Precies.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hij kan best schuldig zijn, alleen is hij dus niet officieel schuldig bevonden...
Wat overigens geen flame is maar een vraag.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als straks een mongooltje naar jou toe komt en zegt 'jij bent echt dom', ga jij er dan ook op in?
Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als straks een mongooltje naar jou toe komt en zegt 'jij bent echt dom', ga jij er dan ook op in?
Iemand kan dus schuldig bevonden worden zonder proces en bijbehorende veroordeling?quote:
Reanimeren nadat verklaard is dat ie al een paar uur dood is...?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef Faithy het volgende:
ik reed rond die tijd langs de gevangenis.. niets gezien iig van ambulances etc..
Ik bedoel dat je het overdreven vindt. Milosevic is niet 'zomaar' een president. Hij heeft gezorgd voor jarenlang oorlogen en schending van mensenrechten op de balkan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
jawel, kijk maar. 't is er nu op
In termen van een rechtstaat is hij niet schuldig in elk geval.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hij kan best schuldig zijn, alleen is hij dus niet officieel schuldig bevonden...
De vraag was of hij als schuldig de geschiedenisboeken in gaat, en dat gaat hij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Iemand kan dus schuldig bevonden worden zonder proces en bijbehorende veroordeling?
Nee, maar wel schuldig zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Iemand kan dus schuldig bevonden worden zonder proces en bijbehorende veroordeling?
Zo'n mongooltje neem je niet serieus, dus dat lach je weg. Als hij de rechtbank echt niet erkend had, dan had-ie gaan zitten lachen en nergens op ingegaan.quote:
hij vond mijn opmerking dom, denk ik ?quote:
Ja, vond ik ook al zo weird. Al zou ik Belgrado persoonlijk niet typeren als "rimboe", maargoed, ik ga er maar van uit dat het onwetendheid is omdat dat je er nooit bent geweest.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:36 schreef hardcore-freak het volgende:
Eigenlijk ziek dat zo'n radiostation in de rimboe het eerder weet en aan het publiek brengt dan in het land van de faciliteit waar die drol zat....
Of: Maar hij is goed dood.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ben het wel eens met Bot, hij is niet veroordeeld en dat is erg frustrerend. Maar goed, hij is dood.
ah zo, bedoel jequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zo'n mongooltje neem je niet serieus, dus dat lach je weg. Als hij de rechtbank echt niet erkend had, dan had-ie gaan zitten lachen en nergens op ingegaan.
Hij is nooit veroordeeld. In die boeken wordt dan de mening van iemand weergegeven, niet de feiten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:08 schreef SCH het volgende:
[..]
De vraag was of hij als schuldig de geschiedenisboeken in gaat, en dat gaat hij.
he, ik las 't ook net pas hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Kjew het volgende:
[..]
Reanimeren nadat verklaard is dat ie al een paar uur dood is...?
Een arts en een lijkwagen, meer is niet nodig hoor (behalve dan nog wat forensische onderzoekers)...
ja, maar dan is een op heterdaad betrapte dader ook niet schuldig als hij omkomt voordat zijn zaak voorkomt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij is nooit veroordeeld. In die boeken wordt dan de mening van iemand weergegeven, niet de feiten.
Zijn er dranghekken?? Whoohoo, wat kan ik toch goed voorspellenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:11 schreef Toad het volgende:
Zou de politie in Den Haag een demonstratie of iets dergelijks verwachten? (vanwege de dranghekken)
Ik gaf je zels back-up.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ah zo, bedoel je
ja dat bedoelde ik dus ook
maar DD had wel een goed punt
Ik beperk me tot de feiten. Feitelijk gezien is hij niet schuldig. Dat is niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar dan is een op heterdaad betrapte dader ook niet schuldig als hij omkomt voordat zijn zaak voorkomt.
je bent nu een beetje aan het woordneuken, volgens mij
ja, dat verwacht ik niet van jou, dus vandaarquote:
Maar dat zou dom geweest zijn, want het tribunaal was natuurlijk een zeer reele bedreiging voor onze held. En zo stom was die niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zo'n mongooltje neem je niet serieus, dus dat lach je weg. Als hij de rechtbank echt niet erkend had, dan had-ie gaan zitten lachen en nergens op ingegaan.
ja, je beperkt je iets te graag tot de feiten nu ineens, maar goed , never mindquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik beperk me tot de feiten. Feitelijk gezien is hij niet schuldig. Dat is niet te ontkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |