Hey lieverd, heb jij bier en condooms in huis ?quote:
Zegt iemand die iets roept en het daarna niet eens kan onderbouwen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bent weer eens uitgeluld.
Het gaat me altijd een beetje jeuken als jij aardig doet Loedertjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hey lieverd, heb jij bier en condooms in huis ?
Hij is weer eens compleet uitgeluld met zijn lolly.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef StefanP het volgende:
Ach gut gelly'tje heeft niets meer te zeggen.
Jij maakt een domme vergelijking.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zegt iemand die iets roept en het daarna niet eens kan onderbouwen.![]()
Ok. Clinton dan, of Chirac. Schröder. Kok. Name it.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:56 schreef gelly het volgende:
Er worden geen willekeurige militairen vervolgd, enkel mensen die verantwoordelijk zijn of waren voor massaslachtingen of andere vormen van oorlogsmisdrijven.
Hoe vaak ga je dat nog zeggen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij maakt een domme vergelijking.
Die hebben bewust orders uitgevaardigd burgers over de kling te jagen ? Bel de Telegraaf zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ok. Clinton dan, of Chirac. Schröder. Kok. Name it.
Zo vaak als nodig is om het jou te laten begrijpen. Heel vaak dus.quote:
Waar ?quote:
Zijn er geen doden gevallen bij de NAVO-bombardementen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef gelly het volgende:
Die hebben bewust orders uitgevaardigd burgers over de kling te jagen ? Bel de Telegraaf zou ik zeggen.
De NAVO wilde het Servische volk niet uitroeien volgens mij...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zijn er geen doden gevallen bij de NAVO-bombardementen?
Zijn er doden gevallen door oorlogsmisdaden ? Even buiten schot gelaten dat pacifisten elke dode in een oorlog een misdaad vinden. Ik doel dan ook op Geneve..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zijn er geen doden gevallen bij de NAVO-bombardementen?
Misschien..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
De NAVO wilde het Servische volk niet uitroeien volgens mij...
Ik snap niet waarom men nu gelijk stopt met het onderzoek naar zijn daden. De juridische mierenneukers zeggen dan dat hij toch niet meer te veroordelen is en dat een onderzoek dus geen zin heeft maar het is voor de slachtoffers en de geschiedschrijving gewoon belangrijk om te weten voor welke zaken Milosevic verantwoordelijk kan worden gehouden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef Thisbe het volgende:
Maar dit zal inderdaad weinig voldoening geven aan zijn slachtoffers![]()
Het ICC wordt gefinancierd door de internationale gemeenschap.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:11 schreef AJ_ het volgende:
Nou ja ben in ieder geval blij dat mijn belastingcenten niet gaan naar die smerige goorlap, EXCUSE MY FRENCH!!
Rusland en Wit-Rusland hebben we nogquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is nu het einde van de laatste tiran van Europa, voor de Reader Digest-fans onder ons.
Nou ja, die zijn toch al dood.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig heb ik hem vorig jaar nog mogen aanschouwen.![]()
Maar dit zal inderdaad weinig voldoening geven aan zijn slachtoffers![]()
Ik denk dat ze de zaak seponeren.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:31 schreef thabit het volgende:
Wie moet nu eigenlijk de verdediging van Milosevic gaan voeren? Hij wilde geen advocaten, maar het lijkt me duidelijk dat hij het zelf niet meer zal gaan doen.
Hij voerde zijn eigen verdediging al. (hij was zelf jurist). En in de Nederlandse wet staat in ieder geval dat de aanklachten vervallen zodra iemand overlijdt. Ik neem aan dat het Internationaal Strafhof ook een dergelijke regeling kent. Zo niet, dan kan het proces inderdaad nog doorgaan, en zal iemand anders zijn verdediging moeten afmaken.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:31 schreef thabit het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn toch al dood.
Wie moet nu eigenlijk de verdediging van Milosevic gaan voeren? Hij wilde geen advocaten, maar het lijkt me duidelijk dat hij het zelf niet meer zal gaan doen.
Een sepot kan natuurlijk niet meer. De aanklager zal waarschijnlijk niet-ontvankelijk worden verklaard. Maar dat is een vermoeden, ik ken de wetgeving van het Strafhof niet.quote:
Ik neem in ieder geval niet aan dat ze doorgaan met de zaak.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:37 schreef Thisbe het volgende:
Een sepot kan natuurlijk niet meer. De aanklager zal waarschijnlijk niet-ontvankelijk worden verklaard. Maar dat is een vermoeden, ik ken de wetgeving van het Strafhof niet.
Ja, precies. En wat ik begreep deed ie z'n verdediging ook nog best redelijk, en ik heb flink wat beelden gezien waarop het tribunaal in mijn ogen niet zo netjes met hem omging.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef Ringo het volgende:
Op de een of andere manier had-ie iets sympathieks, zoals-ie daar zat, moederziel alleen, zich met hand & tand verdedigend tegen dat 'misdadige tribunaal'. Bitter en trots, een beer aan de ketting.
Hij mocht het sowieso al een tijd niet meer. Kreeg advocaten opgelegd omdat z'n gezondheid te zwak was. Alsof jezelf niet mogen verdedigen zo goed voor je gezondheid is.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:31 schreef thabit het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn toch al dood.
Bron: www.nu.nlquote:BELGRADO - Servische kranten hebben zondag uitgehaald naar het Joegoslavië-Tribunaal. Zij geven de rechtbank van de Verenigde Naties de schuld van de "moord" op de voormalige Joegoslavische president Slobodan Milosevic.
De vroege edities van de dagbladen besteden tot acht pagina's aan de dood van Milosevic. Die werd zaterdag levenloos in zijn cel in Scheveningen gevonden. Hij stond terecht wegens oorlogsmisdaden en genocide. Volgens minister Bot zou de ex-president een natuurlijke dood zijn gestorven.
"Den Haag vermoordde Milosevic" is de kop op de voorpagina van zowel Press als Glas Javnosti. Op een zwarte achtergrond zijn in de kranten grote foto's geplaatst van de voormalige sterke man van Joegoslavië. "Vermoord", stelt het blad Kurir, een andere sensatiekrant in het Balkanland.
Ernstig ziek
Kurir en andere kranten citeren Vukasin Andric, een arts die Milosevic in november onderzocht. "Milosevic was ernstig ziek en de leiders van de nieuwe wereldorde wilden van hem af", zegt hij in Kurir. Dezelfde arts vertelde de Vecernji Novosti dat het tribunaal Milosevic wilde vermoorden omdat met zijn dood de "echte waarheid" nooit achterhaald zal worden.
Blamage
De spreekbuis van Milosevic' bewind in de jaren negentig, het dagblad Politika, schrijft dat de dood van Milosevic een blamage is voor het VN-tribunaal. Sinds de val van Milosevic heeft de krant het roer radicaal omgegooid en geldt het als onafhankelijk en betrouwbaar.
Hij is al vermoord in Den Haag, laat zijn familie hem nu maar begraven in zijn vaderland, waar hij altijd voor gestreden heeft.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef Gia het volgende:
Begraven?
Hij is nu toch in Den Haag!
Gewoon 1, 2, 3, in godsnaam......van de pier af.
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef -scorpione- het volgende:
Overleden? Vermoord! Sorry, kan er niets anders van maken. Schande dat dit gebeurt. En dan moet ik vertrouwen hebben in de de Westerse regimes en hun internationale organisaties? Nooit van zijn leven, deze zijn net zo respectloos en normenloos als alle andere.
Vermoord, vermoord, die man heeft gewoon een hartaanval gekregenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij is al vermoord in Den Haag, laat zijn familie hem nu maar begraven in zijn vaderland, waar hij altijd voor gestreden heeft.
Waarom zou moord geen mogelijkheid zijn? (niet dat ik erin geloof)quote:"You have the choice between normal, natural death and suicide," she said, declining to comment on speculation that Milosevic may have been poisoned.
Jij en ik weten niet wat de achterliggende redenen zijn geweest... Net zoals "iedereen" afgaan op wat er in de media gezegd wordt...quote:Op zondag 12 maart 2006 14:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Noodzakelijke behandeling werd hem onthouden. Dat is wellicht moord, maar in elk geval dood door schuld (falen).
Als jij lekker naief wilt zijn moet jij dat weten.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:34 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik gun niemand de dood, maar blijf wel realistisch.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |