*grote gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef FlowDesign het volgende:
Ik doe als ISA-module dus een Opfriscursus Engels (je moet toch iets doen voor die studiepunten) maar daar zit ook een aantal meiden van de PABO bij. Nou echt hilarisch tot tenenkrommend zeg ik je
Ze weten nog niet eens wat het woorde 'burglar' betekent. Of 'plumber', weten ze ook niet.
En dat moet dan les gaan geven aan de kinderen van dit land
Ik snap 'm niet, maar dat zal wel aan jou liggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:16 schreef amaranta het volgende:
verkeerde gequoot
Boston Pubquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
Weet iemand waar je vanavond Ajax - PSV kunt kijken? In welke kroeg bijvoorbeeld.
Ik wilde erwin kwooten en ik kwoote jou.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, maar dat zal wel aan jou liggen.
Lag dus toch aan jou
je hoeft je niet aangesproken te voelen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
*grote gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
overal zo'n beetje denk ik wel. Ik ga lekker in Best kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
Weet iemand waar je vanavond Ajax - PSV kunt kijken? In welke kroeg bijvoorbeeld.
Idd, het ging over die dames van de pabo. Niet over alle. En daarom zullen ze ook wel die les volgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
je hoeft je niet aangesproken te voelen...
Ik voelde me ook niet aangesproken. Er mankeert namelijk niks aan mijn Engels.
Ook niks aan mijn Frans, ook niks aan mijn Spaans en ook niet veel aan mijn Nederlands.
In Best? Waar dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
overal zo'n beetje denk ik wel. Ik ga lekker in Best kijken.
In de parrot zenden ze het in ieder geval uit. En in de boston en irish ook wel denk ik
De Mens of het Knooppunt (in het station).Irish pub is zeker relaxed!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In Best? Waar dan?
Irisch pub zal denk ik wel relaxter zijn dan op stratumseind.
Ja... heb de actie wel gezien. Maar dan nog.. best irritant.quote:
Begijntjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
Lol, ja dat blijft toch de hoofdreden om daar naar toe te gaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Meteen maar een dikke jongo roken daar dan![]()
Ik ga er komende donderdag heen, nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:39 schreef gazylady het volgende:
Oja, Mex, ben afgelopen zomer in Budapest geweest.. Heb je plannen richting Hongarije?
tip: ga er autorijdenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:04 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ga er komende donderdag heen, nog nooit geweest.
Ferryquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef amaranta het volgende:
hoi ferrie
Had ik me netjes voor moeten stellen dan? Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef amaranta het volgende:
Hmm...wie zijn leoinlinedance en lips nou weer?
Even kijken,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Had ik me netjes voor moeten stellen dan? Wat wil je weten?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:57 schreef FlowDesign het volgende:
Ajax - PSV via een Chinese livestream gekeken
Maar ow ow ow wat was PSV slecht slecht, 0-0 was stiekem geen verkeerde uitslag![]()
Ik durf trouwens al bijna te gaan beweren dat ik beter ben dan Kone. Kunnen ze zijn verblijfsvergunning niet aan Kalou geven en hem terug naar Afrika sturen? Wat een ramp zeg dat figuur.
Alleen leuke, spontane, gekke en knappe vrouwen hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Even kijken,
Voor Flow: Ben je vrouw? (Indien ja, voeg hem ff toe op msn)
Ja dat is het minste wat je kan doen ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Had ik me netjes voor moeten stellen dan? Wat wil je weten?
Ik zal het voor je aanpassenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef amaranta het volgende:
IK wil niet weten of ze op de pabo heeft gezeten.
Ik denk dat het een vrouw is. Een man zou zichzelf nooit lips noemen.
Ik zou graag willen weten of het een cloon van laralove is.
En is zou graag willen hoe aandachtsgeil ze is op een schaal van 1 op 10
Hij komt nooit naar de bal toe, hij staat te veel stil, loopt nauwelijks vrij c.q. de gaten in, neemt iedere bal aan met zijn rug naar het doel van de tegenstander, lijdt veel te veel onnodig balverlies, passeert zijn man hooguit 1 op de 10 keer... moet ik nog verder gaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef febster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Sommige ballen schopte ik zelfs bij de Geldrop D'tjes er nog in, en ik bak er qua voetbal toch niet echt heel veel van
Leeftijd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef Lips het volgende:
Haha, komt ie dan:
vrouw, 75c, vrijgezel, haar?, Pabo kwam in brievenbus, ja, plantjes gaan dood bij mij, Dafjes als in auto's?, niks speciaals met motors of bestuurders, ben geen kloon, 7, Veldhoven.
zo goed gedaan?
wel kattenquote:
MIJN haar, as in tikje lang en eemh ja, lang eigenlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef Lips het volgende:
Haha, komt ie dan:
vrouw, 75c, vrijgezel, haar?, Pabo kwam in brievenbus, ja, plantjes gaan dood bij mij, Dafjes als in auto's?, niks speciaals met motors of bestuurders, ben geen kloon, 7, Veldhoven.
zo goed gedaan?
Bwahaha, echte ventquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef blieblie het volgende:
Pffff... Daar doe ik het niet voor.
Ow wacht, heb je ook een poes voor Eny?
Het is een charmante lieve kat.
[afbeelding]
Hij wil alleen wel dat zijn bier gebracht wordt als ie tv kijkt.
daarom!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef FlowDesign het volgende:
Je hebt een fotoboek zonder een foto van je hoofd/gezicht erin... waarom?
Lam beestquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
quote:
Yep (kan jij een andere reden verzinnen?)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Best goed.
Weet je zeker dat dat de reden is trouwens?
Mss ben je wel heel erg verlegenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Yep (kan jij een andere reden verzinnen?)
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Even kijken,
Voor Flow: Ben je een leuke, spontane, gekke en knappe () vrouw? (Indien ja, voeg hem ff toe op msn)
Voor R8ality: Wat is je cupmaat?
Voor mij: Indien eerste antwoord ja is, ben je nog vrijgezel?
Voor Febster: Wat vind je van zijn haar?
Voor PG: Doe je ook Pabo/ Heb je pabo gedaan?
Voor Amaranta: Ben je een een cloon van laralove?
Voor Amaranta: Hoe aandachtsgeil ben je op een schaal van 1 op 10
Voor Ingrid007: Heb je iets tegen chronische zeikerds?
Voor ArTiC: Wil je op wat groene plantjes zorgen nu hij aan het verhuizen is?
Voor daNpy: Ben je ook fan van Dafjes?
Voor omegaproject: Of val je op motorrijders op stoere motors
Ehmmmmmm.... Dat was het geloof ik.
2 users op fok denk ik...en wie ben jij?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef amaranta het volgende:
Hmm...wie zijn leoinlinedance en lips nou weer?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss ben je wel heel erg verlegen
Wat is dat beest vadsig aan het worden..of lijkt het maar zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Ik ben langer in dit topic dan jij. Misschien is het wel gepast als je je even voorstelt.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
2 users op fok denk ik...en wie ben jij?
Kun je ook normaal zeggen... jezus zeg waar slaat dit op?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben langer in dit topic dan jij. Misschien is het wel gepast als je je even voorstelt.
Heeft Lips ook gedaan.
soms kan het niet anders..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kun je ook normaal zeggen... jezus zeg waar slaat dit op?
waar in mierlo was je?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:57 schreef Blueman het volgende:
Goeie actie van pearl feyenoord
Fiske gisteren waar wel tof
Uhm geen idee hoe het daar heet.quote:
Nee op zondag lukt dat meestal niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kun je ook normaal zeggen... jezus zeg waar slaat dit op?
Dat ie een stofzuiger heeft aangeredenquote:Op zondag 12 maart 2006 20:46 schreef Blueman het volgende:
En wat moet ik er precies aan zien?
Nou je het zegt..quote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ie een stofzuiger heeft aangereden
Hij heeft een gat in zijn motorruimte gemaakt waardoor hij met een slang direct koude lucht aanzuigt naar zijn luchtinlaat. Koude lucht bevat verbrand beter dan warme lucht, dus meer vermogen.
Wat is het "geilste" dat je gezien hebtquote:Op zondag 12 maart 2006 21:41 schreef r8ality het volgende:
Seau. Weekendje CeBIT. Leuk, veel nieuwe dingen gezien en geleerd. Jammer van de lange busreis en te weinig slaap. Volgend jaar maar eigen vervoer, en niet tot 22.45 kansloos in een Duitse freet/zuipschuur blijven hangen.
Ja, je hebt wat gemist in het beursgebouwquote:Op zondag 12 maart 2006 12:10 schreef Partygurl het volgende:
Boeit me vrij weinig of iemand de pabo doet
Maar goed, iedereen een fijn weekend (gehad)?
Was het vet?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef gazylady het volgende:
[..]
Ja, je hebt wat gemist in het beursgebouw![]()
(Of ben je meer van de hardstyle?)
Wat koste dat?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef gazylady het volgende:
[..]
Ja, je hebt wat gemist in het beursgebouw![]()
(Of ben je meer van de hardstyle?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |