Na het huwelijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
christenen zuigen.
Als je het over de zondag had zou ik je gelijk gevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
christenen zuigen.
En er zijn mensen die geen luie donders zijn en al vroeg uit de veren zijn om te werken...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef _serial_ het volgende:
Er zijn mensen zoals ik die willen uitslapen![]()
De senseo deed wonderenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:45 schreef descendent1 het volgende:
En er zijn mensen die geen luie donders zijn en al vroeg uit de veren zijn om te werken...![]()
Heb je al ontbeten? ZO ja: waren de cornflakes lekker?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef Djeez het volgende:
Daarom slaap ik altijd met oordopjes. Vooral op zondag, we wonen vlak naast een kerk, en al die teringgrefo's beieren mij om half negen 's ochtends mijn nest uit! En mijn overijverige, gepensioneerde buurman, die zit elke zaterdagmorgen om acht uur te timmeren, boren of te zagen met zijn cirkelzaag.
Jezus gebruikte spijkers hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef _serial_ het volgende:
Ik HAAT mensen die om 9uur gaan boren op zaterdagochtend
Dat verzin je toch niet![]()
![]()
Ik denk niet dat ie die zelf gebruikte....quote:
zelfs dan niet volgens mijquote:
Bij mij gebeurde vanmorgen precies hetzelfdequote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef _serial_ het volgende:
![]()
P.s. Waren de boorders toevallig kleine blauwe wezentjes die je normaal gesproken enkel in een bos heel ver hier vandaan vind?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef _serial_ het volgende:
![]()
Dat is inderdaad wel asociaal ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef _serial_ het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |