Over een paar maanden zul jij wel zien wie de échte winnares is.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:16 schreef BVO het volgende:
Wanneer valt het kwartje nou eens dat Raffaëla óók onder de volwassenen veel populairder is, omdat zij liever een persoonlijkheid op het podium zien staan dan een suf inwisselbaar zangeresje?
Sorry hoor, maar de stemmers buiten de pubers die ik ken gaan volledig voor Raffaëla.
Het is misschien hard voor je, maar ze heeft verloren. Ver-lor-en.
Denk niet dat dat het is. Raffa is erg gegroeid in de loop der maanden. Heeft veelzijdigheid getoond. Ze is een entertainer, dat hebben we gisteren kunnen zien.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:16 schreef BVO het volgende:
Wanneer valt het kwartje nou eens dat Raffaëla óók onder de volwassenen veel populairder is, omdat zij liever een persoonlijkheid op het podium zien staan dan een suf inwisselbaar zangeresje?
Dat neemt niet weg dat het beiden goede zangeressen zijn.quote:Sorry hoor, maar de stemmers buiten de pubers die ik ken gaan volledig voor Raffaëla.
Dat is dus een mening. Ik vond Floortje 9 van de 10 keer gewoon echt niet goed. Leuk hoor zo'n analyse, maar het is ook maar gewoon jouw me-ning.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:19 schreef Natalie het volgende:
Ze was de meest stabiele. De meeste anderen hadden gedurende de liveshows wel missers. Floortje eigenlijk niet. Zelfs al koos ze het verkeerde nummer (wat niet vaak was) dan bracht ze het er nóg goed vanaf.
Behalve juichende Raffa-fans, zitten hier in IDO natuurlijk ook Floortje-fans die op haar gestemd hebben omdat zij haar de beste vonden. Dat ze teleurgesteld zijn, is begrijpelijk. En hoe men dit uit, da's voor iedereen anders. Dat men roept dat Floortje uiteindelijk toch de winnaar zal worden omdat ze meer zal bereiken dan Raffa, da's speculatie, maar ze mogen die hoop wel uitspreken.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:41 schreef BVO het volgende:
Natuurlijk is Flora een goede zangeres en natuurlijk zullen we nog veel van haar horen.
Het gaat me alleen om die opmerkingen dat Floortje toch veel beter is, het toch veel verder schoppen zal en er maar één winnares is.
Precies.quote:Nederland heeft gisteren vrij overtuigend gekozen voor Raffaëla. En dan niet alleen de pubers, daar had Flora ook veel fans, ze heeft grote groepen overtuigd van haar talenten en optreden.
Wie het op termijn beter zal doen blijft altijd de vraag, maar Raffaëla is voor Nederland nu in ieder geval hét idool, omdat ze blijkbaar een overtuigendere indruk maakt dan Flora.
Tuurlijk is het een mening. Nergens beweer ik dat het anders zou zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:47 schreef Marble het volgende:
Dat is dus een mening. Ik vond Floortje 9 van de 10 keer gewoon echt niet goed. Leuk hoor zo'n analyse, maar het is ook maar gewoon jouw me-ning.
Tweede plaats is (net als 3de, 4de, 5de etc) altijd iets om trots op te zijn.quote:
Daaromquote:Op zondag 12 maart 2006 12:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Tweede plaats is (net als 3de, 4de, 5de etc) altijd iets om trots op te zijn.
Nou! *ril*quote:
Volgens mij mankeert jou iets aan je gehoor dan, ze zong gewoon heel vaak echt goed. Dat je het niet leuk vindt is een ander verhaal. Maar zeggen dat ze niet goed zong, klopt gewoon niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat is dus een mening. Ik vond Floortje 9 van de 10 keer gewoon echt niet goed. Leuk hoor zo'n analyse, maar het is ook maar gewoon jouw me-ning.
Iemand kan goed zingen, maar met alleen goed zingen, wat verder blijkbaar te weinig mensen aanspreekt, kom je er niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:01 schreef Eveli het volgende:
[..]
Volgens mij mankeert jou iets aan je gehoor dan, ze zong gewoon heel vaak echt goed. Dat je het niet leuk vindt is een ander verhaal. Maar zeggen dat ze niet goed zong, klopt gewoon niet.
Floortje had dan ook moeten winnen vind ik.Ze blijft mijn Idol van dit seizoen.
Ik ben zelf ook een oudere stemmer en ken ook alleen Raffa fans en denk dat Floortje juist onder de wat jongere (lees pupers en basisscholieren) de meeste aanhang had.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:16 schreef BVO het volgende:
Sorry hoor, maar de stemmers buiten de pubers die ik ken gaan volledig voor Raffaëla.
Een finaleplek speelt al op je zenuwen, en als je keel ook niet mee wil werken, ja, daar word je onzeker van. Ik ben het idd met je eens dat ze ook zo overkwam op het podium. Het zal elkaar versterkt hebben. Eeuwig zonde, en erg sneu voor haar inderdaad. Ze had zeker kunnen winnenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:59 schreef -beyond- het volgende:
Floortje was zeker in de race voor nummer 1!
Alleen er waren toch nadelige punten aanwezig gister.
Ze stelde zich een beetje onzeker op. Ik miste een grote dosis zelfvertrouwen.
Daarbij had ze last van haar keel.
Er is niets ergers voor een zangeres dan last te hebben van je keel. Dat hoorde je gister ook duidelijk bij Floortje. Echt sneu voor haar, maar helaas zat het haar niet helemaal mee.
Het speelde mee. Haar kracht; de uithalen, die wilden niet meer zo en dat kon je goed horen. En zoals ik al zei, ze was enorm op dreef tot ver in de Liveshows.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof de zere keel van Floortje hét excuus is dat ze neit heeft gewonnen.
Ach ik zag al bij liveshow 1 dat ze geen idol isquote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorige week had ze geen last van haar keel, en toen vond ik ook Raffa beter presteren. Ze had wellicht wat meer stemmen gehaald als ze had kunnen zingen zoals ze normaal altijd deed. Maar denk niet dat dat haar de overwinning had bezorgd.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen begon ik het júist te zienquote:Op zondag 12 maart 2006 13:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ach ik zag al bij liveshow 1 dat ze geen idol is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |