quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:31 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad man, jouw leven is echt kut... Ik durf te wedden dat deze uitgemergelde neger voor geen goud met je zou willen ruilen.
tyfusventje, ga een hobby zoeken ofzo. is Artsen Zonder Grenzen niet wat voor je. nou pleur je ff met die kutplaatjes van jequote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
[..]
tyfusventje, ga een hobby zoeken ofzo. is Artsen Zonder Grenzen niet wat voor je. nou pleur je ff op met die kutplaatjes van je![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
[..]
tyfusventje, ga een hobby zoeken ofzo. is Artsen Zonder Grenzen niet wat voor je. nou pleur je ff met die kutplaatjes van je![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:31 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad man, jouw leven is echt kut... Ik durf te wedden dat deze uitgemergelde neger voor geen goud met je zou willen ruilen.
Ga ik zeker doen ja. geniet jij maar lekker van je kluizenlevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ga je nog wel genieten van je avondje stappen met modekleding, drank, onderdak, mobiele telefoon, vrienden en snacks & shoarma?
Het woord wat je waarschijnlijk bedoelde was:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:43 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen ja. geniet jij maar lekker van je kluizenleven![]()
![]()
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
Omfg, die negerplaatjes zijn echt goor. Die eerste is een levend skelet man. Vet zielig, welke tactloze lul post die dingen nou
Dat ie een kutleven heeft neem ik aan? Of dan in ieder geval z'n omgeving omdat hij ze lastig valt met z'n semi meelijwekkende geblaat over hoe slecht het leven is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:45 schreef Paltos het volgende:
Hij heeft wel gelijk..
fijna dag verder kluizenaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het woord wat je waarschijnlijk bedoelde was:
Luizenleven OF kluizenaarsleven.
Punten voor de moeite, dat wel.
Een kluizenaar zou niet echt internet willen hebben is het wel?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:48 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
[..]
fijna dag verder kluizenaar![]()
Ja, arme kerel toch, hij doet niets terwijl hij wel de mogelijkheden heeft, maar ook al deed ie niets, toch kan ie lekker eten straks.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat ie een kutleven heeft neem ik aan? Of dan in ieder geval z'n omgeving omdat hij ze lastig valt met z'n semi meelijwekkende geblaat over hoe slecht het leven is.
indd gefrustreerde pieterbaan patientjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:49 schreef Duimstok het volgende:
Haha die xebrozius is echt een nerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |