quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eerder deel 410 ofzo.
Mistigquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, deeltje 2951 ofzo.
MMaRsu
TT is wel prima zo
Zo eentje?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
GOedenavond![]()
Ik heb vanmiddag een nieuwe brik uitgezocht![]()
Sinds ik haar gehackt heb natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Sinds wanneer log jij in als Miss_blue
sinds nooit, want het is Miss_bleuquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Sinds wanneer log jij in als Miss_blue
Niks fakequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
Fake, slotje
Dat zou je nooit durven want je weet dat je dan ongenadig harde billekoek krijgt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sinds ik haar gehackt heb natuurlijk
Ik heb een berichtje achtergelaten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
JOAH! Vanaf nu kun je lekker reageren op de berichten van mijn site*S*
JOAH VET TOF WTF
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje achtergelaten.
Heb ik al gehadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat zou je nooit durven want je weet dat je dan ongenadig harde billekoek krijgt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar kom je dan goed mee weg.
Kloptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Chanty87 het volgende:
I, Robot was best een gave film moet ik zeggen![]()
Haar optredens waren spectaculairder.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:03 schreef Roi het volgende:
Raffaella was wel beter vanavond.
Hoe is uw weekend tot nu toe?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
Middag muis.
Vermoeiend. Veel klussen en spullen inpakken. Jij?quote:
Ik had vernomen dat je ging verhuizen? Hoe/wat/wanneer/waarom etc?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vermoeiend. Veel klussen en spullen inpakken. Jij?
Hele hoe/wat/wanneer/waarom vertel ik wel een keer op msn.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat je ging verhuizen? Hoe/wat/wanneer/waarom etc?
Dat is goed. Als mijn MSN jou accepteert dan he..quote:Op zondag 12 maart 2006 12:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hele hoe/wat/wanneer/waarom vertel ik wel een keer op msn.
Die is nog wel een tijdje bezig met opruimenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en voordat ik het vergeet:
PERI, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!
Heb geen idee.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
De vraag is voor hoelang
op het moment dat ik hoorde dat rafaela had gewonnen ging ik ineens heel veel drinkenquote:
Floortje had fokking keelontsteking, nou ik kan je vertellen dat keelontsteking + optimaal proberen te zingen echt niet makkelijk is... Ten eerste je vergaat van de keelpijn, en Floortje mocht van geluk spreken dat er überhaupt nog zo'n stemgeluid uit d'r mond kwam. Toen ik een keer keelontsteking had kon ik 2 weken niet pratenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
op het moment dat ik hoorde dat rafaela had gewonnen ging ik ineens heel veel drinken![]()
Dat is geen mening, dat is een feit.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:39 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind Idols helemaal niks... maar da's mijn mening.
Reclame raden toch? Al die hypes gaan me totaal voorbij.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:44 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook al die dingen gemist... tegenworodig kijk ik altijd reclame op talpa.
Nee, dat is op RTL geloof ik, daar heb ik ooit eens reclame van gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 14:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Reclame raden toch? Al die hypes gaan me totaal voorbij.![]()
Zijn dat niet die stervensdure en lelijke dingen die ik altijd in het woonwagenkamp zie?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat Efteling-kabouter-gedoe had ik ook helemaal gemist. Larven ofzo.
Dus daar zijn die dingen heen gejat gebleven.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
Zijn dat niet die stervensdure en lelijke dingen die ik altijd in het woonwagenkamp zie?
Een paar maanden terug is er op het mooie grasveldje naas te school een woonwagenkamp gekomen, met een beetje mooi weer zie ik de kampers om 12 uur tussen de larven genieten van een blikje hollandia.quote:
Alsof Floortje een rijke carriere had gehad. 1 of 2 hitjes en daarna 3 jaar lang optredens op dorpsbraderiėn.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind trouwens Rafaėla meer een 13 in een dozijn soul-zangeresje... Maar da's mijn mening.
Stiekem hoop ik dat zulke personen vanzelf in de playboy op mokkels.nl verschijnen.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Alsof Floortje een rijke carriere had gehad. 1 of 2 hitjes en daarna 3 jaar lang optredens op dorpsbraderiėn.
Maar da's natuurlijk altijd met Idols... Die Kurt Nilsen die World Idol had gewonnen zie je ook nooit meer. De enige die nog succesvol is na (American) Idol(s) is Kelly Clarkson.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Alsof Floortje een rijke carriere had gehad. 1 of 2 hitjes en daarna 3 jaar lang optredens op dorpsbraderiėn.
Dank je.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en voordat ik het vergeet:
PERI, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef mordradead het volgende:
wie is er jarig dan?
Notorious_Royquote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef mordradead het volgende:
wie is er jarig dan?
Die was blauw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |