Start-->Run(uitvoeren)-->msconfig--> opstarten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef Quinazoline het volgende:
En nu ik er toch ben: waar kan ik selecteren welke programma's moeten opstarten bij het opstarten van windows?
Oja, die drie maanden McAfee moet er ook nog ff af.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:57 schreef Hyperdude het volgende:
Bij de Aldi en Lidl krijg je ook altijd van die shit erbij.![]()
Zelfs op mijn nieuwe IBM Thinkpad R52 (ff zaterdagochtendpimpen)zit weer zo'n 3 maanden Nortonzooi
, maar dat is verder tenminste een prima bak
![]()
JA man!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:57 schreef Hyperdude het volgende:
Bij de Aldi en Lidl krijg je ook altijd van die shit erbij.![]()
Zelfs op mijn nieuwe IBM Thinkpad R52 (ff zaterdagochtendpimpen) zit weer zo'n 3 maanden Nortonscanner, maar dat is verder tenminste een prima bak
![]()
Shit heb ik 'm weer te vroeg besteldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JA man!
je krijgt er tegenwoordig een gratis oorwarmer bij
Meestal werkt die zooi nooit langer dan 90 dagen ..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:02 schreef Sportguy het volgende:
Je ziet het al bij bestellen, het is gewoon onmogelijk om zo'n ding zonder een bagger-virusscanner aan te schaffen. En meer van dit soort trucjes.
En dat je het dan alsnog besteld .....![]()
Nog zo'n leuke is de meerprijs van een dvd-brander ¤90 als het niet minder is.![]()
en normale users worden geband voor een 'Format! Opgelost!' opmerkingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:58 schreef Slarioux het volgende:
Formatteren en je eigen zooi erop. Opgelost!
In DIG ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en normale users worden geband voor een 'Format! Opgelost!' opmerking
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:12 schreef Quinazoline het volgende:
Ik
Want t was de beste aanbieding die ik tegen kwam.
Dat is idd mijn standaardaktie bij nieuwe computer/laptop. Gewoon alles ervanaf en zelf kiezen wat wel en niet te installeren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:35 schreef Desensitized het volgende:
Ja doe maar.
Maar wel klote. Format C:\ en dan lekker zelf aan de slag?
Wou jij je laptop zelf bouwen dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:30 schreef JosvG het volgende:
Merk PC's kopen is eigenlijk ook not-done, het probleem is alleen dat als je zelf aan de slag gaat met een desktop/laptop dat je dan geen OEM licentie krijgt voor Windows, en je daar nog 150+ euro voor kwijt bent.
Zit er ook geen XP cd'tje bij?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:36 schreef Quinazoline het volgende:
Ja, dat heb ik ook al lang bedacht, maar dr zitten natuurlijk geen cd's met het besturingsprogramma of met drivers bij.
D'r staat trouwens ook nog een andere partitie op, met daarop de image, vol rotzooi, die kan ik wel restoren.![]()
duhquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:54 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zit er ook geen XP cd'tje bij?
dan heb je dikke kans dat die verborgen partitie tegelijk je XP 'cd' is... *al verwijdert?*
Drivers kan je altijd vinden op http://www.driverguide.comquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:36 schreef Quinazoline het volgende:
Ja, dat heb ik ook al lang bedacht, maar dr zitten natuurlijk geen cd's met het besturingsprogramma of met drivers bij.
D'r staat trouwens ook nog een andere partitie op, met daarop de image, vol rotzooi, die kan ik wel restoren.![]()
Vraag maar op tweakers, je wordt genaaitquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vraag maar op tweakers, je wordt genaait
Dat is natuurlijk ook weer onzin, alsof merkloze zo'n perfecte wereld bieden. Tegenover elke persoon die kankert dat er een bepaald stukje software op staat staan er weer een heleboel die vinden dat het er juist wel op moet, of wel op moet maar niet die maar een ander. Het is wat dat betreft nooit goed. Bij dell is het dan ook nog zo dat het uitmaakt of je zakelijk of prive aanschaft. In het eerste geval kun je bij de zakelijke modellen gewoon bepaalde onderdelen weglaten. ALs je wel dell wilt en eventueel ook nog een consumenten model, tsja dan moet je de cd erbij bestellen. en als je dat ook niet doet. tsja dan heb je een probleem.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:30 schreef JosvG het volgende:
Merk PC's kopen is eigenlijk ook not-done, het probleem is alleen dat als je zelf aan de slag gaat met een desktop/laptop dat je dan geen OEM licentie krijgt voor Windows, en je daar nog 150+ euro voor kwijt bent.
Volgens tweakers wordt je ook genaait als je ieder willekeurig chipje niet 300 x hebt overgeclocked, dus tja.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vraag maar op tweakers, je wordt genaait
Wat let je om even een kopie van windows xp voor jezelf te downloaden via $random_torrent_site?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:10 schreef Quinazoline het volgende:
Nee, maar XP kan ik niet zo van de site halen. Bovendien weet ik niet of ik dat wel zelf voor elkaar krijg.
En bovendien: ik klaag hier over het feit dat zo'n laptop volledig gevuld is met meuk. (dus je opmerking is een beetje offtopic, hoewel ik ook om tips vroeg)
Er staat geen msconfig in mijn runlijst!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Start-->Run(uitvoeren)-->msconfig--> opstarten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |