A LJ ja, B ikquote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef hesselr het volgende:
Wie wordt de nieuwe nederlandse kampioen A en wie bij de B? ben benieuwd
Zelf denk ik bij A LJ Anjema, en bij de B Dennis v Tuijl
Die is inmiddels al gespeeld hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 16:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zie net op de site van de bond dat Vanessa wederom Nederlands kampioene is geworden. Met slechts 22 punten tegen in het toernooi.
Finale heren: Laurens Jan Anjema - Dylan Bennett. Net begonnen.
Mij benieuwen of we vanavond dan iets te zien krijgen van het NK.
Uiteraard. Het zomerseizoen mag dan wel komen, ik ga gewoon door met squashen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:20 schreef Skv het volgende:
Leeft dit nog?
Squash jij ook in de twentehallen?quote:Op maandag 23 april 2007 14:56 schreef Skv het volgende:
Ah, mooi.
Ik ben vorige week begonnen. Heb een racket van Dunlop gekocht (MAX iT ofzo). Ook sportschoenen gekocht en een sportpas gekocht. Nu kan ik zo vaak ik wil gratis, t/m juli.
Wel redelijk relaxed allemaal
Speel met een paar vrienden van me, maar die doen het allemaal al wat langer.. Heb nu twee keer meegedaan (1,5 uur lang). Wel vermoeiend, maar ik vind het een gave sport..
Ja de eerste 5 keer snapten wij de regels zelfs niet goed, toen speelden we telkens met andere regels..quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:33 schreef Skv het volgende:
Ja.
Maar ben pas twee keer geweest, kan er nog geen donder van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |