abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35939351
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Hij kan best schuldig zijn, alleen is hij dus niet officieel schuldig bevonden...
Precies.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:07:03 #127
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35939358
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:03 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Als straks een mongooltje naar jou toe komt en zegt 'jij bent echt dom', ga jij er dan ook op in?
Wat overigens geen flame is maar een vraag.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_35939361
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:03 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Als straks een mongooltje naar jou toe komt en zegt 'jij bent echt dom', ga jij er dan ook op in?
Die snap ik niet.
pi_35939367
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is niet waar.
Iemand kan dus schuldig bevonden worden zonder proces en bijbehorende veroordeling?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35939377
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef Faithy het volgende:
ik reed rond die tijd langs de gevangenis.. niets gezien iig van ambulances etc..
Reanimeren nadat verklaard is dat ie al een paar uur dood is...?

Een arts en een lijkwagen, meer is niet nodig hoor (behalve dan nog wat forensische onderzoekers)...
pi_35939379
Een internationaal gerecht heeft hem niet officiëel schuldig bevonden. Goed. Dan is het nu gewoon tijd dat historische bronnen en feiten voor zich gaan spreken.
pi_35939382
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

jawel, kijk maar. 't is er nu op
Ik bedoel dat je het overdreven vindt. Milosevic is niet 'zomaar' een president. Hij heeft gezorgd voor jarenlang oorlogen en schending van mensenrechten op de balkan.
pi_35939387
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Hij kan best schuldig zijn, alleen is hij dus niet officieel schuldig bevonden...
In termen van een rechtstaat is hij niet schuldig in elk geval.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35939391
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Iemand kan dus schuldig bevonden worden zonder proces en bijbehorende veroordeling?
De vraag was of hij als schuldig de geschiedenisboeken in gaat, en dat gaat hij.
pi_35939397
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, maar wel schuldig zijn.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:08:33 #136
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35939401
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Die snap ik niet.
Zo'n mongooltje neem je niet serieus, dus dat lach je weg. Als hij de rechtbank echt niet erkend had, dan had-ie gaan zitten lachen en nergens op ingegaan.
pi_35939413
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Die snap ik niet.
hij vond mijn opmerking dom, denk ik ?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:09:00 #138
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35939418
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:36 schreef hardcore-freak het volgende:
Eigenlijk ziek dat zo'n radiostation in de rimboe het eerder weet en aan het publiek brengt dan in het land van de faciliteit waar die drol zat....
Ja, vond ik ook al zo weird. Al zou ik Belgrado persoonlijk niet typeren als "rimboe", maargoed, ik ga er maar van uit dat het onwetendheid is omdat dat je er nooit bent geweest.

Ik kreeg een smsje van vrienden in Joegoslavie met dit nieuws, hadden ze gehoord op B-92 (radiostation daar). En toen stond er dus nog gewoon helemaal NIKS op, bv. teletekst, in Nederland. Terwijl hij toch echt hier dood is gevonden

Ik vind dat ze wel er wel erg snel achter zijn dat het een natuurlijke dood is trouwens? Binnen een paar uur?? Is bij CSI altijd wel anders..
Ook erg toevallig na die andere zelfmoord in den Haag van 2 weken geleden.
Zal dan nu de jacht op Mladic gaan beginnen?

Waar ik trouwens ook benieuwd naar ben, is wat er nu gaat gebeuren op 't gebied van demonstraties etc. Men denkt vaak (ook aan de reacties op de frontpage hier te zien trouwens) dat die Joegoslaven maar wat blij zijn dat die man dan toch eindelijk in Nederland berecht wordt.
Echter, er zijn er minstens net zoveel (Serven dan ; )) waarbij heel erg het idee heerst van "Waar bemoeit Den Haag zich in godsnaam mee". En hij heeft zeker wel fanatieke aanhangers. Ken zelfs Joego-Nederlanders die hem in georganiseerde groepen opzochten daar in de gevangens / thuis serieus zijn kop aan de muur hebben hangen. Ikzelf zou ervoor passen ja, maar die mensen zijn er wel..

Ook ik als Joego/Nederlander word in Servie toch een beetje gezien als inwoner van het land dat zich maar eens even moet bemoeien met hun leider. Ze zien het als een westers machtsproces waarbij a priori al geen kans had om vrijgesproken te worden op wat voor grond dan ook, om die Serven maar eens lekker te laten zien wie er de baas is...
Nogmaals, ik zeg niet dat ik het ermee eens ben maar tis wel de tendens, politieke klimaat, en wat al niet meer voor woorden daar voor te bedenken zijn..

En nu istie dus dood. Zoals ik al zei nogal benieuwd naar hoe lang het gaat duren voordat de speculaties van "doodgemarteld", en nog meer anti-Den Haag onder de Serven gaat leven.

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_35939419
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ben het wel eens met Bot, hij is niet veroordeeld en dat is erg frustrerend. Maar goed, hij is dood.
Of: Maar hij is goed dood.
pi_35939452
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:08 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Zo'n mongooltje neem je niet serieus, dus dat lach je weg. Als hij de rechtbank echt niet erkend had, dan had-ie gaan zitten lachen en nergens op ingegaan.
ah zo, bedoel je

ja dat bedoelde ik dus ook
maar DD had wel een goed punt
pi_35939471
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:08 schreef SCH het volgende:

[..]

De vraag was of hij als schuldig de geschiedenisboeken in gaat, en dat gaat hij.
Hij is nooit veroordeeld. In die boeken wordt dan de mening van iemand weergegeven, niet de feiten.
pi_35939485
Zou de politie in Den Haag een demonstratie of iets dergelijks verwachten? (vanwege de dranghekken)
pi_35939500
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Kjew het volgende:

[..]

Reanimeren nadat verklaard is dat ie al een paar uur dood is...?

Een arts en een lijkwagen, meer is niet nodig hoor (behalve dan nog wat forensische onderzoekers)...
he, ik las 't ook net pas hoor
Doei.
pi_35939525
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij is nooit veroordeeld. In die boeken wordt dan de mening van iemand weergegeven, niet de feiten.
ja, maar dan is een op heterdaad betrapte dader ook niet schuldig als hij omkomt voordat zijn zaak voorkomt.

je bent nu een beetje aan het woordneuken, volgens mij
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:12:37 #145
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35939526
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:11 schreef Toad het volgende:
Zou de politie in Den Haag een demonstratie of iets dergelijks verwachten? (vanwege de dranghekken)
Zijn er dranghekken?? Whoohoo, wat kan ik toch goed voorspellen (al is dat nu ook weer niet zo moeilijk )

>>>That's what I said. Stukje hierboven. Genoeg aanhangers van hem hier in Nederland. En fanatieke ook. Die zullen het ook echt wel op "slechte behandeling" etc gaan gooien.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:12:45 #146
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35939530
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef milagro het volgende:

[..]

ah zo, bedoel je

ja dat bedoelde ik dus ook
maar DD had wel een goed punt
Ik gaf je zels back-up.
pi_35939572
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:12 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, maar dan is een op heterdaad betrapte dader ook niet schuldig als hij omkomt voordat zijn zaak voorkomt.

je bent nu een beetje aan het woordneuken, volgens mij
Ik beperk me tot de feiten. Feitelijk gezien is hij niet schuldig. Dat is niet te ontkennen.
pi_35939577
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:12 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik gaf je zels back-up.
ja, dat verwacht ik niet van jou, dus vandaar
pi_35939588
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:08 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Maar dat zou dom geweest zijn, want het tribunaal was natuurlijk een zeer reele bedreiging voor onze held. En zo stom was die niet.
pi_35939590
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik beperk me tot de feiten. Feitelijk gezien is hij niet schuldig. Dat is niet te ontkennen.
ja, je beperkt je iets te graag tot de feiten nu ineens, maar goed , never mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')