Door een niet-sceptische paranormale wetenschapper, een open-minded , ruimdenkend en intuitief iemand .quote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef DonGorgon het volgende:
Een paranormale gave laten onderzoeken door normale wetenschap? Hoe dan?
Dat kan helemaal niet.
Een paranormale gave moet je laten onderzoeken door paranormale wetenschap ...
Jij?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef totsy het volgende:
[..]
Door een niet-sceptische paranormale wetenschapper, een open-minded , ruimdenkend en intuitief iemand .![]()
Maak dat geduld dan. Werk daaraan. Dat heb je niet voor niets gekregen... gekregen ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef totsy het volgende:
[quote]Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef totsy het volgende:
[..]
Heb er nog veel mooiere , he heheb er nu geen geduld meer voor , helaas ...
Zal ff naar daar overlopen , zo ....quote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef totsy het volgende:
Ik ben in de 63! mails nu al uitgemaakt voor een Robertaanquote:Op maandag 13 maart 2006 08:08 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, als je Yvonne echt zou kennen dan zou je dat nooit zeggen.
Maar dit gaat natuurlijk niet over Robbert![]()
Kun je nagaan, ik weet dus werkelijk niets van die hele affaire af.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb begrepen dat het Robbert is, met twee Buh's, Yvonne
En 63 mailsJe hebt vast niets beters te doen dan emails lezen van gefrustreerde mensen.
Ow??? Antihaar???? Was dat niet die website waar door Sten naar werd verwezen toen ze een vergezocht topic opende over de relatie tussen haarloos zijn en een spirituele instelling maar waarnaar eigenlijk verwezen werd naar haar handeltjes?quote:
Jep, zelfs de arme kids in PUB werden ermee geconfronteerdquote:Op maandag 13 maart 2006 09:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow??? Antihaar???? Was dat niet die website waar door Sten naar werd verwezen toen ze een vergezocht topic opende over de relatie tussen haarloos zijn en een spirituele instelling maar waarnaar eigenlijk verwezen werd naar haar handeltjes?
Verkapte spam dus
dicht. ach waarom ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, zelfs de arme kids in PUB werden ermee geconfronteerd
Nou, kan deze eik ook wel dicht, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |