quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef SunChaser het volgende:
Het is zaterdagavond en geen reet op tv, wie kijkt er nu naar twee lelijke mokkels die in een idolenprogrammaatje meedoen? Of naar een dikke homo bij de Vara.
Het is tijd voor een ouderwetse rel. En nou niet meteen Yvonne uitschelden, dat is zo cliché. Nee, mods en users en andere crew, laten we eens brainstormen wat voor rel we gaan houden.
Deze mocht geloof ik niet bij feed-back. Maar hier toch wel? Maar, ik ga straks wel naar "die dikke homo bij de vara kijken". Beter dan die Spijkerman op Talpa, wat is vent saai geworden zeg.......quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef rickmans het volgende:
geen fb
Oke, ook goed. Ik heb hem nog niet gezien. Hoor graag of het de moeite waard is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:08 schreef Mainport het volgende:
Die dikke homo bij de vara is best leuk he.
Maar ik heb een filmpje gehuurd.
[afbeelding]
Vandaag geen zin in. Ben echt in de stemming om nog even te fokken, tv te kijken, mischien weer even fokken en dan op tijd naar bed. Vandaag veel buiten geweest (erg koud gehad dus).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef Handschoen het volgende:
Je kan ook gewoon ergens anders heen gana om een beiertje te drinken ipv voor de tv te hangen![]()
Verveel me een beetje. Wil de tijd tussen nu en "mooi weer de leeuw" even doden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef NJ het volgende:
Geforceerd rellen. Dat werkt altijd goed.
Inderdaad; een rel ontstaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef NJ het volgende:
Misschien moeten we Pussydeluxe en dWc weer ff van stal halenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef NJ het volgende:
Mwoah, Pussydeluxe is nauwelijks aanwezig vanavond, en dWc, tja, da's gewoon een neger. Dus dat gaat 'm niet worden, vrees ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien moeten we Pussydeluxe en dWc weer ff van stal halen![]()
Hahaha kut filmquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:08 schreef Mainport het volgende:
[afbeelding]
Zie hier! Ingrediënten!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:35 schreef sararaats het volgende:
ik zal me eens moeien
gegarandeerd actie
Hoi saarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:35 schreef sararaats het volgende:
ik zal me eens moeien
gegarandeerd actie
14.gifquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:35 schreef sararaats het volgende:
ik zal me eens moeien
gegarandeerd actie
Heb je de ketting al bij je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoi Tonks
ik blijf niet lang, moet om 3u uit bed
Waarom?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoi Tonks
ik blijf niet lang, moet om 3u uit bed
Jij luistert altijd naar films?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb ook een filmpje gehoord.
Iets over een 40 jaar oude maagd ofzo![]()
Dat zal me een wilde zaterdag avond worden!Mijn God ik kak in
![]()
Die is wel leuk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb ook een filmpje gehoord.
Iets over een 40 jaar oude maagd ofzo![]()
Dat zal me een wilde zaterdag avond worden!Mijn God ik kak in
![]()
Ik maandag ook.quote:
Ook! Maar het moet natuurlijk gehuurd zijn!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jij luistert altijd naar films?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:08 schreef Mainport het volgende:
[afbeelding]
Nee kontlikkem gaat je beter af is het niet ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef NJ het volgende:
Matige poging.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee kontlikkem gaat je beter af is het niet ?
Het wordt tijd dat jij je tong met een goede tandpasta en staalborstel afrost.... de strontwalm komt door mijn beeldscherm heen !
ofzo
Je bent een geweldige vrouwquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij je tong met een goede tandpasta en staalborstel afrost.... de strontwalm komt door mijn beeldscherm heen !
ofzo
Ik zal nog een keer een felicitatietopic voor je openen achter de schermen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
ofzo
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zal nog een keer een felicitatietopic voor je openen achter de schermen.
Ga lekker een ander topic tot slowchat benoemenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is niks aan; ordinaire slowchat
Pf, alsof iemand geld wil betalen om met dat opgewarmde lijk te neukenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef mjb44 het volgende:
Raffaëlla is een hoer
't is een zwarte hoer, die mag je gratisquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pf, alsof iemand geld wil betalen om met dat opgewarmde lijk te neuken
Berlijn.quote:
Berlijn is tofquote:
Trabantjes op de foto zetten en naar Alexxxxx@fok.nl mailen. Andere ex-DDR gedrochten moegn ookquote:
ik ga naar de deelstaat Hessen meer bepaald het Odenwaldquote:
Waar een goede rel wel niet toe kan leiden. Mensen vluchten gewoon weg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ga naar de deelstaat Hessen meer bepaald het Odenwald
Ober-Sensbach, my second home
Het is een gavequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:23 schreef IrisVrede het volgende:
allo er is nog geen rel dus als ze vluchten vluchten ze om jou
*irisje hoopt hierdoor te rellenargh (ja hallo ik ben verkouden mag ik ff )
echt wel *ugh ugh*quote:
Lellliiiiijjjjjk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:21 schreef juiced het volgende:
Zoals ook al geprobeerd in het vorige gesloten topik in FB had ik een mooi rel-item. Maar dat scheen niet te mogen. Omdat ik hier verder niks op heb gehoord, zelfs geen uitleg heb gekregen waarom dat niet gepost mocht worden, nogmaals het item:
Dames en heren, de nieuwe FOK!Frontpage:
http://www.juiced.nl/images/fokfrontpagenew.jpg
Welke goede daad, en welk hok?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:29 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
echt wel *ugh ugh*
zeg als je je verveeld mag je wel komen helpen mijn hok op te ruimendan heb je gelijk je goede daad van vandaag gedaan
![]()
Tja, ben een man he! Opruimen op zaterdag?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:33 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
hok>>> mijn kamer
goede daad >>> helpen opruimen (duh)
wat dacht je dan???
beest neeen wel wildquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:35 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ben je een beest? Anders woon je toch niet in een hok?
Met z'n tweeen opruimen zou ik niet eens willen op zaterdagavond. Weet wel leukere dingen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:36 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
beest neeen wel wild
ik ben een vrouw en alleen opruimen zou ik ook niet doen op zaterdag![]()
hmm tsja... ik heb ook geen zin en ik verveel me en dan ga je wel eens rare dingen doenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:37 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Met z'n tweeen opruimen zou ik niet eens willen op zaterdagavond. Weet wel leukere dingen.
Effe downloaden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:08 schreef Mainport het volgende:
[afbeelding]
hmm ik heb chips,koek en snoep en verder nog twee soorten frisquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:40 schreef mjb44 het volgende:
wat heb jij? Ik heb filet american en wijn
Als ik het me kan herinneren door alle afgestorven hersencellen door het alcohol.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Trabantjes op de foto zetten en naar Alexxxxx@fok.nl mailen. Andere ex-DDR gedrochten moegn ook
Ik heb redelijk wat wijn. Begin van de avond even een beerenburg gehad, ben de hele dag buiten geweest en kon het maar niet warm krijgen. Voor morgenochtend heb ik van die lekkere boodjes die nog even in de oven moeten en voor morgenavond zie ik wel wat ik doe.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
hmm ik heb chips,koek en snoep en verder nog twee soorten fris
mijn avondeten van morgen en overmorgenbrood
en natuurlijk nog de pannekoeken
ik wilde wijn kopen maar ja ze hadden geen lekkere
oja die zijn lekker ja >>> heb in plaats daarvan pittabroodjes gepaktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat wijn. Begin van de avond even een beerenburg gehad, ben de hele dag buiten geweest en kon het maar niet warm krijgen. Voor morgenechtend heb ik van die lekkere boodjes die nog even in de oven moeten en voor morgenavond zie ik wel wat ik doen.
even in de oven, kaas er tussen en smullen maar. Dit is wel een hele gezellige relquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:50 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
oja die zijn lekker ja >>> heb in plaats daarvan pittabroodjes gepaktmaar ja dat zal wel komen omdat ik ook geraspte kaas pakte.
![]()
lekker
wat voor wijn vind je lekker?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
ik wilde wijn kopen maar ja ze hadden geen lekkere
WE WILLEN GEZELLIG RELLEN, JA!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Je moeder is een hoer, Berlijn is een moffenstad, wijn is voor wijven en Raffaëla lijkt op Oprah Winfrey.
Gooi er dan gelijk een slotje op. Moet ik jou alles voorkauwen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Je moeder is een hoer, Berlijn is een moffenstad, wijn is voor wijven en Raffaëla lijkt op Oprah Winfrey.
Houd je bek, kutwijf.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gooi er dan gelijk een slotje op. Moet ik jou alles voorkauwen?.
inderdaad, deze rel heeft wel een leuke wending gekregen. maar we willen gezellig rellen. ik hou trouwens van rode wijn (liefst Zuid-Afrika). En ik voel me niet verwijfd ofzo!!!!!!!!quote:
neeeeeeeeeeeee, veel te gezellig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gooi er dan gelijk een slotje op. Moet ik jou alles voorkauwen?.
Mietje kanariepietjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:00 schreef mjb44 het volgende:
[..]
inderdaad, deze rel heeft wel een leuke wending gekregen. maar we willen gezellig rellen. ik hou trouwens van rode wijn (liefst Zuid-Afrika). En ik voel me niet verwijfd ofzo!!!!!!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |