Ik ga niet eens meer in op iederen, het is te vermoeiendquote:Op zondag 12 maart 2006 12:07 schreef BVO het volgende:
Wat is die WithMe een verschrikkelijke zuurpruim zeg.
Ik ook niet meer zo, ik ben alleen zo iemand die zich er aan klan blijven ergerenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer in op iederen, het is te vermoeiend.
wat is er gaande dan?! zijn ze allemaal in de rouw om Floortjequote:Op zondag 12 maart 2006 12:14 schreef BVO het volgende:
Ik ook niet meer zo, ik ben alleen zo iemand die zich er aan klan blijven ergeren.
Zijn muziek is altijd wel te pruimen!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
bedankt Niksan![]()
fijne muziek voor de zondagochtendmiddag
En ook maar gewoon niet een beetje willen toegeven dat Raffa terecht gewonnen heeft.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook niet meer zo, ik ben alleen zo iemand die zich er aan klan blijven ergeren.
quote:
Zoals Peri zegt, ze blijven maar doordrammen dat Flora zoveel beter was, Raffa snel vergeten is, alleen Flora kan zingen, enz.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat is er gaande dan?! zijn ze allemaal in de rouw om Floortje
het klinkt wel als een leuke reloptie.... nou ja, eerst maar even ontbijt maken
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Over een paar maanden zul jij wel zien wie de échte winnares is.
vertelquote:Op zondag 12 maart 2006 12:17 schreef Bupatih het volgende:Je wilt niet weten hoe ik dit woord eerst las.
Nou ja...quote:
who gives a shitquote:Op zondag 12 maart 2006 12:20 schreef BVO het volgende:
En dat betweterige toontje dan ook he.
[bladibla..]
ik ken wel meer woorden die jij niet kent [insert bupie-smiley]quote:Op zondag 12 maart 2006 12:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik dacht al: dat woord ken ik niet en babette wel?Dakannie!
Goed zo!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken wel meer woorden die jij niet kent [insert bupie-smiley]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |