Hij zal een ereplaatsje krijgen in Stervende Fokkers.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
In memoriam
Jacco
15-11-1990 / 11-03-2006
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
In memoriam
Jacco
15-11-1990 / 11-03-2006
Erg grappigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
In memoriam
Jacco
15-11-1990 / 11-03-2006
Alsjeblieft, die lui zijn 15/16 jaar. Die kijken wel uit, ze trekken hooguit een mes of je krijgt een keer een klap. Ze durven niks, en als ze uitgenodigd worden op het politiebureau stoppen ze er direct mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En voor de overige 10 procent lig je op de IC
Maikuuul is vers.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef Razor21 het volgende:
Maar wat voor gasten zijn het eigenlijk? Zijn het hooligangs van een voetbal club?
Of is het Maikuuul met z'n vriendjes![]()
Ja en mensen voor kanker neger uitschelden maakt alles zo veel beterquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef Panzerknacker het volgende:
Geef die gozer een break mensen, hij is bang en z'n pa is boos en hij hoeft geen steun van hem te verwachten. Het is triest maar Fok is de enige steun die hij heeft atm.![]()
Maar waarom is zijn vader boos op hem?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef Panzerknacker het volgende:
Geef die gozer een break mensen, hij is bang en z'n pa is boos en hij hoeft geen steun van hem te verwachten. Het is triest maar Fok is de enige steun die hij heeft atm.![]()
Keur het niet goed maar een kat in het nauw maakt rare sprongen. Hij is duidelijk over the edge.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja en mensen voor kanker neger uitschelden maakt alles zo veel beter.
Je hebt van die vaders, ik heb er ook zo 1. Relaxte vent, maar als er iets kapot is of iets ergs gebeurt heeft Jordy het gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar waarom is zijn vader boos op hem?
Vind het verhaal een beetje erg vaag....
Heb zo ie zo al een hekel aan mensen die gaan roepen dat ze dood willen bij het minste geringste....
Heb je zeker ook in je msn naam staan : Jaco90 Kk Ik WiL doOd VanDaAg![]()
Schijnt vrij pijnlijk te zijn, een mes tussen je ribbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef narcissist het volgende:
[..]
Alsjeblieft, die lui zijn 15/16 jaar. Die kijken wel uit, ze trekken hooguit een mes of je krijgt een keer een klap. Ze durven niks, en als ze uitgenodigd worden op het politiebureau stoppen ze er direct mee.
Dat is geen redenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Dat is ook niet de reden smartass, de reden is dat die hooligans hem nu willen slaan omdatie dat gedaan heeft.![]()
Als ik toch een euro had gekregen voor iedere keer dat mijn ouders irrationeel reageerden..........quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar waarom is zijn vader boos op hem?
Vind het verhaal een beetje erg vaag....
Heb zo ie zo al een hekel aan mensen die gaan roepen dat ze dood willen bij het minste geringste....
Heb je zeker ook in je msn naam staan : Jaco90 Kk Ik WiL doOd VanDaAg![]()
Trekken en steken zijn nogal verschillend he.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Schijnt vrij pijnlijk te zijn, een mes tussen je ribben![]()
Waren ze er al dan? Dat kan ik nergens terug vinden. blijf het een vreemd raar verhaal vindenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:33 schreef Borkydude het volgende:
Hoe is het Jaco, zijn die lui er nog, is je pa nog boos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |