*grote gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef FlowDesign het volgende:
Ik doe als ISA-module dus een Opfriscursus Engels (je moet toch iets doen voor die studiepunten) maar daar zit ook een aantal meiden van de PABO bij. Nou echt hilarisch tot tenenkrommend zeg ik je
Ze weten nog niet eens wat het woorde 'burglar' betekent. Of 'plumber', weten ze ook niet.
En dat moet dan les gaan geven aan de kinderen van dit land
Ik snap 'm niet, maar dat zal wel aan jou liggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:16 schreef amaranta het volgende:
verkeerde gequoot
Boston Pubquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
Weet iemand waar je vanavond Ajax - PSV kunt kijken? In welke kroeg bijvoorbeeld.
Ik wilde erwin kwooten en ik kwoote jou.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, maar dat zal wel aan jou liggen.
Lag dus toch aan jou
je hoeft je niet aangesproken te voelen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
*grote gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
overal zo'n beetje denk ik wel. Ik ga lekker in Best kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
Weet iemand waar je vanavond Ajax - PSV kunt kijken? In welke kroeg bijvoorbeeld.
Idd, het ging over die dames van de pabo. Niet over alle. En daarom zullen ze ook wel die les volgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
je hoeft je niet aangesproken te voelen...
Ik voelde me ook niet aangesproken. Er mankeert namelijk niks aan mijn Engels.
Ook niks aan mijn Frans, ook niks aan mijn Spaans en ook niet veel aan mijn Nederlands.
In Best? Waar dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
overal zo'n beetje denk ik wel. Ik ga lekker in Best kijken.
In de parrot zenden ze het in ieder geval uit. En in de boston en irish ook wel denk ik
De Mens of het Knooppunt (in het station).Irish pub is zeker relaxed!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In Best? Waar dan?
Irisch pub zal denk ik wel relaxter zijn dan op stratumseind.
Ja... heb de actie wel gezien. Maar dan nog.. best irritant.quote:
Begijntjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
Lol, ja dat blijft toch de hoofdreden om daar naar toe te gaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Meteen maar een dikke jongo roken daar dan![]()
Ik ga er komende donderdag heen, nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:39 schreef gazylady het volgende:
Oja, Mex, ben afgelopen zomer in Budapest geweest.. Heb je plannen richting Hongarije?
tip: ga er autorijdenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:04 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ga er komende donderdag heen, nog nooit geweest.
Ferryquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef amaranta het volgende:
hoi ferrie
Had ik me netjes voor moeten stellen dan? Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef amaranta het volgende:
Hmm...wie zijn leoinlinedance en lips nou weer?
Even kijken,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Had ik me netjes voor moeten stellen dan? Wat wil je weten?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:57 schreef FlowDesign het volgende:
Ajax - PSV via een Chinese livestream gekeken
Maar ow ow ow wat was PSV slecht slecht, 0-0 was stiekem geen verkeerde uitslag![]()
Ik durf trouwens al bijna te gaan beweren dat ik beter ben dan Kone. Kunnen ze zijn verblijfsvergunning niet aan Kalou geven en hem terug naar Afrika sturen? Wat een ramp zeg dat figuur.
Alleen leuke, spontane, gekke en knappe vrouwen hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Even kijken,
Voor Flow: Ben je vrouw? (Indien ja, voeg hem ff toe op msn)
Ja dat is het minste wat je kan doen ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Had ik me netjes voor moeten stellen dan? Wat wil je weten?
Ik zal het voor je aanpassenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef amaranta het volgende:
IK wil niet weten of ze op de pabo heeft gezeten.
Ik denk dat het een vrouw is. Een man zou zichzelf nooit lips noemen.
Ik zou graag willen weten of het een cloon van laralove is.
En is zou graag willen hoe aandachtsgeil ze is op een schaal van 1 op 10
Hij komt nooit naar de bal toe, hij staat te veel stil, loopt nauwelijks vrij c.q. de gaten in, neemt iedere bal aan met zijn rug naar het doel van de tegenstander, lijdt veel te veel onnodig balverlies, passeert zijn man hooguit 1 op de 10 keer... moet ik nog verder gaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef febster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Sommige ballen schopte ik zelfs bij de Geldrop D'tjes er nog in, en ik bak er qua voetbal toch niet echt heel veel van
Leeftijd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef Lips het volgende:
Haha, komt ie dan:
vrouw, 75c, vrijgezel, haar?, Pabo kwam in brievenbus, ja, plantjes gaan dood bij mij, Dafjes als in auto's?, niks speciaals met motors of bestuurders, ben geen kloon, 7, Veldhoven.
zo goed gedaan?
wel kattenquote:
MIJN haar, as in tikje lang en eemh ja, lang eigenlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef Lips het volgende:
Haha, komt ie dan:
vrouw, 75c, vrijgezel, haar?, Pabo kwam in brievenbus, ja, plantjes gaan dood bij mij, Dafjes als in auto's?, niks speciaals met motors of bestuurders, ben geen kloon, 7, Veldhoven.
zo goed gedaan?
Bwahaha, echte ventquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef blieblie het volgende:
Pffff... Daar doe ik het niet voor.
Ow wacht, heb je ook een poes voor Eny?
Het is een charmante lieve kat.
[afbeelding]
Hij wil alleen wel dat zijn bier gebracht wordt als ie tv kijkt.
daarom!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef FlowDesign het volgende:
Je hebt een fotoboek zonder een foto van je hoofd/gezicht erin... waarom?
Lam beestquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
quote:
Yep (kan jij een andere reden verzinnen?)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Best goed.
Weet je zeker dat dat de reden is trouwens?
Mss ben je wel heel erg verlegenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Yep (kan jij een andere reden verzinnen?)
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Even kijken,
Voor Flow: Ben je een leuke, spontane, gekke en knappe () vrouw? (Indien ja, voeg hem ff toe op msn)
Voor R8ality: Wat is je cupmaat?
Voor mij: Indien eerste antwoord ja is, ben je nog vrijgezel?
Voor Febster: Wat vind je van zijn haar?
Voor PG: Doe je ook Pabo/ Heb je pabo gedaan?
Voor Amaranta: Ben je een een cloon van laralove?
Voor Amaranta: Hoe aandachtsgeil ben je op een schaal van 1 op 10
Voor Ingrid007: Heb je iets tegen chronische zeikerds?
Voor ArTiC: Wil je op wat groene plantjes zorgen nu hij aan het verhuizen is?
Voor daNpy: Ben je ook fan van Dafjes?
Voor omegaproject: Of val je op motorrijders op stoere motors
Ehmmmmmm.... Dat was het geloof ik.
2 users op fok denk ik...en wie ben jij?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef amaranta het volgende:
Hmm...wie zijn leoinlinedance en lips nou weer?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss ben je wel heel erg verlegen
Wat is dat beest vadsig aan het worden..of lijkt het maar zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Ik ben langer in dit topic dan jij. Misschien is het wel gepast als je je even voorstelt.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
2 users op fok denk ik...en wie ben jij?
Kun je ook normaal zeggen... jezus zeg waar slaat dit op?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben langer in dit topic dan jij. Misschien is het wel gepast als je je even voorstelt.
Heeft Lips ook gedaan.
soms kan het niet anders..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kun je ook normaal zeggen... jezus zeg waar slaat dit op?
waar in mierlo was je?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:57 schreef Blueman het volgende:
Goeie actie van pearl feyenoord
Fiske gisteren waar wel tof
Uhm geen idee hoe het daar heet.quote:
Nee op zondag lukt dat meestal niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kun je ook normaal zeggen... jezus zeg waar slaat dit op?
Dat ie een stofzuiger heeft aangeredenquote:Op zondag 12 maart 2006 20:46 schreef Blueman het volgende:
En wat moet ik er precies aan zien?
Nou je het zegt..quote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ie een stofzuiger heeft aangereden
Hij heeft een gat in zijn motorruimte gemaakt waardoor hij met een slang direct koude lucht aanzuigt naar zijn luchtinlaat. Koude lucht bevat verbrand beter dan warme lucht, dus meer vermogen.
Wat is het "geilste" dat je gezien hebtquote:Op zondag 12 maart 2006 21:41 schreef r8ality het volgende:
Seau. Weekendje CeBIT. Leuk, veel nieuwe dingen gezien en geleerd. Jammer van de lange busreis en te weinig slaap. Volgend jaar maar eigen vervoer, en niet tot 22.45 kansloos in een Duitse freet/zuipschuur blijven hangen.
Ja, je hebt wat gemist in het beursgebouwquote:Op zondag 12 maart 2006 12:10 schreef Partygurl het volgende:
Boeit me vrij weinig of iemand de pabo doet
Maar goed, iedereen een fijn weekend (gehad)?
Was het vet?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef gazylady het volgende:
[..]
Ja, je hebt wat gemist in het beursgebouw![]()
(Of ben je meer van de hardstyle?)
Wat koste dat?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef gazylady het volgende:
[..]
Ja, je hebt wat gemist in het beursgebouw![]()
(Of ben je meer van de hardstyle?)
En ik dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Even kijken,
Voor Flow: Ben je een leuke, spontane, gekke en knappe () vrouw? (Indien ja, voeg hem ff toe op msn)
Voor R8ality: Wat is je cupmaat?
Voor mij: Indien eerste antwoord ja is, ben je nog vrijgezel?
Voor Febster: Wat vind je van zijn haar?
Voor PG: Doe je ook Pabo/ Heb je pabo gedaan?
Voor Amaranta: Ben je een een cloon van laralove?
Voor Amaranta: Hoe aandachtsgeil ben je op een schaal van 1 op 10
Voor Ingrid007: Heb je iets tegen chronische zeikerds?
Voor ArTiC: Wil je op wat groene plantjes zorgen nu hij aan het verhuizen is?
Voor daNpy: Ben je ook fan van Dafjes?
Voor omegaproject: Of val je op motorrijders op stoere motors
Ehmmmmmm.... Dat was het geloof ik.
Dat zou flink aan de prijs zijn, beursgebouw is niet bepaald de meest ideale locatie voor een feest met een luchtvochtigheid van +100% na verloop van tijd en deuren die regelmatig open moetenquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:29 schreef FlowDesign het volgende:
Hardstyle is voor mietjes
Bank plat, rechter stoel plat, moet lukken!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef blieblie het volgende:
houten platen van 90 cm breed en 180 lang, past dat in een Peugeot 206?.
Headliner duurt nog wel ff denk ik, Wouter en Sjoerd zitten nu nog in Australië, zijn daar trouwens stukken 'beroemder' dan hierquote:Op maandag 13 maart 2006 13:30 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Yes and I like it!
Hardbass InQontrol Headliner, komt er allemaal weer aan![]()
Headliner is al bijna..28aprilquote:Op maandag 13 maart 2006 14:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bank plat, rechter stoel plat, moet lukken!
[..]
Headliner duurt nog wel ff denk ik, Wouter en Sjoerd zitten nu nog in Australië, zijn daar trouwens stukken 'beroemder' dan hierHollandse trots.
Op het dak met spanbanden.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef blieblie het volgende:
houten platen van 90 cm breed en 180 lang, past dat in een Peugeot 206?.
Harsttikke slim gepland...koninginnenacht lekker naar een feest tot 7u sochtendsquote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Lekker gepland, de dag voor koninginnedagZal ze eens vragen of er weer geen gastenlijst is
De dag erop weer beursgebouw of is dat te soft voor jequote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Harsttikke slim gepland...koninginnenacht lekker naar een feest tot 7u sochtends![]()
Er zitten geen roofrails op dat ding. Ik heb het maar lekker leip los achterin getieft en ben met de klep open gaan rijden. Gelukkig hoef ik alleen naar de andere kant van het kanaalquote:Op maandag 13 maart 2006 14:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op het dak met spanbanden.
Moederbord stuk?
Meteen dumpen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:07 schreef Partygurl het volgende:
..en hij gaat dat echt niet veranderen want hij is voor ajax grrr![]()
Nah niet op die manier.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:16 schreef blieblie het volgende:
Vrouwen, allemaal hoeren!!
Of bedoelde je dat niet blauwe.
300¤!! Printen kan toch gewoon op je stage? Daarna inbinden @ Fontys voor 1,50¤ per verslag ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef blieblie het volgende:
5 keer mijn afstudeerverslag printen en inbinden bij copyshop, 300 euro... Hmmm, gloep. Dat was niet de bedoeling.
Toch maar ff bezuinigen op de loze features.
Ik heb kleurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
300¤!! Printen kan toch gewoon op je stage? Daarna inbinden @ Fontys voor 1,50¤ per verslag ofzo.
Mijn verslag was goed, netjes en op stage uitgeprint, 5x, in kleur, apparaat is 3 uur bezig geweest ofzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb kleur.
En de layout zit tegen de randjes aan.
Dus zou het op A3 uitgeprint moeten worden en dan uitgesneden.
Maar ik ben mijn verslag aan het verbouwen. Wordtie iets minder mooi maar wel een stuk goedkoper.
En printen op stage... Mjah... Kon. Ik heb alleen zoiets van, zoon ding maak je niet 1 keer, dus dat mag best goed en netjes zijn. 300 euro vind ik alleen beetje te veel vant goeie
.
Schraper ... wat is nou ¤300 voor 5 gebonden verslagen? Is je diploma je geen ¤300 waard ofzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb kleur.
En de layout zit tegen de randjes aan.
Dus zou het op A3 uitgeprint moeten worden en dan uitgesneden.
Maar ik ben mijn verslag aan het verbouwen. Wordtie iets minder mooi maar wel een stuk goedkoper.
En printen op stage... Mjah... Kon. Ik heb alleen zoiets van, zoon ding maak je niet 1 keer, dus dat mag best goed en netjes zijn. 300 euro vind ik alleen beetje te veel vant goeie
.
Humorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:28 schreef FlowDesign het volgende:
Belangrijk bericht
Stuur dit onmiddellijk door ! !!!!
Vanaf vandaag heeft u het recht om elke alcoholtest,
uitgevoerd door de politie te weigeren.
Er is namelijk een risico dat het mondstuk is besmet met het vogelgriep virus, aangezien de controle wordt uitgevoerd door uilskuikens !!!!!
Moehahahaha![]()
Het kaartje iets van ongeveer 35/40 euro geloof ikquote:
Exemplaar voor je opdrachtgever en die voor de beoordelaar mooi glossy doen, de overige exemplaren (doe voor jezelf o.a.) gewoon in zwart-wit en A4. De eerste week kijk je erna en vervolgens verdwijnt ie in een la waarna je er nooit meer iets mee doet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef blieblie het volgende:
5 keer mijn afstudeerverslag printen en inbinden bij copyshop, 300 euro... Hmmm, gloep. Dat was niet de bedoeling.
Toch maar ff bezuinigen op de loze features.
Dat van die vochtigheid is helemaal aangepast.. Deuren hoeven niet meer open, lichten hoeven niet meer aan, muziek niet meer uit.. (dat dat echt zo was zeg, wazig!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat zou flink aan de prijs zijn, beursgebouw is niet bepaald de meest ideale locatie voor een feest met een luchtvochtigheid van +100% na verloop van tijd en deuren die regelmatig open moeten
Grappig om te zien dat er ieder jaar weer een 'nieuwe' overrated DJ is, in 2003 was het dana, 2004 was Pavo, vorig jaar was het Luna en dit jaar lijkt het Outblast te worden
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:50 schreef Barb het volgende:
[..]
Exemplaar voor je opdrachtgever en die voor de beoordelaar mooi glossy doen, de overige exemplaren (doe voor jezelf o.a.) gewoon in zwart-wit en A4. De eerste week kijk je erna en vervolgens verdwijnt ie in een la waarna je er nooit meer iets mee doet.
[/eigen ervaring]
Tis maar net waar je van houdt hèquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:56 schreef gazylady het volgende:
[..]
Dat van die vochtigheid is helemaal aangepast.. Deuren hoeven niet meer open, lichten hoeven niet meer aan, muziek niet meer uit.. (dat dat echt zo was zeg, wazig!)
En hoezo Outblast overratedGewoon een kei goeie dj die z'n sporen verdiend heeft voor een 'solo' met behulp van andere collega's, waaronder 1 heel goei vrouwke: Korsakoff
, net zoals vorig jaar
![]()
En.. noem maar wat, The Prophet, dit jaar ook een X-qlusive.. Dus vat 'm niet echt..
Hardcore is iig eentoniger dan hardstyle hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tis maar net waar je van houdt hè
Ik luister liever naar Techno op een feest. Maar deze DJ's zou ik me ook nog wel mee kunnen vermaken. Zolang het maar niet van die saaie eentonoge hardstyle rip-off nummers zijn
Ja maar Hardstyle is van alles net-niet zeg maar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef gazylady het volgende:
[..]
Hardcore is iig eentoniger dan hardstyle hoor![]()
Ik zeg niet dat er iets mis is met Outblast, moet ook toegeven dat hij 1 van de weinige is die z'n eigen ding is blijven doen. Die overrated uitspraak is mijn mening, hoef je 't niet mee eens te zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:56 schreef gazylady het volgende:
[..]
Dat van die vochtigheid is helemaal aangepast.. Deuren hoeven niet meer open, lichten hoeven niet meer aan, muziek niet meer uit.. (dat dat echt zo was zeg, wazig!)
En hoezo Outblast overratedGewoon een kei goeie dj die z'n sporen verdiend heeft voor een 'solo' met behulp van andere collega's, waaronder 1 heel goei vrouwke: Korsakoff
, net zoals vorig jaar
![]()
En.. noem maar wat, The Prophet, dit jaar ook een X-qlusive.. Dus vat 'm niet echt..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:46 schreef r8ality het volgende:
Beuken met Danielle Mondello. [afbeelding].
Kan ik dit linkje op m'n werk bekijken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 07:50 schreef Partygurl het volgende:
www.ebaumsworld.com/videos.html
goeiemorgen
en r8ality heeft weer een puntquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:08 schreef r8ality het volgende:
Ik suggesteer een foto ter beoordeling.
Jij pakt het inderdaad iets subtieler aan, heeft Ingridh007 ook een valentijnskaart van je gehad?quote:
Even een vraagje he, ben jij een vriendin van een Jelske?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:37 schreef Partygurl het volgende:
wow helemaal naar de stad geskeelerd..twas lekker weer vandaag
Rozen zijn rood,quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violetjes zijn blauw,
Het enige waar ik maar aan kan denken,
zijn die tieten van jou.
Whe-he-he.
http://fotoboek.fok.nl/Ingridh007quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]Van de geur uit jouw mond, trekt de vloerbedekking krom!
Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar die Ingrid...
verslaafd zijn aan tieten kijken, nice addictionquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violetjes zijn blauw,
Het enige waar ik maar aan kan denken,
zijn die tieten van jou.
Whe-he-he.
Jij weet helemaal niet of ik lelijke borsten heb.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:17 schreef blieblie het volgende:
Mogguh.
Alleen mooie borsten Silverpearl.
Ik vind dat ik mooie borsten heb, precies goed.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef blieblie het volgende:
Ik zeg ook helemaal niet dat jij mooie borsten hebt.
Blegh, ik ben misselijk.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:38 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik vind dat ik mooie borsten heb, precies goed.![]()
Misschien van de Fontys?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]Hmmmmz ... komt me opmerkelijk bekend voor
was dat nou sarcastisch bedoelt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]Als 2 mooie zilveren pareltjes ...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
was dat nou sarcastisch bedoelt?![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee...
Kan ik jouw XboX 360 een keertje een dagje lenen? (ruilen tegen PSP ofzo)
Hmmz .. ja dat zowieso. Maar maat van me heeft onlangs een HDTV Beamer gekochtquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
je weet waar mijn huis woont... dus je kunt altijd een keertje langs komen... spellekes doen op de Xbox....
Goed bezig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
Zooo... het vak ProTes kan ook worden toegevoegd aan m'n mapje Voltooid
Wat een domme kop zegquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:39 schreef blieblie het volgende:
Ik herken nu pas die Britt die buurmeisje van het jaar is.
[afbeelding]
Zij dus. Ze staat alleen op geen 1 foto er mooi op.
Ook belangrijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef r8ality het volgende:
Maar ze heeft wel lekkere tieten.
Ge-ni-aal.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef omegaproject het volgende:http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirty
"If Jack Bauer was in a room with Hitler, Stalin, and Nina Meyers, and he had a gun with 2 bullets, he'd shoot Nina twice."
lekker gejat van de Chuck Norris factsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ge-ni-aal.*zojuist nog 24 heeft gekeken en nu hardop zit te lachen
nog een paar:
Upon hearing that he was played by Kiefer Sutherland, Jack Bauer killed Sutherland. Jack Bauer gets played by no man.
Jack Bauer once forgot where he put his keys. He then spent the next half-hour torturing himself until he gave up the location of the keys.
1.6 billion Chinese are angry with Jack Bauer. Sounds like a fair fight.
When Kim Bauer lost her virginity, Jack Bauer found it and put it back.
Fucking brilliant
Pareltjes?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]Als 2 mooie zilveren pareltjes ...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
lekker gejat van de Chuck Norris facts.
Dat grietje heeft op het Augustianum gezeten.
Dit is overigens de 4de keer dat ik wakker ben vannacht. Kutzooi.
Ja echwelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]Hey .. anders doe jij eens een keertje positief over iets
Dat negatieve gedoe van jou is zo gejat van R8ality
PARELS!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:22 schreef omegaproject het volgende:
[..]silverpearl.... silverpearl .... LAAT MAAR!
Ik dacht precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]Hey .. anders doe jij eens een keertje positief over iets
Dat negatieve gedoe van jou is zo gejat van R8ality
Mensen die een danspasje geleerd hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:16 schreef febster het volgende:
Kerels die in de danssalon op het podium staan, en op zich wel goed kunnen dansen op hip hop en r&b, moeten alleen niet op DEZELFDE manier gaan dansen op dance/trance/elektro/club/house. Dan zie je er dus gewoon uit als een loser, die maar 1 dansje heeft geleerd op de danssschool.
sowieso, als je dat alleen kan, waarom ga je dan op het podium staan in de danssalon, 99% is dance etc![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mensen die een danspasje geleerd hebben
Dan ben je echt een fucking Duitser
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:24 schreef omegaproject het volgende:
[..]Ik kan me nog een zeker iemand herinneren die ooit super trots was dat ie een bepaald danspasje had geleerd ...
......
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar ik kan ze allemaalNiet slechts eentje en ik doe het op mijn eigen manier zeg maar met variatie erin enzo. Not that you care maar goed, ik zeg het toch
Meeste van die gasten doen zoals Ferry al zei gewoon 1 pasje wat ze geleerd hebben continu en that's it.
Wat een laffe hazen ook bij GeenStijl. Al zou ik hetzelfde gedaan hebbenquote:Telegraaf Media Groep heeft veertig procent van de weblog GeenStijl overgenomen. Gisteren waren er al geruchten over de gedeeltelijke overname, in de wandelgangen werd beweerd dat er 2,6 miljoen euro mee gemoeid zou zijn. Dominique Weesie, één van de aandeelhouders van GeenStijl, spreekt deze geruchten tegen en noemt een bedrag tussen de één, en tien miljoen euro.
Het belang van de Telegraaf in de 'shocklog' is tot stand gekomen met geld, maar ook met het tekenen van een 'Onafhankelijkheidsverklaring', waarin de volledig zelfstandige redactionele positie gegarandeerd wordt. Dit is "belangrijk als garantie dat GeenStijl op de ingeslagen weg kan blijven voortgaan." Ook kan de krant niet aansprakelijk worden gesteld voor de content van de weblog.
"GeenStijl was tot afgelopen zomer een hobby van een stel kornuiten waarvan er enkelen bij ons werkten. Toen bleek dat het meer kon worden, is het in een stabiele vorm van een bedrijf gegoten. Op grond van onder meer de groeimogelijkheden hebben wij de warme informele banden die er al bestonden geformaliseerd", zo zegt de Telegraaf over zijn deelneming.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef blieblie het volgende:
De webpagina's beginnen weer van eigenaar te wisselen.
[..]
Wat een laffe hazen ook bij GeenStijl. Al zou ik hetzelfde gedaan hebben.
Precies...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Was al erg lang bekend dat de Telegraaf er bij betrokken was...
Verder is het natuurlijk gewoon heerlijk stijlloos om je voor 40% op te laten kopen en lekker te cashen... past precies in het straatje van GS hoor
Telegraaf was er bij betrokken als in dat die lui bij de Telegraaf werk(t)en.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Was al erg lang bekend dat de Telegraaf er bij betrokken was...
Verder is het natuurlijk gewoon heerlijk stijlloos om je voor 40% op te laten kopen en lekker te cashen... past precies in het straatje van GS hoor
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Telegraaf was er bij betrokken als in dat die lui bij de Telegraaf werk(t)en.
Meer niet hoor.
En met dat laatste kan je alles goedpraten, net als dat vieze grapje twee jaar geleden, dat de tent op zwart ging omdat die clown in elkaar getimmerd was. Erg zielig.... Maar hey! Tis Geenstijl, heerlijk stijlloos toch?
Beetje makkelijk excuus imho.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat zij er meer bij betrokken waren dan dat?
Heerlijk toch om altijd een excuus voorhanden te hebben? En alleen maar beter dat dat excuus ook nog eens makkelijk is.
Houd eens op met dat negatieve gezeur!
Neej je meld dit alleen in het kader van "Jaah, maar ze werken daar!"quote:Was al erg lang bekend dat de Telegraaf er bij betrokken was...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef blieblie het volgende:
Wat een boutnummer van Raffaela.
En dan wordt ze er "emotioneel" van. Tering! Wat een suffe doos.
OH MY GOD .... en dan nog durven zeggen dat je niet zeurtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
[..]
Neej je meld dit alleen in het kader van "Jaah, maar ze werken daar!"
Wat je daar zegt is dat de Telegraaf er bij betrokken is. Niet dat die lui er werken.
Of is OGD bij al jouw activiteiten betrokken?.
Het is een lam te makkelijk excuus als je geen zinniger antwoord weet. Beetje jammer. Je zou denken dat die lui en hun achterban (o.a. jij dus) inteliigent genoeg zijn om de beslissingen van GeenStijl beter te kunnen onderbouwen. Het hoeft niet. Maar tis wel triest. Maar dat is mijn mening.
En wat zeik je over zeuren? Waar haal je die bullshit vandaan? Ik zeik helemaal niet non stop. Als ik een keer een mening ergens over heb is het gelijk gezeur. Dude.... Lees deze reeks terug en tel mijn gezeur. Je bent zelf een zeur
. Eentje die iets verzint en dat te pas en te onpas roept. Je zou zowaar een keer iets zinnigs kunnen aanbrengen aan dit topic ipv. "Goedemorgen vanaf mijn stage!", "Ik heb zojuist een A gevormpoept" of "Hey! Wie gaat er dadelijk stappen?". Neej, je mag niets posten wat een serieuzer tintje heeft. Je mag niet ingaan op iemand anders standpunt met argumenten die voor de verandering WEL ergens opslaan. Want dat is gezeur.
Je bent zelf een zeikerd.
En ja, deze post kan je afdoen als gezeur. Maar dat is te makkelijk.
Dat is goed beargumenteerd gezeur. Ik kan dat gelukkig. Je eigen mening onderbouwen is iets wat jouw wat minder goed afgaat vrees ik. I feel sorry for you.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:20 schreef omegaproject het volgende:
[..]
OH MY GOD .... en dan nog durven zeggen dat je niet zeurt
En nee ... niet alles wat makkelijk is is ook slecht
Dude, ik hoef niets te beargumenteren ... dat doe je zelf.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat is goed beargumenteerd gezeur. Ik kan dat gelukkig. Je eigen mening onderbouwen is iets wat jou wat minder goed afgaat vrees ik. I feel sorry for you.
Ga jij nu ook al beginnen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:25 schreef Partygurl het volgende:
Stelletje ik-moet-en-zal-mijn-gelijk-krijgen eikels
Hou eens op met die discussies.
AL zeurt er een keer iemand, so what.
Ik ga toch ook niet zeiken over de duizenden keren dat het hier gaat over auto`s en pc`s en andere shit.
Zo, en wat gaan jullie vanavond doen
zeurwijfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:25 schreef Partygurl het volgende:
Ik ga toch ook niet zeiken over de duizenden keren dat het hier gaat over auto`s en pc`s en andere shit.
Oeh, er is een keer een post dat langer is dan 3 regelsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:25 schreef Partygurl het volgende:
Zeur niet zo jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oeh, er is een keer een post dat langer is dan 3 regels.
Ow neej, dat doet pijn!.
Neej, stel je voor. Een keer een reden hebben voor de onzin die je uitkraamt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dude, ik hoef niets te beargumenteren ... dat doe je zelf.
Beter dan dat je mensen in en uit de kasten gaat jagen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:27 schreef omegaproject het volgende:
Hay ... ik ben Laurens; mijn hobby is mensen op kasten jagen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej, stel je voor. Een keer een reden hebben voor de onzin die je uitkraamt.
Ow ow, haha, goed van je hoor. ben je nu weer gelukkig
Tiltquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:42 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Dat is toch die vent uit Kill Bill?
Michael Madsen: http://www.imdb.com/name/nm0000514/quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef blieblie het volgende:
Mr Blonde uit Reservoir Dogs.
[afbeelding]
De broer (geloof ik) van Vincent Vega uit Pulp Fiction.
Dat staat er tochquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Michael Madsen: http://www.imdb.com/name/nm0000514/
Hij speelt helemaal niet in Pulp Fiction, ga je schamen
Mr Blonde z'n echte naam in Reservoir Dogs is Vic Vega
Zijn dat van die blonde dozen die in de camera kijken alsof ze kijkhard geneukt willen worden?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:30 schreef r8ality het volgende:
Zo fout, zo lekker: Clea - We don't have to take our clothes off.
over de muziek, niet specifiek over de meiden in de clip. Maar dat die ook lekker zijn , moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:30 schreef r8ality het volgende:
Zo fout, zo lekker: Clea - We don't have to take our clothes off.
Of deze: 500 GB voor ¤ 336,50quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:06 schreef r8ality het volgende:
En ik krijg uiterlijk 1 april mijn zorgverzekering no-claim terug. Kom maar op met die 320 GB Western Digital. Ik zou er zelfs 2 van kunnen kopen, maar sparen is een bitch
.
Goed bezig! Wanneer ga je eigenlijk beginnen met de motorrijlessen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:48 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb vanmiddag met het installeren van een all-in-one apparaat bij iemand thuis niet alleen 20 Euro verdiend, maar ook een HP Laserjet 5L. Toch handig zo'n gratis laserprinter
Die hebben toch een heleboel van die liedjes op die manier playbackt?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef blieblie het volgende:
Oeh! Pomme & Kelly zijn okee![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=-4662694154560792485![]()
.
Ze komen overigens uit Nederland![]()
Ja dat moet ik ook nog ergens zien in te plannenquote:Op zondag 19 maart 2006 10:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Goed bezig! Wanneer ga je eigenlijk beginnen met de motorrijlessen?
Wat is eigenlijk het verschil tussen een kroeg en een cafe?quote:Naast het café en de kroeg is de discotheek ook erg populair.
Ah dat zijn die mutsen waar ik een poos geleden iets over postte en me afvroeg waarom vrouwen bijna nooit grappig zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef blieblie het volgende:
.
In essentie is het hetzelfde. Maar hedendaags is een café denk ik meer voor het oude publiek en een kroeg voor wat jonger publiek.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Blueman het volgende:
Onderstaande quote is geschreven door een projectgenoot van me:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen een kroeg en een cafe?
Geenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Blueman het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een kroeg en een cafe?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al beginnen?
Hay ... ik ben Laurens; mijn hobby is mensen op kasten jagen.
Ik wil nog geen uitslagen weten van vandaag hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 17:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Geen
Wikipedia antwoord
btw: Flow, vanavond voetbal kijken... is wel leuke speelronde!
Nee daarom zei ik ook alleen dat je kijken moet!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wil nog geen uitslagen weten van vandaag hoor
Kijk om 19:00u wel.
1 2 3 4 5 | AZ 1 : 0 Feyenoord Groningen 3 : 2 Ajax RBC Roosendaal 1 : 1 Twente Sparta 0 : 1 Utrecht |
Bron: Tweakers.quote:Belgische politie valt opnieuw binnen bij lan-party
Bij een lan-party in het Belgische plaatsje Bazel kreeg men afgelopen zaterdagochtend om 9:30 onverwacht bezoek van de politie. Op het relatief kleine feestje (40 man) werden volgens de Computer Crime Unit ongeveer 150.000 illegale bestanden aangetroffen, goed voor 75.000 euro aan ontdoken auteursrechten. Op de website van organisator The Others staat te lezen dat 'alles' in beslag is genomen. De crew - in het dagelijks leven overigens een Counterstrike-clan - noemt de inval overdreven, maar justitie neemt de zaak wel hoog op: meerderjarige aanwezigen lopen het risico om berecht te worden wegens heling en informaticabedrog, en de minderjarigen worden doorverwezen naar de jeugdrechter. De jongste deelnemer was 11 jaar oud.
Het is onduidelijk waarom de politie juist deze samenkomst koos om te controleren. In de zomer van vorig jaar was er ook een inval tijdens een lanparty in Gent, maar die waren zo slim geweest om expliciet reclame te maken voor het downloaden van warez. Voor zover wij op dit moment na kunnen gaan is dat bij de promotie van deze lan niet gebeurd. Hoe dan ook hebben de gamers kwaad gereageerd; ze vragen zich vooral af waarom men wel een kleine vis pakt, maar de grotere evenementen links laat liggen. Ook beweren ze dat het niet duidelijk is wat wel en niet mag.
Het is ook gewoon echt niet grappig. Tis gewoon echt te suf voor woorden.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef amaranta het volgende:
Ik vind pomme en kelly ook niet grappig
Echt helemaal niet
En pomme is een stomme naam!
Onze Henk-Janquote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is ook gewoon echt niet grappig. Tis gewoon echt te suf voor woorden.
Originaliteit: 2
Creativiteit: 3
Uitvoering: 4
Presentatie: 3
Uitstraling: 5
Gemiddeld een 3,4 dus. Next!
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef blieblie het volgende:
.
Heb je het antwoord al gevonden?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ah dat zijn die mutsen waar ik een poos geleden iets over postte en me afvroeg waarom vrouwen bijna nooit grappig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |