Echt schijt! wij hebben hier nu al een jaar the boxquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:24 schreef MrKickass het volgende:
OK, omdat mijn vorige topic niet echt aanslaat (logisch) open ik nu een nieuwe, breedschalige topic. Iemand is me al voor gegaan, maar da's al een ruime tijd geleden.![]()
Bij het lanceren van deze topic is Family7 op PreviewTV te zien. Een zender voor streng gelovigen. Laatst zapte ik er per abuis (gave woordspeling) langs en zag hoe een man de hielen van Jezus likte (bij wijze van spreke). Hij vertelde over hoe Jezus aan het kruis is opgehangen en hoe veel pijn hij de zes uur tellende marteling wel niet met zich meebracht...
Heel leuk, maar wat vinden jullie nou van deze crap?
Ja, ik kijk sowieso amper van diequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef tijnzz het volgende:
[..]
Echt schijt! wij hebben hier nu al een jaar the box![]()
The box![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:24 schreef MrKickass het volgende:
OK, omdat mijn vorige topic niet echt aanslaat (logisch) open ik nu een nieuwe, breedschalige topic. Iemand is me al voor gegaan, maar da's al een ruime tijd geleden.![]()
Bij het lanceren van deze topic is Family7 op PreviewTV te zien. Een zender voor streng gelovigen. Laatst zapte ik er per abuis (gave woordspeling) langs en zag hoe een man de hielen van Jezus likte (bij wijze van spreke). Hij vertelde over hoe Jezus aan het kruis is opgehangen en hoe veel pijn hij de zes uur tellende marteling wel niet met zich meebracht...
Heel leuk, maar wat vinden jullie nou van deze crap?
En dat er mensen naar kijken. Da's ook knapquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb al genoeg aan de diensten op zondag-ochtend bij de EO. Hoe ze daar een heel kanaal mee vol krijgen snap ik echt niet
Indonesiche zender Garuda TV Yourssssquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:01 schreef Xenwolfie het volgende:
UPC: Een of andere bollywood zender. VRE-SE-LIJK. Net zo erg als dat Familiy 7.
Dat is iets anders, hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:25 schreef Forcefuzz het volgende:
Preview tv is top! Kun je alle programma's in 1 keer bekijken, zonder dat je hoeft te zappen!
"They're dark-sided!!"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ Hoe 'jouw vrouw, mijn vrouw' heel fout kan gaan... ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |