quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:01 schreef Fatality het volgende:
abooo een spin abooheé
Vallah dat dat beest illegaal is!
Zolang ze maar niet in de snoepkast terechtkomen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef DemonRage het volgende:
Die spin heeft eitjes gelegd op jouw chocolade. Straks kruipen er allemaal kleine spinnetjes uit je mond.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
Het verbaast me dat het een spin was die je aantrof en niet je masturberende zusje
Leave my sister alonequote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
Het verbaast me dat het een spin was die je aantrof en niet je masturberende zusje
Je hebt ze niet dood gemaakt? Dat vind ik wel sympathiek.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:53 schreef renz0r het volgende:
Ik had dus zin in een groot stuk dove chocola met caramelvulling
Dus ik naar de keuken waar ik een eigen keukenkast met 3 lade voor mn lekkernijen. Een plank voor chips, een plank voor chocola en een plank voor overige snacks.
Ik doe dus de kast open, zit er een fucking grote spin op de chipsplank
BLIJF MET JE GORE POTEN VAN MIJN SNOEP AF!!!!
Hup dat beest eruit geflikkerd en nu zit ik aan mn chocola
Dat is wel grappigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:53 schreef renz0r het volgende:
Dus ik naar de keuken waar ik een eigen keukenkast met 3 laden heb voor mn lekkernijen. Een plank voor chips, een plank voor chocola en een plank voor overige snacks.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef DemonRage het volgende:
Die spin heeft eitjes gelegd op jouw chocolade. Straks kruipen er allemaal kleine spinnetjes uit je mond.
vertel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:00 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Dit brengt een hele nare herinnering naar boven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
alleen platte dooie spinnen zijn mooie spinnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:53 schreef chiren het volgende:
Was het een lieve oerhollandsche huisspin:
[afbeelding]?
en? gooi je em op de bbq?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:30 schreef renz0r het volgende:
Ik heb de spin dood gevonden in een hoekje van de keuken
Toen ik hem uit de kast gooide tike ik hem weg, toen liep die daarna mank. Nu, 3.5 uur later, vond ik hem dood...RIP
Welnee, heeft gewoon z'n exoskelet afgeworpen omdat het te klein werd. Dat doen die beesten regelmatig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:30 schreef renz0r het volgende:
Ik heb de spin dood gevonden in een hoekje van de keuken
Toen ik hem uit de kast gooide tike ik hem weg, toen liep die daarna mank. Nu, 3.5 uur later, vond ik hem dood...RIP
Welnee, het is een Alien geworden. Hijs nu met ze UFO naar Venusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:33 schreef Doderok het volgende:
[..]
Welnee, heeft gewoon z'n exoskelet afgeworpen omdat het te klein werd. Dat doen die beesten regelmatig.
Die ook nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
alleen platte dooie spinnen zijn mooie spinnen.
Ook dan nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wel als ze getransformeerd zijn naar een Alien![]()
Spinnen kun je gewoon opeten, hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:43 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Die ook niet. Geen spinnen zijn mooie spinnen, of gave jungle woud spinnen op tv zijn mooie spinnen
.
Ja. Dus? Een rekenmachine kan je ook opeten, maar dat doe je toch ook niet?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja. Dus? Een rekenmachine kan je ook opeten, maar dat doe je toch ook niet?
Denk je? Ik denk het nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Met curry is alles lekkerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Kun je rekenen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |