quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eerder deel 410 ofzo.
Mistigquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, deeltje 2951 ofzo.
MMaRsu
TT is wel prima zo
Zo eentje?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
GOedenavond![]()
Ik heb vanmiddag een nieuwe brik uitgezocht![]()
Sinds ik haar gehackt heb natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Sinds wanneer log jij in als Miss_blue
sinds nooit, want het is Miss_bleuquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Sinds wanneer log jij in als Miss_blue
Niks fakequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
Fake, slotje
Dat zou je nooit durven want je weet dat je dan ongenadig harde billekoek krijgt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sinds ik haar gehackt heb natuurlijk
Ik heb een berichtje achtergelaten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
JOAH! Vanaf nu kun je lekker reageren op de berichten van mijn site*S*
JOAH VET TOF WTF
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje achtergelaten.
Heb ik al gehadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat zou je nooit durven want je weet dat je dan ongenadig harde billekoek krijgt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar kom je dan goed mee weg.
Kloptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Chanty87 het volgende:
I, Robot was best een gave film moet ik zeggen![]()
Haar optredens waren spectaculairder.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:03 schreef Roi het volgende:
Raffaella was wel beter vanavond.
Hoe is uw weekend tot nu toe?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
Middag muis.
Vermoeiend. Veel klussen en spullen inpakken. Jij?quote:
Ik had vernomen dat je ging verhuizen? Hoe/wat/wanneer/waarom etc?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vermoeiend. Veel klussen en spullen inpakken. Jij?
Hele hoe/wat/wanneer/waarom vertel ik wel een keer op msn.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat je ging verhuizen? Hoe/wat/wanneer/waarom etc?
Dat is goed. Als mijn MSN jou accepteert dan he..quote:Op zondag 12 maart 2006 12:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hele hoe/wat/wanneer/waarom vertel ik wel een keer op msn.
Die is nog wel een tijdje bezig met opruimenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en voordat ik het vergeet:
PERI, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!
Heb geen idee.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
De vraag is voor hoelang
op het moment dat ik hoorde dat rafaela had gewonnen ging ik ineens heel veel drinkenquote:
Floortje had fokking keelontsteking, nou ik kan je vertellen dat keelontsteking + optimaal proberen te zingen echt niet makkelijk is... Ten eerste je vergaat van de keelpijn, en Floortje mocht van geluk spreken dat er überhaupt nog zo'n stemgeluid uit d'r mond kwam. Toen ik een keer keelontsteking had kon ik 2 weken niet pratenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
op het moment dat ik hoorde dat rafaela had gewonnen ging ik ineens heel veel drinken![]()
Dat is geen mening, dat is een feit.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:39 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind Idols helemaal niks... maar da's mijn mening.
Reclame raden toch? Al die hypes gaan me totaal voorbij.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:44 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook al die dingen gemist... tegenworodig kijk ik altijd reclame op talpa.
Nee, dat is op RTL geloof ik, daar heb ik ooit eens reclame van gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 14:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Reclame raden toch? Al die hypes gaan me totaal voorbij.![]()
Zijn dat niet die stervensdure en lelijke dingen die ik altijd in het woonwagenkamp zie?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat Efteling-kabouter-gedoe had ik ook helemaal gemist. Larven ofzo.
Dus daar zijn die dingen heen gejat gebleven.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
Zijn dat niet die stervensdure en lelijke dingen die ik altijd in het woonwagenkamp zie?
Een paar maanden terug is er op het mooie grasveldje naas te school een woonwagenkamp gekomen, met een beetje mooi weer zie ik de kampers om 12 uur tussen de larven genieten van een blikje hollandia.quote:
Alsof Floortje een rijke carriere had gehad. 1 of 2 hitjes en daarna 3 jaar lang optredens op dorpsbraderiën.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind trouwens Rafaëla meer een 13 in een dozijn soul-zangeresje... Maar da's mijn mening.
Stiekem hoop ik dat zulke personen vanzelf in de playboy op mokkels.nl verschijnen.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Alsof Floortje een rijke carriere had gehad. 1 of 2 hitjes en daarna 3 jaar lang optredens op dorpsbraderiën.
Maar da's natuurlijk altijd met Idols... Die Kurt Nilsen die World Idol had gewonnen zie je ook nooit meer. De enige die nog succesvol is na (American) Idol(s) is Kelly Clarkson.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Alsof Floortje een rijke carriere had gehad. 1 of 2 hitjes en daarna 3 jaar lang optredens op dorpsbraderiën.
Dank je.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en voordat ik het vergeet:
PERI, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef mordradead het volgende:
wie is er jarig dan?
Notorious_Royquote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef mordradead het volgende:
wie is er jarig dan?
Die was blauw.quote:
En dat is 2, jullie houden wel van me he?quote:
ik had het niet tegen jou hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dat is 2, jullie houden wel van me he?
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dat is 2, jullie houden wel van me he?
quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar iig, laatste hoop op het kampioenschap is nu wel weg
Ach joh, via play offs moeten jullie wel een CL plek kunnen verdienenquote:
Kanker play-offsquote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach joh, via play offs moeten jullie wel een CL plek kunnen verdienenAl draait ajakkes de laatste tijd wel redelijk ...
Helemaal mee eens, maar tis niet andersquote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kanker play-offs
Opgetieft met die teringzooi. Gaat werkelijk nergens over. Je moet krijgen wat je verdient, of Feyenoord nou 2e of 5e eindigt. Als je 3e,4e,5e eindigt verdien je geen CL.
Snap me god niet wat voor een mongool je moet zijn om op zo'n idee te komen. Verbaasde me ook niets dat 1 van die gasten Woerts was, die het nu dan wel weer aardig doet bij Feyenoord.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar tis niet anders
\Hihihihi.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
Wel mijn beste bier users, ik ga slapen
quote:Op maandag 13 maart 2006 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
smorgus
meer dan 2000quote:Op maandag 13 maart 2006 09:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoeveel users deden ook al weer mee?
Als het goed is wel. Avatars mogen weer veranderd worden.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:38 schreef Tomasso het volgende:
De actie is afgelopen?
Ja dus alleen de luie honden hebben nu nog die avatarquote:Op maandag 13 maart 2006 11:38 schreef Tomasso het volgende:
De actie is afgelopen?
And proud of it!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja dus alleen de luie honden hebben nu nog die avatar
En probeer Schindler's List ook maar is te verkopenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
http://devshop.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=200563100638100396&sku=13453&genre=Classics&show=detail
Die ga ik halen, heb ik wel schindlers list 3x
ik heb de 2 Disc editie, limited collecters edition en die er dan nog bij.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:52 schreef Tain het volgende:
[..]
En probeer Schindler's List ook maar is te verkopen
ja maar ik ben een luie hond ik laat die avatar staanquote:Op maandag 13 maart 2006 12:55 schreef Xrenity het volgende:
Is die Fok!games PGR actie nou voorbij? :s
wanneer komt de uitslag?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maar ik ben een luie hond ik laat die avatar staan
Hoe moet demon dat weten?quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:08 schreef Vagere_Hein het volgende:
uit ander topic:
[..]
Binnen 24 uur. Ben nu alweer bezig met het uitwerken van de volgende prijsvraag.
Nee hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ze hebben al naar me opgestuurd, die Xbox 360![]()
Niet echt, heb er nog steeds de balen vanquote:
Hmm kut practicum.quote:
iddquote:Op maandag 13 maart 2006 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet echt, heb er nog steeds de balen vanKut practicum
Haaaaiquote:Op maandag 13 maart 2006 14:47 schreef Laniboekje het volgende:
Een hele goede en zonnige middag lieve GAM SC'ertjes van me.
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HaaaaiJij bent mijn licht in de duisternis deze middag. Wil je even wat leuks en opbeurends zeggen?
Je post is geslaagd, ik werdquote:Op maandag 13 maart 2006 15:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Even iets schrijven..
totaal onverwacht.
Zomaar even een berichtje..
omdat ik even aan je dacht.
![]()
Oh, en misschien iets leuks.. Een cliënt werd boos, sloeg op tafel, tafel doormidden.. dat dan weer wel.
Mijn reactie:![]()
![]()
Mission accomplished.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je post is geslaagd, ik werdvan het minigedichtje en
van het tafel doormidden verhaal
![]()
Tot morgenquote:
Als ik morgenochtend dan maar gelijk even een lief woordje voor je doe, wellicht heb je dan een betere dag? Anders moet je zo lang wachten totdat ik weer eens internet heb en dan loop je je een dag lang te ergeren aan alles en nog wat.quote:
Hahaha, ja, das goed.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als ik morgenochtend dan maar gelijk even een lief woordje voor je doe, wellicht heb je dan een betere dag? Anders moet je zo lang wachten totdat ik weer eens internet heb en dan loop je je een dag lang te ergeren aan alles en nog wat.
Ja, heerlijk weekend eigenlijk. Zaterdag uitgeslapen, geshopt en gestapt. Helaas wel na het stappen een knal op mijn neus gehad.. ik zal nog eens proberen een ruzie tussen dronken mensen te sussen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, ja, das goed.Dan begint mn dag gelijk goed!
Hoe is het verder met je, beetje leuk weekend gehad?
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk weekend eigenlijk. Zaterdag uitgeslapen, geshopt en gestapt. Helaas wel na het stappen een knal op mijn neus gehad.. ik zal nog eens proberen een ruzie tussen dronken mensen te sussen.![]()
Maar goed, zondag ook uitgeslapen en de hele dag rondgehobbeld met een vriendin van me, filmpje gekeken en genoten van de zon.
Helaas zat het weekend er weer zo snel op he? Jij ook een leuk weekend gehad met je verjaardag?
Flinke bloedneus wel ja, zit nu ook echt een oorlogswond op mijn neusbrug..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Een knal op je neus ook
Was het erg, bloed enzo?
Ik heb wel een aardig weekend gehad inderdaad, wel erg vermoeiend alleen(vr op za maar 4u geslapen en zo al om 9u op). Mn verjaardagsopbrengsten lagen overigens hoger dan normaal volgens mijDat is dus een extra biefstukje
Je hebt hem ook gewoon als uploadicon, dan telde hij toch niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maar ik ben een luie hond ik laat die avatar staan
Fotoquote:Op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Flinke bloedneus wel ja, zit nu ook echt een oorlogswond op mijn neusbrug..Viel allemaal wel mee hoor, gelijk aangifte gedaan van mishandeling. Die gozer moest gewoon niet een meidje uit mijn straat lastig vallen en hij vond dat ik dan maar tegen zijn 'bling-bling-ring' collectie aan moest lopen ofzo.
Je hebt foto's in je fotoboek waarmee ik voldoende uit de weg kan... dus wat je zegt is een beetje onzin wijsneusquote:Op maandag 13 maart 2006 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Nee Roy, je bent geen ramptoerist. Het is gewoon een kansloze manier om een foto te zien van mij![]()
Een pizzaschaar is overigens wel een origineel/handig/toepasselijk cadeau voor jou, onze Mario moet natuurlijk wel de juiste tools hebben voor je pizza's he?
De zinspeling..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt foto's in je fotoboek waarmee ik voldoende uit de weg kan... dus wat je zegt is een beetje onzin wijsneus![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk weekend eigenlijk. Zaterdag uitgeslapen, geshopt en gestapt. Helaas wel na het stappen een knal op mijn neus gehad.. ik zal nog eens proberen een ruzie tussen dronken mensen te sussen.![]()
Maar goed, zondag ook uitgeslapen en de hele dag rondgehobbeld met een vriendin van me, filmpje gekeken en genoten van de zon.
Helaas zat het weekend er weer zo snel op he? Jij ook een leuk weekend gehad met je verjaardag?
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, wat ik nu toch weer meemaak... Er staat een huisgenoot in de gang te golfenHij probeert vanaf het ene eind van de gang het balletje in een winkelwagentje te slaan dat aan de andere kant van de gang staat
Chantyquote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Wat een held
Beetje onze Lani op d'r neus slaan!
![]()
dank en sorryquote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Wat een held
Beetje onze Lani op d'r neus slaan!
![]()
Zo, zeker wel! Neerhoeken die handel!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Chanty![]()
Ga je mee? Klappen aan hem uitdelen?![]()
Dat krijg je als je zo jaloers naar m'n blinb bling zit te staren weet je. je weet toch aightquote:
Omgeving Rotterdam zeker?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zo, zeker wel! Neerhoeken die handel!
Wat denk je dat ik het afgelopen uur aan het proberen ben? Ik ben mijn password van mijn foto-opslag-apparaat-dinges-site kwijt.quote:
Je kunt je icon ook op de Fok! server uploaden of je stuurt iemand hier een mailtje dat die hem voor je upload.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik het afgelopen uur aan het proberen ben? Ik ben mijn password van mijn foto-opslag-apparaat-dinges-site kwijt.
Mail het naar me en ik upload het op FOK!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik het afgelopen uur aan het proberen ben? Ik ben mijn password van mijn foto-opslag-apparaat-dinges-site kwijt.
pkwarts knipt zijn pizza altijd met een gewone schaar, dat is pas vreemd.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef mordradead het volgende:
wtf is een pizza schaar menen nou niet komen met: "Een schaar om pizza's mee te knippen"
ahh43h3h3h4hh4h4h4h
Ik had een lading bezopen mensen in mijn huis, was niet echt een avontuur, maar wel erg leuk.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:35 schreef mordradead het volgende:
Hebben andere mensen trouwens nog supervette avonturen beleefd?
Koop voor zijn verjaardat het volgende:quote:Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
pkwarts knipt zijn pizza altijd met een gewone schaar, dat is pas vreemd.
waren ze ook hoog?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik had een lading bezopen mensen in mijn huis, was niet echt een avontuur, maar wel erg leuk.
Ben nu niet thuis enzo. Ik probeer het vanavond even zelf uit te vogelen, ik vind het zwaar irritant dat ik het paswoord niet weet. Nou.. ik zal het zo zeggen; ik ben er heilig van overtuigd dat ik het juist wel weet.. maar het blijkt toch steeds weer incorrect te zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mail het naar me en ik upload het op FOK!
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben nu niet thuis enzo. Ik probeer het vanavond even zelf uit te vogelen, ik vind het zwaar irritant dat ik het paswoord niet weet. Nou.. ik zal het zo zeggen; ik ben er heilig van overtuigd dat ik het juist wel weet.. maar het blijkt toch steeds weer incorrect te zijn.
Uiteraard.quote:
Het gaat zoveel sneller dan zo'n roldinggevalquote:Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
pkwarts knipt zijn pizza altijd met een gewone schaar, dat is pas vreemd.
Pizzasnijders zijn kut, je moet 46 keer rollen voordat ie überhaupt gesneden is.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het gaat zoveel sneller dan zo'n roldinggeval
Dank je.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pizzasnijders zijn kut, je moet 46 keer rollen voordat ie überhaupt gesneden is.
Of je moet hem eens slijpenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pizzasnijders zijn kut, je moet 46 keer rollen voordat ie überhaupt gesneden is.
Hij heeft het nooit goed gedaanquote:
Dan heb ik niets gezegdquote:
quote:Toch m'n moeder maar eens langs de blokker sturen voor zo'n knippert![]()
Pizzasnijder.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
Nee, gewoon met een pizzaroller.. ik heb gen pizzaschaar
Doe je zoiets ook voor mij?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mail het naar me en ik upload het op FOK!
Jij hebt een iconquote:
Ik weet niks over een meetquote:Op maandag 13 maart 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capibar, kom jij trouwens zaterdag ook op de meet? Ik kon je niet mailen want je hebt geen mail in je profiel staan
Iedereen komt zo'n beetje. We spreken bij de BK op Utrecht CS af, om een uur of 14
Ik heb geen mailquote:Op maandag 13 maart 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capibar, kom jij trouwens zaterdag ook op de meet? Ik kon je niet mailen want je hebt geen mail in je profiel staan
Iedereen komt zo'n beetje. We spreken bij de BK op Utrecht CS af, om een uur of 14
Nouquote:Op maandag 13 maart 2006 18:19 schreef peristilius het volgende:
You've been punk'd!
En die gaan we regelen ook!quote:
Laten we wachten tot het warmer weer is.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En die gaan we regelen ook!
Wanneer! Op een zaterdag ja! Waar? In utrechts denk ik? Dat is centraal![]()
Wat? Een beetje op een terrasje zitten enzo! Potverdorie
![]()
Met deze temperaturen?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En die gaan we regelen ook!
Wanneer! Op een zaterdag ja! Waar? In utrechts denk ik? Dat is centraal![]()
Wat? Een beetje op een terrasje zitten enzo! Potverdorie
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laten we wachten tot het warmer weer is.
Jij dacht dat ik daar filmpjes op had staan hehquote:Op maandag 13 maart 2006 18:22 schreef BMH het volgende:
Hoe erg is dit?
Dat kereltje meld dat dankzij het mooie scherpje van de Micro de games meer 3d lijken...
Ik d8 dat jij goed engels kon.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik daar filmpjes op had staan heh![]()
Als zij niet gaat ga ik welquote:Op maandag 13 maart 2006 16:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Chanty![]()
Ga je mee? Klappen aan hem uitdelen?![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope niks in me spam filter, je haat mequote:Christine ädult vidêo chät ìnvite 13 mrt 2kB
men'senlargement&ere... Re: 13 mrt 5kB
MakeYour ManhoodBiggger 13 mrt 2kB
Ginger Snapz pole riding is my specialty 12 mrt 2kB
need'just10days'-di-... Re: 12 mrt 6kB
TermLifeInsurance@ms... LowestPremiums4 ages40thru80 12 mrt 1kB
teressa brendal actually works 12 mrt 2kB
erectus'n_penis_enha... Re: 12 mrt 5kB
HERBMEN@supplmentsan... Supplements-4-Men-&-Women 12 mrt 3kB
patricia donalson ì am hòrny às hèll 11 mrt 2kB
BestWeightLossSupple... BurnThe weightBefore summer!11 mrt 1kB
sally OverTheHillChicks 11 mrt 2kB
erectus'penis_enhanc... Re: 11 mrt 5kB
BadGirl69 yoùr V.I.P. ìnvìte 10 mrt 3kB
youneedjust-tendays'... Re: 10 mrt 6kB
CanadianStylePharmac... hugeDiscounts-TopMEDS 10 mrt 1kB
Penelope French Arë yöu lööking to gët läid,guyz 9 mrt 3kB
HoodiaLife Shed the pounds with Hoodia Gordonii 9 mrt 2kB
seductìve susän Lets have a SêXathon 9 mrt 2kB
YOURRXSPOT FW: 8 mrt 4kB
ATTN: GUYZ Super-B00ST-Your-LoveLife 8 mrt 3kB
[CanadianPharmacy] SavingsUpTo7O% 8 mrt 1kB
just-tendays'-di-et Re: 8 mrt 6kB
EphedraIsBACK! fastWeightLoss! 8 mrt 1kB
Beth HorneyAtWork 8 mrt 2kB
Dan kom ik ook niet!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:47 schreef BMH het volgende:
Ik ben niet uigenodigdNou dan kom ik ook niet
stel je niet aan, wat ben je voor kerel man?quote:
Eentje die het koud heeftquote:Op maandag 13 maart 2006 19:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
stel je niet aan, wat ben je voor kerel man?
Tijd, locatie?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
9835 Kwaliteits posts al
volgende week zit ik op 10.000
BIER VOOR IEDEREEN DAN!
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
9835 Kwaliteits posts al
BIER VOOR IEDEREEN DAN!
Tijd,locatie.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
9835 Kwaliteits posts al
BIER VOOR IEDEREEN DAN!
Houd ik je aan!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
9835 Kwaliteits posts al
BIER VOOR IEDEREEN DAN!
9835 Kwaliteits posts al
BIER VOOR IEDEREEN DAN!
9835 Kwaliteits posts al
BIER VOOR IEDEREEN DAN!
We stappen over op frisdrank!quote:
...quote:
Het komt allemaal door jouw avatar Peri, die hypnotiseert onze beste GD. En natuurlijk mijn aanwezigheid, als hij niet luistert naar mij dan gaan er klappen vallen..quote:
quote:Here is a little song I wrote
You might want to sing it note for note
Don't worry be happy
In every life we have some trouble
When you worry you make it double
Don't worry, be happy......
Je moet aan de bier. Vrouwen die bier zuipen, roken en boeren zijn sexy.quote:
quote:4 8 15 16 23 42 zegt:
Cola!
Bert / peristilius zegt:
Niet echtquote:Op maandag 13 maart 2006 21:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je moet aan de bier. Vrouwen die bier zuipen, roken en boeren zijn sexy.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je moet aan de bier. Vrouwen die bier zuipen, roken en boeren zijn sexy.![]()
![]()
NEEEE?!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:06 schreef Gamedemon het volgende:
Niemand moet aan de breezers, dat is nogal ernstige zooi namelijk
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
NEEEE?!![]()
Anyway, ik ga douchen enzo. En mezelf dan met deken en al op de bank plaatsen.. kan ik opwarmen terwijl ik CSI kijk etc.
Frisdrankquote:Op maandag 13 maart 2006 21:36 schreef MMaRsu het volgende:
Bier
quote:
Dit was ooit mijn themesong, toen ik nog vrolijk was.quote:Ain't got no cash, ain't got no style,
ain't got no girl to make you smile
Don't worry, be happy
Cause when you worry your face will frown,
and that will bring everybody down
So don't worry, be happy
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:59 schreef taart het volgende:
Bier
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef peristilius het volgende:
Ja hoi, genoeg onzin voor vandaag!
Ga iets nuttigs doen ofzo.
Kijk ik nietquote:Op maandag 13 maart 2006 22:28 schreef MMaRsu het volgende:
Wat kijken jullie allemaal naar Italian Job
quote:Ten eerste heb ik die film al 2 jaar geleden gezien ofzo, ten tweede is het origineel beter.
Star Trek is voor nerdsquote:Ten derde is Star Trek Generations gewoon veel cooler
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |