quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:33 schreef Djeez het volgende:
terwijl we een joint zaten te roken.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:33 schreef Djeez het volgende:
Ik heb het wel eens middenin de nacht gehad. Ding ging af, terwijl we een joint zaten te roken. Gelijk dat ding eraf gerukt, hij ligt nu nog steeds in twee gedeelten!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:36 schreef Molluck het volgende:
En wat nu als er vanavond brand uitbreekt he?
quote:(ik pak wel mn ouwe, die alleen op batterijen werkt; heb ik geen last meer van dat gemier..)
Als er echt brand was uitgebroken dan was dat ding waarschijnlijk ook pas 5 minuten later gaan loeien en dan was ik toch al dood geweest...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:36 schreef Molluck het volgende:
En wat nu als er vanavond brand uitbreekt he?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:40 schreef pdxnet96 het volgende:
Verkapt "kijk mij eens spullen slopen die in een andere situatie mijn leven zouden kunnen redden" Topic.
Verkapt "kijk mij eens spullen slopen die in een andere situatie mijn leven zouden kunnen redden" Topic.
Mensen die aanzetten tot het pimpen van Berlusconi...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Dirktator het volgende:
Mensen die hun zin beginnen met "anders..."![]()
Hmm; ik zal m eens vragen hoe ie nu over mij denkt nu ik m voor straf van de netspanning heb afgezet...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:08 schreef MrKickass het volgende:
Dat ding kan afgaan als er een piek (boven of beneden) in de netspanning zit. Dan denkt ie dat er een kabel is doorgebrand: alarm!![]()
Dat laat ik meestal door de afhaalchinees-Italiaan-Griek-Turk etc. doen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:16 schreef B_BOY het volgende:
bij ons gaat hij altijd af als je fanatiek aant koken bent.
Loeien die mensen harder dan zo'n apparaat, ja?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:30 schreef descendent1 het volgende:
Dat laat ik meestal door de afhaalchinees-Italiaan-Griek-Turk etc. doen...![]()
Als je ze hard genoeg van de trap af laat stuiteren wel ja..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Loeien die mensen harder dan zo'n apparaat, ja?
It's like rai-iaaaan on your wedding day; its a free riiiiiddee, when you've already paid... etc.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:38 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Auto vernielen omdat je hem lelijk vindt en dan als er een vulkaan uitbarst niet op tijd weg kunnen rijden, voor de lava uit...
Gewoon een checksum. Hij controleert of jij em nog wel hoortquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef descendent1 het volgende:
Nou ja, dat gebeurde dus, zonder aanleiding begint dat ding ineens te loeien; batterij eruit gehaald; blijft loeien dat![]()
ding. Blijkt ie ook aan de netspanning aangesloten te zijn; ontkoppeld en je gelooft het niet, maar zelfs daarna geeft ie nog een paar kleine piepjes. Nu ligt de ene helft ergens in een doos en hangt de andere helft nog aan t plafond. ALs dat kutding nu nog weer gaat loeien dan gaat ie dat maar buiten doen (nadat ik m van de 5e verdieping uit t raam heb gemieterd...
)
(ik pak wel mn ouwe, die alleen op batterijen werkt; heb ik geen last meer van dat gemier..)
![]()
Nou; die checksum is dan erg goed gelukt...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gewoon een checksum. Hij controleert of jij em nog wel hoort![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |