bier, maar bochtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je geen echte bierdrinker bent
Dat je troep als Oranjeboom niet lekker vindt zou ik begrijpen, maar mensen die bij namen als Grolsch, Heineken, Amstel ,e.d. gelijkdoen die lusten gewoon geen bier
Heineken, Amstel en Oranjeboom zijn echt niet lekker. Grolsch, Bavaria zijn te matig. Neem dan Brand, Hertog Jan of Alfa (wel uit de tap die Alfa).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je geen echte bierdrinker bent
Dat je troep als Oranjeboom niet lekker vindt zou ik begrijpen, maar mensen die bij namen als Grolsch, Heineken, Amstel ,e.d. gelijkdoen die lusten gewoon geen bier
ik begreep het woord wel, ik begreep alleen niet waarom.quote:
neequote:
Iets met bloed enzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik begreep het woord wel, ik begreep alleen niet waarom.
Net als met de uitgestelde verkiezingen
Biertje?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je maar niet over gratis drank beginnen
ik welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb geen rum in huis, en zeker geen goedkope
dan geef ik je er alvast eenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu hoeft het niet meer, ik heb zelf al gehaald
ik ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vast
Ik kan ook goed zonder, alleen hoeft het niet, dus doe ik het niet
IK heb het ook eens 1 1/2 zonder een druppel gedaan. Daarna lag ik op de icquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vast
Ik kan ook goed zonder, alleen hoeft het niet, dus doe ik het niet
dan heb je nu een reserve-reservequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar ik heb ook al een reserve gehaald
maar je drinkt het wel?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IK heb het ook eens 1 1/2 zonder een druppel gedaan. Daarna lag ik op de ic
waren er geen snacks?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef qu63 het volgende:
verdomme, mn maag begint tegen te werken
moet eerst wat eten geloof ik
niet echt neequote:
geen ideequote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom doet fok! zo moeilijk ineens?
traagheid is ook relatiefquote:
je reserver? of je reserve-reserve?quote:
tja, het is grstis hequote:Op zondag 12 maart 2006 00:51 schreef qu63 het volgende:
ik heb me net ook nog maar een glas ingeschonken
gratis zelfs jaquote:
je hebt al dorstquote:
of wil je alvast een goede start maken?quote:
ik zeg van nietquote:
ook actief op alle 10?quote:Op zondag 12 maart 2006 01:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zit op zo'n 10 fora
maar ik geef toe, ik heb nergens zoveel posts als hier
Ohh 10 maarquote:Op zondag 12 maart 2006 01:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zit op zo'n 10 fora
maar ik geef toe, ik heb nergens zoveel posts als hier
in 2 handen wel jaquote:Op zondag 12 maart 2006 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh 10 maar![]()
ach.. dan is het nog in de hand te houden enzo
ga ik ff met pussy spelenquote:Op zondag 12 maart 2006 01:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja doe maar even![]()
Ik ga ff buitenspelen met doggie![]()
He, hier zit jij dusquote:Op zondag 12 maart 2006 01:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja doe maar even![]()
Ik ga ff buitenspelen met doggie![]()
Jij was die prutGod en ik was degene die jij geschapen hadquote:
Nope, ook van Marc wil ik een liefdesbabyquote:
Ben jaquote:Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij was die prutGod en ik was degene die jij geschapen had![]()
Dusssssssss![]()
En die verkoop ik dan weer voor de onderdelenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ook van Marc wil ik een liefdesbaby![]()
ook?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ook van Marc wil ik een liefdesbaby![]()
Vandaar dat ik kijk met mijn tenen en eet met mijn navelquote:Op zondag 12 maart 2006 02:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ja![]()
En niets geschapen, bij elkaar gescharreld uit overgebleven onderdelen![]()
Neem je pilletje eensquote:Op zondag 12 maart 2006 02:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vandaar dat ik kijk met mijn tenen en eet met mijn navelPrutgod dus
![]()
Yep, ik ben nu in verwachting van Newsmanquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, ik ben nu in verwachting van NewsmanEn daarna staan er nog wat mensen op de wachtlijst, maar Geduld............iedereen krijgt een beurt
![]()
![]()
ik sla over, als je het niet erg vindtquote:Op zondag 12 maart 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, ik ben nu in verwachting van NewsmanEn daarna staan er nog wat mensen op de wachtlijst, maar Geduld............iedereen krijgt een beurt
![]()
![]()
Volgens mij ben ik geen geband, Usericon-gewijsquote:Op zondag 12 maart 2006 02:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem je pilletje eens![]()
En maak meteen je usericon even als je toch bezig bent![]()
geen geband?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik geen geband, Usericon-gewijsEn mijn pilletjes neem ik wel hoor
![]()
Zolang het je hart maar niet isquote:Op zondag 12 maart 2006 02:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik sla over, als je het niet erg vindt
Zeg, ben jij niet een beetje drukquote:Op zondag 12 maart 2006 02:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
geen geband?
Verkeerde pilletjes lieverd, je leeft nog![]()
Waarom ben ik nou weer drukquote:Op zondag 12 maart 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet een beetje druk![]()
En waar blijft die bom![]()
Jaaaaaaaa sinds ffquote:
quote:
Was om 2 uur nog wakkerquote:
nu wel weerquote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar het is bereikbaar....
Yupsquote:
jojo-effectquote:Op zondag 12 maart 2006 12:41 schreef Glacier het volgende:
Wat een ramp dat fok zeg vandaag
Down, up, down, up
Fransquote:
Frans is een mooie taal hoorquote:
Frans is niet leukquote:Op zondag 12 maart 2006 16:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Frans is een mooie taal hoor![]()
Hier heb ik na 2.5 uur mijn boek waar ik echt maar een half uurtje ging in lezen aan de kant gelegd.
En nu moet ik dus nog werken
niet fokken dan hequote:
Ik ben bezig bestanden aan het knippen en plakken.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben bezig bestanden aan het knippen en plakken.
Daartussen kan ik echt nog wat fok!en hoor
qu!quote:
al weer wat beter thuis?quote:
quote:
vrouwenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah nee eh, want dan zou ik helemaal niet meer werken![]()
kloptquote:
dat zou een optie zijn, maar ik moet morgen naar school, dus het is niet echt handig...quote:
je hebt toch last van je rug?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat zou een optie zijn, maar ik moet morgen naar school, dus het is niet echt handig...
dat wil niet zeggen dat ik niet probeer om soms naar school te gaanquote:
dan kan je dat nu toch best wel een keer missenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat ik niet probeer om soms naar school te gaan
zou kunnen ja, als Glacier de hele dag vrij zou zijn, zou het mss een optie zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 16:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan kan je dat nu toch best wel een keer missen
dan zegt hij dat ie zn vriendinnetje moet verwennenzorgenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
zou kunnen ja, als Glacier de hele dag vrij zou zijn, zou het mss een optie zijn
was het maar zo makkelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zegt hij dat ie zn vriendinnetje moet verwennenzorgen
quote:
idd... Maar ik ben nu op m'n kamer, dus heb er nu weinig last van...quote:
laten we het er ff op houden dat de sfeer bij mij thuis door omstandigheden niet geweldig is en dat ik zo min mogelijk beneden probeer te zijn (evenals m'n zusjes)quote:Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef leonieke het volgende:
Wat is er wel aan de hand?
Of word ik geacht terug te lezen?
Ow dat kennen we natuurlijk allemaal wel eens.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
laten we het er ff op houden dat de sfeer bij mij thuis door omstandigheden niet geweldig is en dat ik zo min mogelijk beneden probeer te zijn (evenals m'n zusjes)
die muziek dan weer niet te hard hequote:Op zondag 12 maart 2006 17:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
idd... Maar ik ben nu op m'n kamer, dus heb er nu weinig last van...
Deur dicht, muziek hard aan werkt prima
dat tot rust komen dat gaat niet echt lukken... prettig vooruitzicht is ook dat het waarschijnlijk nog weken, zoniet maanden, gaat duren...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow dat kennen we natuurlijk allemaal wel eens.
Gewoon lekker alleen in je kamer zitten en tot rust komen![]()
Mag dat niet?quote:
damnquote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat tot rust komen dat gaat niet echt lukken... prettig vooruitzicht is ook dat het waarschijnlijk nog weken, zoniet maanden, gaat duren...
anders wordt er daar weer over gezeurdquote:
ze bekijken het allemaal maarquote:
puberen is okquote:
Ouch dit is idd niet leukquote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat tot rust komen dat gaat niet echt lukken... prettig vooruitzicht is ook dat het waarschijnlijk nog weken, zoniet maanden, gaat duren...
heb nooit gepuberd, dus het werd tijdquote:
gisteren was het zo erg dat ik gewoon gevlucht ben en een paar uur naar een vriend ben geweest...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ouch dit is idd niet leuk![]()
Zoveel mogelijk proberen te negeren dus
En hebben ze (ik veronderstel uw ouders dus) daar dan problemen mee?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
gisteren was het zo erg dat ik gewoon gevlucht ben en een paar uur naar een vriend ben geweest...
Een klotesfeer die waarschijnlijk nog lang gaat durenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
doe het wel meteen goed hequote:
ik heb niet het idee dat ze er tot nu toe problemen mee hebben... maar ik heb ze dan ook niet veel gezien/gesprokenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
En hebben ze (ik veronderstel uw ouders dus) daar dan problemen mee?
Als ze er geen probleem mee hebben, zou ik dat gewoon blijven doen als je je daardoor beter voelt
Ik heb hier ook een tijd gezeten dat het zo verschrikkelijke sfeer was dat ik op bezoek ging bij andere mensen.
3fm awardsquote:
ik ben ook op zoek naar een kamerquote:Op zondag 12 maart 2006 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Een klotesfeer die waarschijnlijk nog lang gaat duren. Denk niet dat ik lang rond zou blijven hangen om dat mee te maken
.
Ja k doe geluid enzo..quote:
Uhu! Ik ben weer niet te horen hoor..quote:Op zondag 12 maart 2006 17:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
3fm awards
ik heb het op de radio gevolgd
en dan de sfeer nog verder op de spits drijven?quote:
arme jijquote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uhu! Ik ben weer niet te horen hoor..
Stomme geluidstechniek
hoiquote:
ga slapenquote:
hoiquote:
eet smakelijkquote:
Ja moet k doenquote:
Hier ook!quote:
jij bent op zoek naar een heel huis, bij mij hoeft het maar 1 kamer te zijnquote:
weet je zeker dat je niet wakker gehouden wordt door het geluidquote:
Maar je bent toch op zoekquote:Op zondag 12 maart 2006 17:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
jij bent op zoek naar een heel huis, bij mij hoeft het maar 1 kamer te zijn
jaquote:
Als k er maar kan wonen.quote:
Als ik het uit zet nietquote:Op zondag 12 maart 2006 18:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet wakker gehouden wordt door het geluid
doe je datquote:
dan is ie weer de fout ingegaan denk ikquote:
iddquote:
ja straks in het volgende topic wel een verhaaltj:0quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef qu63 het volgende:
Fles!
ik zou naar bed gaan als ik jou was, straks ga je je ook nog opwinden over fok
drukke dag gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |