Het tweede. Die tent is zo klein dat je inderdaad ruim van tevoren erheen mag om wat te kunnen zien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef Proper_fucked het volgende:
Hoe zit werchter nu eigenlijk in elkaar, het zijn dus 2 podiums waarvan 1tje(marquee) in een tent? Is het dan zo'n gigantische tent, of moet je er (bij wijze van spreken) in gaan slapen om een plekje te krijgen en anders buiten met beeldschermen gaan staan? En het andere is open air?
En hoeveel kaarten worden er normaal verkocht dan?
nou de tent is misschien zo groot als de India-tent op Lowlands. Net iets groter denk ik....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef Proper_fucked het volgende:
Hoe zit werchter nu eigenlijk in elkaar, het zijn dus 2 podiums waarvan 1tje(marquee) in een tent? Is het dan zo'n gigantische tent, of moet je er (bij wijze van spreken) in gaan slapen om een plekje te krijgen en anders buiten met beeldschermen gaan staan? En het andere is open air?
De tent is redelijk groot, en ook buiten hoor je nog vanalles (er is ook een scherm) maar wil je wat zien, bij een bekende artiest moet je zeker een uur vantevoren aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef Proper_fucked het volgende:
Yep, ben behoorlijk fan. En Werchter was voor mij de eerste keer dat ik ze zag, na 9 jaar fan zijn, in 1999, in de stromende regen. (als ik eraan terugdenk krijg ik nog een glimlach op mijn gezicht)quote:
Donderdag laat in ochtend is te laat?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Campings is ongeveer 5 minuten lopen, tot 15/20 minuten. Ze liggen bijna allemaal langs een grote weg, en hoe ver je camping is, ligt eraan hoe vroeg jij op Werchter bent . Vol is vol, en dan mag je het bij een andere camping proberen.
Nee hoor, de campings op 5 minuten lukken dan niet meer, maar wel de grote campings daarachter (tussen 10 en 15 minuten)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:28 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Donderdag laat in ochtend is te laat?
New adventures is ook mijn favoriete album, maar persoonlijk vind ik de laatste ook erg fraai. Wanderlust is een draak van een plaat, maar voorts staan er toch vooral fraaie nummers op.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Yep, ben behoorlijk fan. En Werchter was voor mij de eerste keer dat ik ze zag, na 9 jaar fan zijn, in 1999, in de stromende regen. (als ik eraan terugdenk krijg ik nog een glimlach op mijn gezicht)
Laatste album vond ik echter niet erg goed, dus ben fan, maar wel kritisch (geef mij maar new adventures in Hi-Fi)
Ik heb hem ook niet genoeg geluisterd denk ik, maar dat komt nog wel, new adventures had ik ook wat tijd voor nodig. En ik heb ze 2 keer gezien vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
New adventures is ook mijn favoriete album, maar persoonlijk vind ik de laatste ook erg fraai. Wanderlust is een draak van een plaat, maar voorts staan er toch vooral fraaie nummers op.
Vorig jaar heb ik ze 4x gezien![]()
klopt... alle albums hebben wel wat hoogtepunten nietwaar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet genoeg geluisterd denk ik, maar dat komt nog wel, new adventures had ik ook wat tijd voor nodig. En ik heb ze 2 keer gezien vorig jaar.
Toen ze in Nijmegen waren had ik tentamen, ik was erbij in Werchter en Rotterdam. (heb ze nu 3 keer op werchter gezien)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt... alle albums hebben wel wat hoogtepunten nietwaar?
Ik heb ze gezien in Rotterdam, Rome, Werchter en Nijmegen
Ik denk dat iedereen die daar was nu in zekere zin fan is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Yep, ben behoorlijk fan. En Werchter was voor mij de eerste keer dat ik ze zag, na 9 jaar fan zijn, in 1999, in de stromende regen. (als ik eraan terugdenk krijg ik nog een glimlach op mijn gezicht)
Ja, het is echt een van de mooiste paar uur van mijn leven (dat klinkt sentimenteel, maar het is gewoon zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:51 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die daar was nu in zekere zin fan is.
Fabuleus optreden na een zonovergoten festival. Wat een climax.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, het is echt een van de mooiste paar uur van mijn leven (dat klinkt sentimenteel, maar het is gewoon zo)
Ik was er niet bij, maar ik heb inderdaad begrepen dat het legendarisch wasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, het is echt een van de mooiste paar uur van mijn leven (dat klinkt sentimenteel, maar het is gewoon zo)
Ik neem aan voor 18 maart, want dan begint de voorverkoop.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:39 schreef Proper_fucked het volgende:
Wanneer worden nou de rest van de namen bekend gemaakt eigenlijk? Eerder genoemde waren toch alleen maar geruchten enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |